Best Kept Secret 2023

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.213
2.150
Er zijn wel wat ballonnetjes doorgeprikt gisteren en vandaag. Northside, Sideways, Forbidden Fruit en Roskilde bleken allemaal niets te maken te hebben met het uitblijven van namen van BKS.

We houden We Love Green, Syd For Solen en Rosendal in de gaten, maar het lijkt er steeds meer op dat het uitstel niets te maken heeft met een headliner die deze festivals aandoet.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

itsdave

Playlistbediener
27 jan 2023
25
39
Ik hoop dat M83 er tussen staat dit jaar, volgens mij zou het alleen nog op de zondag kunnen
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.213
2.150
Dat is inderdaad de eerlijke communicatie die je van ze hoopt en verwacht. Ze kunnen het dus wel (maar waarom toch zo laat)....

Vraag is natuurlijk wat er aan de hand kan zijn. Paar theorieën:
1. Er is nog altijd een grotere naam die nog 'hangt' en waar een aantal festivals nog steeds op wachten. Ik geloof er steeds minder van dat dit hem gaat worden....
2. Ze hebben het moeilijk om de bovenkant te vullen en hebben daarom ook gekozen voor een strategie om het hele programma in een keer bekend te maken. Daar lopen ze aan tegen meer planningsproblemen dan in andere jaren, en vervolgens wordt de week van aankondiging ook nog gekaapt door Lowlands (die naar verluid meer dan 300 euro per bezoeker gaan vragen, en dus ook een stevig programmabudget hebben) (= theorie Atze de Vries)
3. Er wordt nog een uiterste poging gedaan om een grote act die in de buurt is alsnog naar BKS te halen, met een hoop logistiek gedoe om dat voor elkaar te krijgen. Je zou dan kunnen denken aan Blur of Bon Iver, die beiden wel in de buurt zijn, maar waar BKS niet lekker past in het tourschema.

Ongetwijfeld weten we na aankondiging Lowlands morgen meer en kunnen we dan weer wat namen gaan schrappen.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.658
1.175
Kunnen we allemaal schrappen (niet dat ik er iets écht van verwachtte)

AEG-Presents-Re-Set-Concert-Series-2023.jpg
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Nelios

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.381
540
Dat is inderdaad de eerlijke communicatie die je van ze hoopt en verwacht. Ze kunnen het dus wel (maar waarom toch zo laat)....

Vraag is natuurlijk wat er aan de hand kan zijn. Paar theorieën:
1. Er is nog altijd een grotere naam die nog 'hangt' en waar een aantal festivals nog steeds op wachten. Ik geloof er steeds minder van dat dit hem gaat worden....
2. Ze hebben het moeilijk om de bovenkant te vullen en hebben daarom ook gekozen voor een strategie om het hele programma in een keer bekend te maken. Daar lopen ze aan tegen meer planningsproblemen dan in andere jaren, en vervolgens wordt de week van aankondiging ook nog gekaapt door Lowlands (die naar verluid meer dan 300 euro per bezoeker gaan vragen, en dus ook een stevig programmabudget hebben) (= theorie Atze de Vries)
3. Er wordt nog een uiterste poging gedaan om een grote act die in de buurt is alsnog naar BKS te halen, met een hoop logistiek gedoe om dat voor elkaar te krijgen. Je zou dan kunnen denken aan Blur of Bon Iver, die beiden wel in de buurt zijn, maar waar BKS niet lekker past in het tourschema.

Ongetwijfeld weten we na aankondiging Lowlands morgen meer en kunnen we dan weer wat namen gaan schrappen.
Theorie 2 en 3 liggen in het verlengde van elkaar, ik denk dat dat het is.

Hopelijk leren ze ervan, deze strategie heeft alleen maar ergernis opgeleverd en is niet voor herhaling vatbaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

Gebruikers die dit onderwerp bekijken