Best Kept Secret 2023

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
BKS kan prima kiezen voor Spinvis, maar wat moet je als Spinvis al andere plannen heeft (zoals dit jaar)?
Staat Spinvis tijdens het BKS weekend elders? Want zo niet dan denk ik dat die er geen moeite mee zou hebben een uurtje of wat op BKS te spelen.
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
758
1.570
Cola stond net nog op de vrijdag pagina en is nu verplaatst naar zondag. (het was al gek dat ze op de vrijdag stonden). Maar er kunnen dus nog verschuivingen plaatsvinden.
 

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
320
319
Nieuwe datum voor Roosbeef in de Oosterpoort is 5 maart en de show wordt verplaatst naar Vera.
Meta and the Cornerstones op 19 mei naar Patronaat. Verkoop 24 februari 12.00.
Bo Ningen en Black Delta Movement op 24 mei naar Vera en 25 mei naar Doornroosje. Tickets zijn al in de verkoop.
Peter Somuah Group en Latanya Alberto op 3 juni naar Tolhuistuin. Verkoop 24 februari 10.00.
NxWorries op 5 juni naar Tivoli. Verkoop 24 februari 10.00. Zullen er een paar balen...
Pat Thomas op 7 september naar Tolhuistuin. Verkoop 24 februari 10.00.
Doet NxWorries maar een zaalshow, omdat BKS logistiek niet mogelijk is? Ik hoop dat ze volgend jaar in een ander weekend gaan zitten dan Primavera.
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe

El Plopsma

Randprogramma
20 mrt 2017
122
177
Voor dit jaar prima, maar dat hij er in de afgelopen tien jaar alleen als dj heeft gestaan is best gek.
Ja, mee eens! Eefje de Visser heeft ook nog niet op BKS gestaan, toch? Terwijl beide echt hele mooie shows (kunnen) geven. Vooral Eefje is al jaren in topvorm.
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
599
442
Het wordt dan toch de zaterdag voor mij. Denk dat ik normaal niet eens meer een dagticket had gekocht, maar toevallig is mijn vriendin erg fan van Peach Pit en Two Door Cinema Club dus ik ben dan wel te strikken met Interpol en erbij.
 

El Plopsma

Randprogramma
20 mrt 2017
122
177
Staat Spinvis tijdens het BKS weekend elders? Want zo niet dan denk ik dat die er geen moeite mee zou hebben een uurtje of wat op BKS te spelen.
Nee, dat niet hoor. Hij gaat verschillende shows doen (Neveldieren én Luister in het donker naar de nieuwe Spinvis) en struint daarbij diverse theaters af. Zijn tour / programma lijkt een bewuste keuze. Alles binnen en de volledige focus daarop, zonder op festivals te staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
320
319
Iedere dag De Staat. Vr:Yellow, Za: Blue, Zo: Red
Röyksopp op zondag, dus niet na de headliner in de TWO. Young Marco op deze spot dan waarschijnlijk?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken