Best Kept Secret 2023

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
Bjork (ik heb er persoonlijk weinig mee, maar ze zou m.i. goed op BKS passen) heeft haar tour bekendgemaakt. Negen Europese landen, Nederland slaat ze over.
OK, die komt dus naar BKS. Haar reguliere tour start in Q3 en slaat nederland over, omdat ze dan nederland al heeft aangedaan
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
573
423
Wat in die teaser van vorige week Interpol leek, blijkt nu een zekere Interplanetary Criminal te zijn. Misschien toch best dat BKS nog niks geteased heeft dan.
Wel een ontzettend goede producer/DJ trouwens. Maar niet voor BKS, eerder Dekmantel materiaal.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Zoals eerder aangegeven kijk ik er niet raar van op als er dit jaar geen ONE staat.
Wat mij betreft zijn die headlineshows op het strand aan de ONE de usp van BKS.

De reden waarom zelfs Primavera me vorig jaar foto deed krijgen naar BKS was het idee van Nick Cave op die locatie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Movleut

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
De ONE wordt een grote dans area met 18 uur lang DJs..... En de Casbah moet nog kleiner en The Secret wordt de grootte van SEVEN van n paar jaar geleden. Dan is er ook nog plek voor Despacio. en mensen uit Tilburg die op de fiets komen kunnen weer via de TWO naar binnen. En er is alleen nog maar Vegan voeding te krijgen, want Morissey is geboekt.
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
573
423
De ONE is toch wel een van de meest in het oogspringende facetten van BKS vind ik zelf. Prachtige locatie, artiesten die met bootjes naar het podium moeten worden gebracht, zalig toch? Zou echt zonde zijn als dat er niet zou zijn.

Maar vind het zeker aanneembaar dat er meer focus is op vele kleinere namen dan grote namen zoals op de ONE.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
FnzYyHAXwAMh0Q6


Ook niet al te sterk. Natuurlijk enkele leuke namen bij, maar ook geen duidelijke headliner.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
De ONE is toch wel een van de meest in het oogspringende facetten van BKS vind ik zelf. Prachtige locatie, artiesten die met bootjes naar het podium moeten worden gebracht, zalig toch? Zou echt zonde zijn als dat er niet zou zijn.

Maar vind het zeker aanneembaar dat er meer focus is op vele kleinere namen dan grote namen zoals op de ONE.
We hebben al genoeg festivals met tentjes en kleine bandjes.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Er is naast de headliners wel wat materiaal dat op de ONE zou passen volgens mij hoor.

Mid spots: Interpol, Osees, Iggy Pop, Dope Lemon, Loyle Carner, Built To Spill, NxWorries, St Vincent, Unknown Mortal Orchestra, Death Grips
Vroege spots: Surf Curse, Alvvays, Warhaus, Arlo Parks, Kevin Morby, Alex G, Squid

... Oké vele daarvan hoop je misschien in de TWO die zien in het "donker". Maar denk dat dit wel bands zijn die een ONE aankunnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Tuurlijk staat de ONE er gewoon. Dat is en blijft het belangrijkste podium van BKS.
Wat mij betreft belangrijker dan de Alpha op Lowlands is, of de Hotot op DTRH.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris

Gebruikers die dit onderwerp bekijken