Best Kept Secret 2023

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
294
288
Neem aan dat er nog wat meer nieuws hierover komt. Gaat het echt om 3 optredens, of gaat het bijvoorbeeld ook om een set op het podium van de Muziekgieterij en een een paar uurtjes op the Floor?

Als het echt om 3 optredens in het hoofdprogramma gaat vind ik het eigenlijk wel BKS-onwaardig, want er moois genoeg in Nederland, België of op tournee wat ze kwijt kunnen op die plekken. " let us extend our discovery." schrijven ze zelf, en dat doe je niet met 3 optredens van een band die al op ieder ander festival staat.
Is de Staat niet gewoon de artist in residence. Die wilden ze ditjaar een klein podium geven? Waarschijnlijk een van de area,s voor opgeofferd?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
Heel benieuwd op welke stage De Staat zal staan. Gezien die kleuren elke keer over een andere gemoedstoestand gaan, misschien 3 keer ergens anders?
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Die zondag is zo extreem sterk vergeleken met de andere dagen dat het bijna niet meer grappig is. Dat zal veel clashes opleveren...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
Maar dus, wie gaat die ONE subben voor Oscar op zaterdag? Interpol? Goldband?
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Wel mooi dat die zondag nu zo goed is dat hij ook daadwerkelijk de 120 euro waard is, zie zo'n 15 namen die ik zou willen zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: selurxela

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
God verhoede dat het Interpol is. Nee joh, Goldband of the Staat zal wel subben toch?
Waarom geen Interpol? Ik weet dat iedereen die wel weer in de TWO zal willen zien maar dat wordt een beetje déje-vu na de vorige 2 keren op exact die plek. Dus hoop voor de change of pace eens op de ONE. Kunnen ze wel aan.

Goldband in de TWO wegmoffelen zal teveel gevraagd zijn zeker?

Met Two Door Cinema Club - De Staat - Goldband - Oscar and the Wolf zou die ONE wel legendarisch slap zijn.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Als het weer vier namen zijn vind ik De Staat - Goldband - TDCC - Oscar and the Wolf wel iets voor de ONE op zaterdag. Hoef ik me in ieder geval niet druk te maken over de ONE.
 
  • Leuk
Waarderingen: visdave34

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
294
288
Als de verdeling zoals die nu online staat klopt dan is het voor mij erg mooi verdeeld. Iets rustiger dag op zaterdag maar nog steeds vol genoeg. Wordt weer een fantastisch weekend. Heel blij weer met het hele programma. ik ga vast weer vloeken vanwege clashes die zeker gaan komen.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Zo over die zondag ben ik toch vrij tevreden! Alleen Alex G en Kevin Morby mis ik dan eigenlijk, maar bon. Prima dag geworden.
 

yngvar

Randprogramma
22 nov 2018
135
115
Zondag wordt een zotte dag!!! Dat wordt doseren!

En... Ik ben nu al bang voor clashes... Maurits, zet Royksopp aub niet tegenover the Mars Volta!!!
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
509
456
Waarom geen Interpol? Ik weet dat iedereen die wel weer in de TWO zal willen zien maar dat wordt een beetje déje-vu na de vorige 2 keren op exact die plek. Dus hoop voor de change of pace eens op de ONE. Kunnen ze wel aan.
Ik zie ze toch het liefst in het donker. Vrees ook dat het wat dood slaat als er allemaal Oscar fans vooraan hebben plaats gevat. Maar wellicht onderschat ik ze.
 
  • Leuk
Waarderingen: visdave34

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Ligt aan je smaak. De zaterdag is zeker zo sterk.
Dat zal zeker zo zijn en op de zaterdag ga ik me ook absoluut vermaken, maar van mijn 10 grootste must-sees staan er 6 op de zondag. Laat ik nou net die dag niet kunnen gaan
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230222-140600~2.jpg
    Screenshot_20230222-140600~2.jpg
    36 KB · Weergaven: 36

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
121
58
Ik vind zowel de zaterdag als de zondag prima. De vrijdag wel erg mager helaas, daar mag nog wel wat bij (geen fan van the 1975 en Chemicaliën Brothers).
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Zondag wordt een zotte dag!!! Dat wordt doseren!

En... Ik ben nu al bang voor clashes... Maurits, zet Royksopp aub niet tegenover the Mars Volta!!!
Die zullen allebei op ONE of TWO staan, dus gaan niet clashen.

Neem aan dat we nu alles hebben voor ONE, TWO, Secret en Casbah, net iets meer namen dan vorig jaar, wie waagt zich aan een indeling?
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
509
456
Waarom geen Interpol? Ik weet dat iedereen die wel weer in de TWO zal willen zien maar dat wordt een beetje déje-vu na de vorige 2 keren op exact die plek. Dus hoop voor de change of pace eens op de ONE. Kunnen ze wel aan.

Goldband in de TWO wegmoffelen zal teveel gevraagd zijn zeker?

Met Two Door Cinema Club - De Staat - Goldband - Oscar and the Wolf zou die ONE wel legendarisch slap zijn.
Klopt, maar ook een dag waar het de hele dag eens druk zal zijn voor de ONE. Das ook wel de realiteit. We kunnen het hier allemaal kut vinden maar Oscar en Goldband gaan die dag echt de meeste mensen voor hun neus vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

Gebruikers die dit onderwerp bekijken