Best Kept Secret 2023

moya

Playlistbediener
26 jun 2017
6
1
Wat een armoede: drie keer De Staat. Prima band hoor maar die heeft iedereen inmiddels als 10 keer gezien op eender welk lokaal festivalletje. Om dan drie spots op te offeren voor een ‘speciaal project’, ik weet niet hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: pomelo

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
De Staat alleen oké als ze iets speciaals gaan doen. Maar eigenlijk ook weer geen BKS band.

Young Fathers wel heerlijk, AAA- naam erbij voor mij.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Tsja... ik vind De Staat niet eens zozeer slecht. En had in de vroegere jaren best op BKS kunnen staan. Maar met hun huidige status EN Oscar & The Wolf EN Goldband is ddit wel beetje too much.
 
  • Leuk
Waarderingen: pomelo en Dillinger2.0

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
523
471
Als liefhebber van de betere gitaarherrie ben ik erg te spreken over Hammok en Marathon. Young Fathers natuurlijk een top boeking wat eigenlijk ook geldt voor De Toegift. De Staat en die gast van de jeugd hadden ze wat mij betreft wel aan DTRH kunnen laten. Maar al met al best blij met deze namen. Nu al veel meer dingen die ik wil zien dan vorig jaar. Ja, tevreden ondanks die paar vreselijke acts aan de bovenkant van de poster.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dirk Net

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.352
1.808
Als liefhebber van de betere gitaarherrie ben ik erg te spreken over Hammok en Marathon. Young Fathers natuurlijk een top boeking wat eigenlijk ook geldt voor De Toegift. De Staat en die gast van de jeugd hadden ze wat mij betreft wel aan DTRH kunnen laten. Maar al met al best blij met deze namen. Nu al veel meer dingen die ik wil zien dan vorig jaar. Ja, tevreden ondanks die paar vreselijke acts aan de bovenkant van de poster.
Ja zeg hallo op DTRH hoeven we dat ook niet hoor ;-)
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Tsja... ik vind De Staat niet eens zozeer slecht. En had in de vroegere jaren best op BKS kunnen staan. Maar met hun huidige status EN Oscar & The Wolf EN Goldband is ddit wel beetje too much.
Vind De Staat prima bij BKS passen maar op die plek(ken) heb je liever iets exclusiever.
 
  • Leuk
Waarderingen: El Plopsma

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.470
1.623
Ik vind het meer gek dat ze tot nu toe de grotere Nederlandse namen steevast lieten links liggen, en dan nu voor deze bands kiezen in plaats van een Spinvis of Eefje.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.252
2.191
Tsja... ik vind De Staat niet eens zozeer slecht. En had in de vroegere jaren best op BKS kunnen staan. Maar met hun huidige status EN Oscar & The Wolf EN Goldband is ddit wel beetje too much.
Ik vind dit dit jaar het grootste probleem. Die combinatie (en voeg daar een Sophie Straat ook maar bij) had op willekeurig welk festival kunnen staan.
Verder nog altijd voldoende mooie namen die wel onderscheidend zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: visdave34

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.562
2.042
De Staat is gewoon een van de beste bands van NL. Maar snap ook wel dat het de laatste jaren een weinig exclusieve act is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken