mattman Droomheadliner Sfeerbeheer 4 dec 2013 15.446 10.747 31 jan 2023 #3.501 Processierups zei: Despacio mag in de plaats van minimaal 3 plekken met DJ-sets komen hoor. Geen probleem! Klik om te vergroten... Als het op dansen aankomt zijn we heel selectief. Waarderingen: noid en Processierups
Processierups zei: Despacio mag in de plaats van minimaal 3 plekken met DJ-sets komen hoor. Geen probleem! Klik om te vergroten... Als het op dansen aankomt zijn we heel selectief.
Yannick Droomheadliner 23 apr 2015 11.634 7.444 31 jan 2023 #3.502 JoLe zei: Forbidden Fruit heeft intussen z'n eerste namen bekend gemaakt: https://www.forbiddenfruit.ie/ Weinig soeps wat mij betreft. Klik om te vergroten... Dus tóch een typefout toen er Sudan Archives hier werd gegokt. Of verwar ik hen nu met een ander festival? Nee, hè?
JoLe zei: Forbidden Fruit heeft intussen z'n eerste namen bekend gemaakt: https://www.forbiddenfruit.ie/ Weinig soeps wat mij betreft. Klik om te vergroten... Dus tóch een typefout toen er Sudan Archives hier werd gegokt. Of verwar ik hen nu met een ander festival? Nee, hè?
Yannick Droomheadliner 23 apr 2015 11.634 7.444 31 jan 2023 #3.503 snoeperd zei: Ik vind dat hierboven toch wel een mooie en eerlijke reactie. Klik om te vergroten... Waarom is er zoveel reactie onder dat bericht om tot die transparantie te komen, stel ik me dan de vraag.
snoeperd zei: Ik vind dat hierboven toch wel een mooie en eerlijke reactie. Klik om te vergroten... Waarom is er zoveel reactie onder dat bericht om tot die transparantie te komen, stel ik me dan de vraag.
Yannick Droomheadliner 23 apr 2015 11.634 7.444 31 jan 2023 #3.504 neracroft zei: Kunnen we allemaal schrappen (niet dat ik er iets écht van verwachtte) Klik om te vergroten... Ik zou niet durven zeggen dat ál die namen wel op BKS passen. En Boygenius hadden er hier wel een aantal opgeschreven..
neracroft zei: Kunnen we allemaal schrappen (niet dat ik er iets écht van verwachtte) Klik om te vergroten... Ik zou niet durven zeggen dat ál die namen wel op BKS passen. En Boygenius hadden er hier wel een aantal opgeschreven..
noid Sunset slot 19 dec 2017 2.014 1.198 31 jan 2023 #3.505 Yannick zei: Waarom is er zoveel reactie onder dat bericht om tot die transparantie te komen, stel ik me dan de vraag. Klik om te vergroten... Beter laat dan nooit maar het had idd allemaal veel eerder en beter gemoeten.
Yannick zei: Waarom is er zoveel reactie onder dat bericht om tot die transparantie te komen, stel ik me dan de vraag. Klik om te vergroten... Beter laat dan nooit maar het had idd allemaal veel eerder en beter gemoeten.
Dirk Net Support act 25 nov 2014 1.032 186 31 jan 2023 #3.506 Despacio is toch gloeiend heet. Net als die danszalen bij DTRH, ook veels te heet en druk. Despacio...laat maar
Despacio is toch gloeiend heet. Net als die danszalen bij DTRH, ook veels te heet en druk. Despacio...laat maar
Yannick Droomheadliner 23 apr 2015 11.634 7.444 31 jan 2023 #3.507 Istg ik zie ze echt gewoon Moderat boeken als (kleine) headliner hè. Waarderingen: yeaghi, Black Lies en noid
Processierups Subheadliner 21 jun 2017 3.833 3.065 1 feb 2023 #3.508 Yannick zei: Istg ik zie ze echt gewoon Moderat boeken als (kleine) headliner hè. Klik om te vergroten... Goed gevonden. Moderat zou dus op de zaterdag of zondag kunnen, maar het kan ook heel goed dat die door vandaag door Lowlands worden aangekondigd. The Beths kunnen we nu wel met stift opschrijven voor de zondag van BKS. Vrijdag Primavera, zaterdag dus in Dijon en dan door naar Hilvarenbeek. Waarderingen: NatuurwijnFlowerboy
Yannick zei: Istg ik zie ze echt gewoon Moderat boeken als (kleine) headliner hè. Klik om te vergroten... Goed gevonden. Moderat zou dus op de zaterdag of zondag kunnen, maar het kan ook heel goed dat die door vandaag door Lowlands worden aangekondigd. The Beths kunnen we nu wel met stift opschrijven voor de zondag van BKS. Vrijdag Primavera, zaterdag dus in Dijon en dan door naar Hilvarenbeek.
F fred alweer.. Support act 27 jan 2023 967 841 1 feb 2023 #3.509 Is er nog een kans op dat Phoenix twee keer speelt? Dus op BKS en DTRH? Moderat op BKS zou ik helemaal prima vinden trouwens.
Is er nog een kans op dat Phoenix twee keer speelt? Dus op BKS en DTRH? Moderat op BKS zou ik helemaal prima vinden trouwens.
G Gloaming Gouden Tip 15 aug 2022 299 228 1 feb 2023 #3.510 fred alweer.. zei: Is er nog een kans op dat Phoenix twee keer speelt? Dus op BKS en DTRH? Moderat op BKS zou ik helemaal prima vinden trouwens. Klik om te vergroten... Die kans lijkt mij heel klein.
fred alweer.. zei: Is er nog een kans op dat Phoenix twee keer speelt? Dus op BKS en DTRH? Moderat op BKS zou ik helemaal prima vinden trouwens. Klik om te vergroten... Die kans lijkt mij heel klein.
noid Sunset slot 19 dec 2017 2.014 1.198 1 feb 2023 #3.511 Gloaming zei: Die kans lijkt mij heel klein. Klik om te vergroten... Gaat niet gebeuren.
Dillinger2.0 Dagopener 14 mei 2021 740 834 1 feb 2023 #3.512 Laatste berichtje op FB. Zitten daar nou hints in verwerkt? FKA Twigs? Gaat erg snel.. Oh Ja, en echt de allerlaatste kans om te pre-registreren. Waarderingen: Brian
Laatste berichtje op FB. Zitten daar nou hints in verwerkt? FKA Twigs? Gaat erg snel.. Oh Ja, en echt de allerlaatste kans om te pre-registreren.
Strandtent Randprogramma 15 mrt 2016 143 193 1 feb 2023 #3.514 Ik zie ook geen nieuwe berichten. De site is wel vernieuwd. Is er nu een mogelijkheid voor een website leak? Waarderingen: noid
Ik zie ook geen nieuwe berichten. De site is wel vernieuwd. Is er nu een mogelijkheid voor een website leak?
D DeBaars Campingartiest 15 okt 2016 87 68 1 feb 2023 #3.515 Het wordt nog mooier qua (hopelijke) fouten... edit: moet inderdaad 2023 zijn, data komen anders ook niet overeen met een weekend, gelukkig maar Waarderingen: emmers met glijmiddel, Davidd, Movleut en nog 9 andere personen
Het wordt nog mooier qua (hopelijke) fouten... edit: moet inderdaad 2023 zijn, data komen anders ook niet overeen met een weekend, gelukkig maar
noid Sunset slot 19 dec 2017 2.014 1.198 1 feb 2023 #3.516 Dillinger2.0 zei: Laatste berichtje op FB. Zitten daar nou hints in verwerkt? FKA Twigs? Gaat erg snel.. Oh Ja, en echt de allerlaatste kans om te pre-registreren. Klik om te vergroten... Nu al de laatste kans?! Je moet mensen ook wel de kans geven vind ik. Waarderingen: Black Lies
Dillinger2.0 zei: Laatste berichtje op FB. Zitten daar nou hints in verwerkt? FKA Twigs? Gaat erg snel.. Oh Ja, en echt de allerlaatste kans om te pre-registreren. Klik om te vergroten... Nu al de laatste kans?! Je moet mensen ook wel de kans geven vind ik.
Lion Support act 7 mrt 2017 899 2.023 1 feb 2023 #3.519 Wijdje zei: Het wordt nog mooier qua (hopelijke) fouten... edit: moet inderdaad 2023 zijn, data komen anders ook niet overeen met een weekend, gelukkig maar Bekijk bijlage 3794 Klik om te vergroten... kunnen we al pre-registeren voor 2024? Top! Waarderingen: Black Lies, DeBaars en noid
Wijdje zei: Het wordt nog mooier qua (hopelijke) fouten... edit: moet inderdaad 2023 zijn, data komen anders ook niet overeen met een weekend, gelukkig maar Bekijk bijlage 3794 Klik om te vergroten... kunnen we al pre-registeren voor 2024? Top!
G Gloaming Gouden Tip 15 aug 2022 299 228 1 feb 2023 #3.520 Wijdje zei: Het wordt nog mooier qua (hopelijke) fouten... edit: moet inderdaad 2023 zijn, data komen anders ook niet overeen met een weekend, gelukkig maar Bekijk bijlage 3794 Klik om te vergroten... Erg slecht weer dit.
Wijdje zei: Het wordt nog mooier qua (hopelijke) fouten... edit: moet inderdaad 2023 zijn, data komen anders ook niet overeen met een weekend, gelukkig maar Bekijk bijlage 3794 Klik om te vergroten... Erg slecht weer dit.