Best Kept Secret 2023

El Plopsma

Randprogramma
20 mrt 2017
122
177
Mental health issues zijn zwaar klote. Dat cancelen moet voor hem ook zelf ook verschrikkelijk zijn. Juist mooi dat ze hem gewoon blijven boeken. Hopelijk gaat het dit jaar beter met hem.
Precies. Altijd makkelijk om vanaf de zijlijn dingen te roepen, terwijl Sam Fender al tijden kampt met depressies. Hij is populair, maar heeft z'n schaapjes nog niet op 't droge. Als er iemand baalt van het cancellen van shows is hij het wel. Niet te vergelijken met iemand als Morrissey die niet komt opdagen omdat het te koud is. Of omdat ie zo slecht had geslapen. :censored:
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi en Jelle

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Bij Sideways zaten geen hele grote namen. Wel opvallend veel LGW-namen.
Allemaal dus in de buurt tijdens BKS:

Adrian Younge & Ali Shaheed Muhammad • Death Grips • Desire • Emma Ruth Rundle • Gaye Su Akyol • Hania Rani • Hannah Peel • Hassan Maikal • Irreversible Entanglements • Kælan Mikla • Los Bitchos • Panda Bear & Sonic Boom • Ruusut: ”Melankolia Live” • Samuli Putro • Supersilent
Business City • Ege Zulu • Maan Tomu • moshimoshi • Nelma U • Radiopuhelimet • Sin Cos Tan • Stepa & Heimo ilman menneisyyttä • Stoned Statues • Tre-Funk II
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
573
423
Bij Sideways zaten geen hele grote namen. Wel opvallend veel LGW-namen.
Allemaal dus in de buurt tijdens BKS:

Adrian Younge & Ali Shaheed Muhammad • Death Grips • Desire • Emma Ruth Rundle • Gaye Su Akyol • Hania Rani • Hannah Peel • Hassan Maikal • Irreversible Entanglements • Kælan Mikla • Los Bitchos • Panda Bear & Sonic Boom • Ruusut: ”Melankolia Live” • Samuli Putro • Supersilent
Business City • Ege Zulu • Maan Tomu • moshimoshi • Nelma U • Radiopuhelimet • Sin Cos Tan • Stepa & Heimo ilman menneisyyttä • Stoned Statues • Tre-Funk II
Panda Bear en Sonic Boom zou een hele mooie zijn voor BKS.
 
  • Geweldig
Waarderingen: pongolesi

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Is Rina Sawayama live een beetje de moeite? Die staat al tijden op mijn lijstje en zie ik ook wel langskomen op BKS.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Gezien op LGW? afgelopen jaar. Was wel aardig, maar het blijft live allemaal wel heel dicht bij de plaat.
Benieuwd of BKS een Supersilent durft te boeken (en of een FIVE/Secret dat aankan...)
Denk dat die wel een pak zachter moeten spelen dan op LGW. Lijkt me niet dat een openluchtfestival het geluid zo belachelijk hard mag zetten
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Het wordt er allemaal niet duidelijker op qua mogelijkheden voor de headliners. Voor de rest van de poster is er genoeg mogelijk lijkt het.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.623
Ik zou die pipo links laten liggen met zijn gecancel altijd. Pikachu face wanneer hij er 2 dagen voor de volgende RW weer uitvalt.
Prima artiest live hoor. Kampte zoals Timmetje zegt met de nodige problemen. Zal er toch gewoon staan deze zomer lijkt me.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Prima artiest live hoor. Kampte zoals Timmetje zegt met de nodige problemen. Zal er toch gewoon staan deze zomer lijkt me.
Niet alleen de vorige zomer toch? Ook in 2019 de ene show na de andere, waaronder Pinkpop en Down The Rabbit Hole. Eigenlijk zijn alleen zijn Britse shows veilig, vorig jaar tussen een paar afgezegde festivals wel het gigantische Glastonbury gedaan...
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Niet alleen de vorige zomer toch? Ook in 2019 de ene show na de andere, waaronder Pinkpop en Down The Rabbit Hole. Eigenlijk zijn alleen zijn Britse shows veilig, vorig jaar tussen een paar afgezegde festivals wel het gigantische Glastonbury gedaan...
En Lowlands, wat een show was dat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Broodrooster

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Niet alleen de vorige zomer toch? Ook in 2019 de ene show na de andere, waaronder Pinkpop en Down The Rabbit Hole. Eigenlijk zijn alleen zijn Britse shows veilig, vorig jaar tussen een paar afgezegde festivals wel het gigantische Glastonbury gedaan...
Was toen tijdens Sam Fender even ergens gaan rusten zodat ik met meer energie bij Eilish kon gaan staan. Baal daar achteraf nog van, had beter bij Fender kunnen gaan staan en dat rustmoment tijdens Eilish kunnen pakken.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Was toen tijdens Sam Fender even ergens gaan rusten zodat ik met meer energie bij Eilish kon gaan staan. Baal daar achteraf nog van, had beter bij Fender kunnen gaan staan en dat rustmoment tijdens Eilish kunnen pakken.
Ja zo'n Britse naam in het VK zien is altijd mooi meegenomen natuurlijk.

Misschien luister ik de verkeerde nummers. En moet ik het dus vooral live zien. Als de clash niet te groot is wil ik dat zeker doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

El Plopsma

Randprogramma
20 mrt 2017
122
177
Maar bij Björk is Nederland overslaan eerder regel dan uitzondering. Laatste concert in Nederland was 2007.
Misschien klaar met de Dutch Disease, zoals meerdere bands dat wel eens hebben genoemd (o.a. Kings Of Leon, Radiohead en Arcade Fire)?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken