Best Kept Secret 2023

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.916
6.147
Live viel het blijkbaar ook enorm tegen op Primavera Sound vorig jaar.
Zowel op Sonic City als op Primavera gezien. Op PS een schim van hunzelf; geen zelfvertrouwen, voelde beetje rommelig en als een boeltje. Op Sonic City duidelijk meer gerouleerd, meer vertrouwen in hun opzet en afwisseling van zanger/zangeressen. Ik denk dat er wel nog even een post-Wood gevoel zal zijn, maar dat zal wel weg ebben. Dat zal, om nu een scheve vergelijking te maken misschien, bij New Order/Joy Division ook wel zijn geweest.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Die zijn het in elk geval. Die playlist voor Excelsior, daar zit toch geen woord Spaans bij? Zijn favorieten voor BKS tussen namen die al bevestigd zijn.
Spinvis is zeer onwaarschijnlijk want die staat in het theater met een voorstelling. Geen band optreden gepland tot nu toe dit jaar.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Dutchman

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.190
Spinvis is zeer onwaarschijnlijk want die staat in het theater met een voorstelling. Geen band optreden gepland tot nu toe dit jaar.
Spinvis zie ik nog wel een korte tour met een paar festivals (met bijv een ITGWO of LL) en een paar buitenshows doen. Dat doet hij wel vaker.
Alamo Race Track doet eind mei een aantal shows (o.a. Paradiso en TivoliVredenburg) voor de heruitgave van Black Cat John Brown. BKS sluit mooi op dat rijtje aan.
Hallo Venray is februari - mei op tournee.
En Elephant heeft ook verspreid wat shows aangekondigd.

Dus dit rijtje zou best kunnen. We horen het om 10 uur.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Spinvis zie ik nog wel een korte tour met een paar festivals (met bijv een ITGWO of LL) en een paar buitenshows doen. Dat doet hij wel vaker.
Alamo Race Track doet eind mei een aantal shows (o.a. Paradiso en TivoliVredenburg) voor de heruitgave van Black Cat John Brown. BKS sluit mooi op dat rijtje aan.
Hallo Venray is februari - mei op tournee.
En Elephant heeft ook verspreid wat shows aangekondigd.

Dus dit rijtje zou best kunnen. We horen het om 10 uur.
Laten we het hopen. 🙏🏻
 

yngvar

Randprogramma
22 nov 2018
136
115
Ik hoop dat Royksopp een mooie plaats krijgt op zaterdag. Zou het echt jammer vinden dat ze die op zondag zouden programmeren. Idem voor The Mars Volta.
 

yngvar

Randprogramma
22 nov 2018
136
115
Waarom is dat? Je wil toch ook op de zondag een mooi programma hebben?
Omdat ik soms moeite heb met doseren en de zondag (vooral naar de avond toe) te vermoeid ben om de optredens nog intens te beleven. Maar da's uiteraard een persoonlijke reden. :p
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
609
449
Enige wat ik hoop is dat de namen die ik wil zien nét op de dag van OATW vallen. Zou ik best zonde vinden Chemical Brothers/Aphex erdoor te moeten missen.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.190
DE STAAT ∙ YOUNG MARCO ∙ YOUNG FATHERS ∙ SILVANA ESTRADA ∙ DE TOEGIFT ∙ JOB & FRED BAND ∙ MARATHON ∙ YOT CLUB ∙ HAMMOK
 

Broodrooster

Randprogramma
21 apr 2021
122
177
Oké wauw, verrassend ergens, ik had toch verwacht dat Young Marco en Job & Fred richting Lowlands zouden gaan eigenlijk!
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
302
303
Young Fathers, dat is een mooie nieuwe naam. En dat op de verjaardag van Max Colombie: dubbel feest hier in huis. 🎉
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken