Ik vermoed zelf dat Disclosure en DJVT meer kaarten zullen verkopen of mensen over de streep zullen trekken dan zo'n beetje welke andere band op het lijst. Niet mij en zeker ook niet jou zo te lezen ;-) Maar voor een publiek dat net wat verder van de BKS-muziek afstaat heb je deze acts wel nodig, denk ik. Al is de kans heel groot dat ik ze beide niet ga zien.Als de kortingen niet in verhouding staan wel, ja. Als ze zogenaamd zo betrokken zijn dan laten ze ons ook niet dit soort bedragen betalen. Dat alleen jongeren het zo slecht hebben is gewoonweg niet waar. Ook onder de volwassen krijg je op deze manier onderscheid tussen arm en rijk. Geen idee waarom dit volgens jullie niet belangrijk is en dat dit alleen zou moeten gelden voor jongeren.
Daarnaast wil ik van die jongeren ook wel eens weten hoe vaak ze per week stappen en wat ze uitgeven. Wat voor type kleding ze dragen, welke iPhone versie ze in hun zak hebben, welke streamingdiensten ze maandelijks afnemen, en waar ze naartoe zijn geweest afgelopen vakantie en hoe vaak. Als we dan toch alles in stereotypes gaan trekken dan zou ik dit ook wel willen weten.
Ik snap best wel dat je jongeren wilt stimuleren, maar dit verschil is gewoon ridicuul. Ik heb ook 2 jongeren kinderen thuis zitten die later misschien dat geld wel zouden kunnen gebruiken. Ja, ik persoonlijk kan het missen en heb het er voor over. Maar er zijn genoeg volwassenen die ook deze kortingen zouden kunnen gebruiken.
Daarnaast slaat deze discussie sowieso al zo dood als een pier als je Discoslure en DJVT boekt van dat geld.
Verder snap ik je punt, maar ik ben het er helemaal mee oneens. ;-)