Best Kept Secret 2023

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.325
5.817
Misschien vergezocht, maar zou een naam die terugkomt in de biografie van een act daarom teruggehaald kunnen worden op site: program? Dus dat dat site: program gedoe ergens wel klopt, maar dat de namen van b.v. herhaalacts terugkomen in de biografie van een andere act en daarom een hit veroorzaken?

Act A lijkt op Act B, C. Voor fans van. Etc.
Als een act expliciet in de biografie van een andere genoemd wordt, kreeg je specifiek die artiesten pagina, en niet per se de program 2023 pagina. Probeer bijvoorbeeld eens FKA Twigs, dan krijg je de pagina van Sad Night Dynamite afgelopen editie waar ze in genoemd wordt. En zo waren er meer voorbeelden geloof ik.

Die zoekmethode is hoe dan ook lekkere bezigheidstherapie voor ons haha. Wanneer we pagina 100 halen kregen we namen toch? ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
993
120
Belle and Sebastien stonden ook op de geweldige coronajaren-lineup. En ze hebben nieuw materiaal. 1+1=2.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Belle & Sebastian hebben hun hele Tour afgelast vanwege "health issues". Ik zou er dan ook vooral niet op rekenen.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.164
Belle and Sebastien stonden ook op de geweldige coronajaren-lineup. En ze hebben nieuw materiaal. 1+1=2.
Belle and Sebastian kun je volgens mij afschrijven. Die zouden deze week in Utrecht spelen (inhalen van door Covid verplaatst concert) en dat is door aanhoudende gezondheidsproblemen uiteindelijk afgelast. Er komt geen vervangend concert. Kan me niet voorstellen dat zij nu al wel zich op een optreden op een festival willen vastleggen.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: zero

Lion

Support act
7 mrt 2017
762
1.577
Belle and Sebastian kun je volgens mij afschrijven. Die zouden deze week in Utrecht spelen (inhalen van door Covid verplaatst concert) en dat is door aanhoudende gezondheidsproblemen uiteindelijk afgelast. Er komt geen vervangend concert. Kan me niet voorstellen dat zij nu al wel zich op een optreden op een festival willen vastleggen.
Vooralsnog zijn alleen de Europese data afgezegd. De tour in de US in april en mei en de UK tour in juli staan nog op de agenda. Als ik het goed heb.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.933
8.574
Wat mij de laatste jaren vooral opvalt aan die Amerikaanse festivals zijn de bedroevende line-ups. Maar deze vind ik dan wel weer wel heel okay. Daar mogen er wel wat van over komen.

attachment-kilby-block-party-2023.jpeg
Ik schrik er vooral van hoe groot Yeah Yeah Yeahs daar is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Die status heeft de band hier toch bij lange na niet?
Als LCD Soundsystem headliner kan zijn kan Yeah Yeah Yeah's dat net zo goed denk ik. Laatste heeft 3x zoveel luisteraars maandelijks op Spotify dan LCD, Christine & the Queens bijvoorbeeld. Zijn niet zo vaak hier te zien, zou niet misstaan als kleinere headliner, net als Pavement.
Is mijn mening dan toch.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.479
Als LCD Soundsystem headliner kan zijn kan Yeah Yeah Yeah's dat net zo goed denk ik. Laatste heeft 3x zoveel luisteraars maandelijks op Spotify dan LCD, Christine & the Queens bijvoorbeeld. Zijn niet zo vaak hier te zien, zou niet misstaan als kleinere headliner, net als Pavement.
Is mijn mening dan toch.
YYY zijn natuurlijk erg populair in de States, meer dan LCD heb ik het gevoel. Hun muziek is ook al meermaals gebruikt in commercials. In NYC is LCD duidelijk veel groter, terwijl beide van die stad komen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Als LCD Soundsystem headliner kan zijn kan Yeah Yeah Yeah's dat net zo goed denk ik. Laatste heeft 3x zoveel luisteraars maandelijks op Spotify dan LCD, Christine & the Queens bijvoorbeeld. Zijn niet zo vaak hier te zien, zou niet misstaan als kleinere headliner, net als Pavement.
Is mijn mening dan toch.
Persoonlijk vind ik wel LCD Soundystem een iets bredere discografie hebben van Yeah Yeah Yeah's. Heb bij de laatste idee net iets meer het idee dat die op enkele hits (vanuit NL perspectief) teren.
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
301
302
Ik schrik er vooral van hoe groot Yeah Yeah Yeahs daar is.
YYY zou erg welkom zijn op bks, geen idee hoe veel aanhang hier in NL. Ik zie dat Tamino ook in de US is. Hopelijk optijd terug koor BkS.

gisteren las ik tot mijn schrik dat Radiohead bij elkaar komt voor een nieuwe plaat. Is er iemand hier die denkt dat die dan ook een kans maken voor bks? Het is niet mijn ding hoor maar had er nog niemand over gehoord. Zou wel een verrassing zijn.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Grappig, hoe een klein indie-bandje uit de zeroes met een come-back ineens zo'n grote naam geworden. Voor mij is die band echt niet groter geworden dan een 14 uur's India-tent bandje.
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.449
6.110
YYY zou erg welkom zijn op bks, geen idee hoe veel aanhang hier in NL. Ik zie dat Tamino ook in de US is. Hopelijk optijd terug koor BkS.

gisteren las ik tot mijn schrik dat Radiohead bij elkaar komt voor een nieuwe plaat. Is er iemand hier die denkt dat die dan ook een kans maken voor bks? Het is niet mijn ding hoor maar had er nog niemand over gehoord. Zou wel een verrassing zijn.
Waar las je dat? Ik dacht dat focus nu op The Smile lag?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.164
YYY zou erg welkom zijn op bks, geen idee hoe veel aanhang hier in NL. Ik zie dat Tamino ook in de US is. Hopelijk optijd terug koor BkS.

gisteren las ik tot mijn schrik dat Radiohead bij elkaar komt voor een nieuwe plaat. Is er iemand hier die denkt dat die dan ook een kans maken voor bks? Het is niet mijn ding hoor maar had er nog niemand over gehoord. Zou wel een verrassing zijn.
Volgens mij was niet gezegd dat dit ging over een nieuwe plaat. In hetzelfde artikel werd ook gesproken over een mogelijke heruitgave van Hail to the Thief (volgend op de heruitgaven van OK Computer, Kid A en Amnesiac).
 
  • Leuk
Waarderingen: noid en Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken