Best Kept Secret 2023

Lion

Support act
7 mrt 2017
789
1.630
Over bands die lang geen album hebben uitgebracht gesproken: komen de The Flaming Lips nog naar deze kant van de oceaan?
Heel graag! Maar nog niets wijst erop dat ze deze kant op komen. Ze gaan in april wel naar de UK voor drie shows om Yoshimi in zijn geheel te spelen, maar ze vliegen in mei terug om daar verder te gaan. Maar in juni staat er nog niets gepland dus het kan zeker nog!
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

El Plopsma

Randprogramma
20 mrt 2017
124
178
Xavier Rudd smiddags op de main in de zon kan ook prima natuurlijk. Inderdaad beter eigenlijk. Zet altijd een goede live show neer met veel contact met het publiek.. en een eigen originele sound en mix van muziek met lekker wat reggae ..ik zie die spontane blotevoetendansjes op het strandzand al voor me. Maar goed ik ben old school fan..zag hem voor het eerst lowlands early 2000's denk ik :)
Passenger erna nog even doen dan? Kunnen we ons vervolgens (of tijdens) massaal verdrinken in het meer. Xavier Rudd, a.u.b. niet...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Vorig jaar hadden ze zo'n DJ livestream ding met de namen toch? Zou dit jaar ook wel weer leuk zijn.
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
789
1.630
Kunnen tropical fuck storm wel afschrijven. Een van de band leden heeft stadium 3 borstkanker. Dus hebben ze alle shows buiten aus geannuleerd.
Las het inderdaad, erg sneu. Hopelijk een spoedig herstel.

Voor BKS had ik ze dit jaar overigens niet meer verwacht aangezien de enige europese festivaldata tot zover in augustus waren.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
533
481
Xavier Rudd? We zijn wel echt heel wanhopig voor nieuws. Hopelijk morgen iets.
Morgen? Dan hadden ze al wel iets bekend gemaakt op de social media. Het gegeven dat ze slechts in vage termen iets los laten ('in de loop van januari') doet me vermoeden dat het nog niet voor binnenkort is.
 

setheke

Randprogramma
26 nov 2017
133
103
Las het inderdaad, erg sneu. Hopelijk een spoedig herstel.

Voor BKS had ik ze dit jaar overigens niet meer verwacht aangezien de enige europese festivaldata tot zover in augustus waren.
Aah oke, dat heb ik over het hoofd gezien. Erg sneu ja. Hopen idd op een goed herstel
 

Kaasrasper

Campingartiest
14 jan 2015
81
28
Ik gooi ook nog even mijn wenslijstje hier (op niets gebaseerd behalve persoonlijke voorkeur).

Björk (+ gabber dj set op een andere stage) - Aphex Twin - Tame Impala

Verder hoop ik FKA Twigs, Arca, Confidence Man, Four Tet, US Girls, Caroline Polacheck, Sevdeliza, Jenny Hval, Kelela, Tove Lo, Sudan Archives en Fever Ray terug te zien.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Ik gooi ook nog even mijn wenslijstje hier (op niets gebaseerd behalve persoonlijke voorkeur).

Björk (+ gabber dj set op een andere stage) - Aphex Twin - Tame Impala

Verder hoop ik FKA Twigs, Arca, Confidence Man, Four Tet, US Girls, Caroline Polacheck, Sevdeliza, Jenny Hval, Kelela, Tove Lo, Sudan Archives en Fever Ray terug te zien.
Er zin een heel duidelijke lijn in deze lineup. Ik zou combi gaan dan.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Ik voor een dagticket voor Tame Impala, in de hoop dat Twigs en Confidence Man er dan ook staan. (Dat laatste album van Björk was echt niet te doen imo)
 

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
259
173
''It is almost time to dive into Best Kept Secret 2023 with you. We'll share the majority of our program in the course of this month, and the presale will start soon after'' It is almost time klinkt voor mij binnen nu en een week.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.265
2.204
''It is almost time to dive into Best Kept Secret 2023 with you. We'll share the majority of our program in the course of this month, and the presale will start soon after'' It is almost time klinkt voor mij binnen nu en een week.
“In the course of the month” kan ook 31 januari betekenen….
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
533
481
Rustig afwachten maar weer en tot die tijd hopen dat een forum lid weer een aanwijzing of vermeend lek weet te vinden om de tijd te doden.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
“In the course of the month” kan ook 31 januari betekenen….
Ik blijf erbij. Die zin doet me verwachten dat we de line up in blokken gaan krijgen. Voor 2 weken lang elke weekdag-avond een radio show van een uur waar ze een tiental namen toelichten, of iets dergelijks zou nog wel tof zijn!
 

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
335
341
Ik gooi ook nog even mijn wenslijstje hier (op niets gebaseerd behalve persoonlijke voorkeur).

Björk (+ gabber dj set op een andere stage) - Aphex Twin - Tame Impala

Verder hoop ik FKA Twigs, Arca, Confidence Man, Four Tet, US Girls, Caroline Polacheck, Sevdeliza, Jenny Hval, Kelela, Tove Lo, Sudan Archives en Fever Ray terug te zien.
Dit zou misschien wel de 2017 lineup overtreffen.

Van mij mag het nog aangevuld worden met SAULT, Joesef, Jockstrap, Spinvis, Zwangere Guy & Lander Gyselinck en Daniel Avery.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken