Best Kept Secret 2023

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.565
6.243
True, even afwachten tot de aankondiging.

Heb jij hoop op specifieke (andere) headliners?
 

setheke

Randprogramma
26 nov 2017
134
104
als je Mac intypen krijg je ook een hit. Dacht misschien Mac DeMarco. Maar dan krijg je niks.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
True, even afwachten tot de aankondiging.

Heb jij hoop op specifieke (andere) headliners?
Op zich vind ik The National en Tame Impala prima, als Pulp daar als derde bij komt wordt het voor mij beter.

Als ik nu op Blur zoek, dan krijg ik ook Program 2023 als resultaat overigens. (Naast de eerdergenoemde Future Husband link.)

(Maar ik ben er nog niet van overtuigd dat dit echt iets zegt.)
als je Mac intypen krijg je ook een hit. Dacht misschien Mac DeMarco. Maar dan krijg je niks.
Fleetwood?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.447
6.158
Als deze google methode bij verschillende mensen verschillende resultaten oplevert, en tot nu toe al 3 directe herhalingen aangeeft (Amenra, Froukje, Tramhaus) terwijl het op allerlei relevante 2023 namen geen resultaat geeft, begin ik erg te twijfelen of het ook maar iets zegt…
 

Movleut

Playlistbediener
21 mei 2022
41
31
ik kom via mac niet op program 23 uit...wel een andere hit.
Maar program 23 hits zijn : tame impala, kings of leon, national, amenra, tramhaus, altin gun, holly humberstone, khruangbin, just mustard, metronomy, black midi, japanese *, DJ :)

niet al te overtuigend dat dit ergens op slaat...veel herhaling en afgezien van de tame impala, kings of leon en national hits niets dat niet speelde rondom de 2022 editie..
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.447
6.158
ik kom via mac niet op program 23 uit...wel een andere hit.
Maar program 23 hits zijn : tame impala, kings of leon, national, amenra, tramhaus, altin gun, holly humberstone, khruangbin, just mustard, metronomy, black midi, japanese *, DJ :)

niet al te overtuigend dat dit ergens op slaat...veel herhaling en afgezien van de tame impala, kings of leon en national hits niets dat niet speelde rondom de 2022 editie..
Dat is echt veel te veel herhaling om te kloppen inderdaad. Het leek leuk maar deze methode kan dus de prullenbak in… al blijft de hit op Tame Impala wel merkwaardig. Hebben die er al eens gestaan?
 

Movleut

Playlistbediener
21 mei 2022
41
31
Then again..verreweg de meeste andere namen van de 2022 editie leveren niet dit resultaat...dus het blijft wel een mooi mysterie :)
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.447
6.158
Het wordt tijd voor officiële namen….
Eens. Verwachten we de eerste lading gelijk volgende week al, zodra de kerstvakantie afgelopen is? Wellicht volgende week vrijdag? Weet niet op wat voor dagen/tijdstippen BKS in het verleden namen dropte, en of daar wat uit op te maken valt. Maar voor het einde van deze maand zouden we het meeste moeten weten, als ik het goed begrepen heb.
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
300
171
Apart. Amenra op herhaling zou kunnen, S10 kan ook best, maar Froukje op herhaling terwijl ze ook al het hele weekend een soort huisartiest van DTRH is? Lijkt me sterk…

Het zou inderdaad sterk zijn. Anderzijds, een Nederlandse artiest die hot is en veel festivals doet is ook niet zo uitzonderlijk. Goldband staat ook 2 jaar op rij op zowat élk Belgisch en Nederlands festival, dus het kan. :p
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken