Best Kept Secret 2023

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.925
6.156
Het zou gewoon kunnen dat bij de tweede batch nog een middelgrote naam of wat speciallekes erbij zitten nu hen iets meer tijd is gegund. Als je strugglet met je headliners, dan kan ik me voorstellen dat het rond krijgen daarvan vooral je focus en aandacht eist en iets minder richting de namen op de tweede rij.

Iemand al een poging tot dagindeling gedaan?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Kan best. Primavera begint toch pas middernacht of zo. 'S middags op BKS en dan ergens midden in de nacht op Primavera!

Zonder grappen, even de band vergeten maar ik zag er eentje staan die op dezelfde dag optreedt in Porto en Madrid.
Ik heb jaren op FOK dus al dit soort dingen bijgehouden voor Lowlands.

Je bent in de Bandsintown val gevallen. Bandsintown heeft altijd standaarde de eerste festival dag van het weekend genoteerd staan. Dus op zowel primavera als op BKS is het op basis van dit niet bekend wie wanneer staat.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Ik heb jaren op FOK dus al dit soort dingen bijgehouden voor Lowlands.

Je bent in de Bandsintown val gevallen. Bandsintown heeft altijd standaarde de eerste festival dag van het weekend genoteerd staan. Dus op zowel primavera als op BKS is het op basis van dit niet bekend wie wanneer staat.
Nee echt dezelfde dag op de poster
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Ik heb jaren op FOK dus al dit soort dingen bijgehouden voor Lowlands.

Je bent in de Bandsintown val gevallen. Bandsintown heeft altijd standaarde de eerste festival dag van het weekend genoteerd staan. Dus op zowel primavera als op BKS is het op basis van dit niet bekend wie wanneer staat.
Voor Primavera klopt het wel. Daar begint het festival ook niet op 9, maar op 8. En Mars Volta treedt daar dus op daadwerkelijk 9 juni op. Op BKS dus 10 of 11.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
523
471
Dat Terzij de Horde is toch ook wel een vreemde eend in de bijt. Los van Amenra nooit metal gezien daar. Zal ook wel die spot krijgen, zondag eerste gig in de TWO. Echt geweldig overigens. Dat soort scherpe randjes ( de hardere varianten van gitaarmuziek) zijn erg welkom maar laten ze de laatste jaren helaas wat liggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

cybermarco

Playlistbediener
1 sep 2021
33
42
Dit is nog wel een beetje vermakelijk....
Aphex Twin vs Calvins Harris voelt zo te zien in ieder geval een beetje als "iedereen beter dan Oscar en Goldband" vs Oscar en Goldband.
Poeh wat een haat hier op Oscar & the Wolf.

Persoonlijk vind ik ze goed en vorig jaar op LL hoorde het bij mijn favoriete concerten.
Was een mooie show en Max deed het naar mijn idee super.

Ben ik echt de enige? Dan wordt het erg rustig voor mij als ik ga kijken 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: tijs93

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.359
5.929
Dat Terzij de Horde is toch ook wel een vreemde eend in de bijt. Los van Amenra nooit metal gezien daar. Zal ook wel die spot krijgen, zondag eerste gig in de TWO. Echt geweldig overigens. Dat soort scherpe randjes ( de hardere varianten van gitaarmuziek) zijn erg welkom maar laten ze de laatste jaren helaas wat liggen.
Ik ken dat bandje alleen maar omdat een maat van mij er een shirt van heeft. Dacht altijd dat er “Tenzij de Horde” stond en dat ik een foutje op de BKS poster had gespot. Maar het bleek wel degelijk Terzij te zijn. Mooi woord.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dillinger2.0

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.560
4.477
Poeh wat een haat hier op Oscar & the Wolf.

Persoonlijk vind ik ze goed en vorig jaar op LL hoorde het bij mijn favoriete concerten.
Was een mooie show en Max deed het naar mijn idee super.

Ben ik echt de enige? Dan wordt het erg rustig voor mij als ik ga kijken 😅
Er zal wel wat volk zijn hoor. Past gwn niet op BKS volgens de haters
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Er zal wel wat volk zijn hoor. Past gwn niet op BKS volgens de haters
Los daarvan vind ik het persoonlijk ook ongekende jankmuziek van een pathetisch zeiksnor voor 13-jarige meisjes die graag paardrijden. OATW vind ik werkelijk de meest waardeloze act die ik ooit gehoord heb. Eigenlijk vind ik het goed beschouwd nergens op de wereld thuishoren, maar zo lang ik er geen last van heb moeten ze vooral verder knutselen. Maar nu komen ze in mijn comfort zone en dan hak ik er graag even op in. Kicks voor niks.
 
Laatst bewerkt:

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Amenra om 12.30 werkte voor mij trouwens heel goed. Je moet er toch een beetje je aandacht bijhouden en dat lukt mij om 12.30 aanzienlijk beter dan om 23.30.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dillinger2.0

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Eefje de Visser had volgens mij trouwens perfect op BKS gepast met haar show en muziek. Daar luister ik ook bepaald niet graag naar, maar het past wel in het BKS straatje. Indiaan heeft als een paar aangegeven dat er gewoon geen logica/balans in deze line up zit en dat ben ik met hem eens.
 
  • Leuk
Waarderingen: El Plopsma

snoep

Randprogramma
28 jan 2023
162
218
Pijnlijk mailtje van Paradiso: 12 juni Death Grips en 28 juni Spiritualized
 

tijs93

Nieuw lid
9 feb 2023
4
4
Poeh wat een haat hier op Oscar & the Wolf.

Persoonlijk vind ik ze goed en vorig jaar op LL hoorde het bij mijn favoriete concerten.
Was een mooie show en Max deed het naar mijn idee super.

Ben ik echt de enige? Dan wordt het erg rustig voor mij als ik ga kijken 😅
Nee hoor, ik heb precies hetzelfde, vond het een hele toffe show op LL. Wist niet wat ik ervan moest verwachten, maar was echt behoorlijk blij verrast.
Ik vind het ook een behoorlijke overreactie hier op OATL, maar goed, smaken verschillen.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.191
Pijnlijk mailtje van Paradiso: 12 juni Death Grips en 28 juni Spiritualized
Death Grips had dus best gekund; staan elders ook op festivals.
Spiritualized stond in 2019 al op BKS (net als Death Grips trouwens), en was toen niet echt een succes. Ook vanwege een wat ongelukkig tijdstip op ONE
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken