Best Kept Secret 2023

Dat gaat inderdaad niet gebeuren. Zal er gewoon nog opstaan van vorig jaar hoor.

Misschien worden deze namen gewoon gevonden omdat ze in de beschrijving van andere artiesten staan, ik zeg maar iets:
Pond -> "... vaak samen op tour met landgenoten Tame Impala".
Bon Iver -> "... die oa. samen werkte met Aaron Dessner van The National".
Yard Act -> "... een van de leading bands in the second wave of post-punk, het genre dat Idles, Fontaines DC, Shame, Gilla Band een serieuse boost gaf)
Ik denk dat dit waarschijnlijker is.

Tame Impala en The National zijn inderdaad prima headliners voor dit jaar. Maar net als Indiaan ben ik het niet eens met de opmerking:
Volgens mij zijn dat toch het type headliners dat BKS nodig heeft voor een goede ticketverkoop. Inzetten op de breedte van de affiche, zoals hier wel eens geopperd wordt, is volgens mij echt commerciële zelfmoord.
Tame Impala en The National boeken zonder breedte in de line-up werkt misschien voor deze editie, maar dat is lange termijn veel riskanter, dan elk jaar inzetten op breedte zodat je gewoon goede basis hebt.

Dat gaat inderdaad niet gebeuren. Zal er gewoon nog opstaan van vorig jaar hoor.

Misschien worden deze namen gewoon gevonden omdat ze in de beschrijving van andere artiesten staan, ik zeg maar iets:
Pond -> "... vaak samen op tour met landgenoten Tame Impala".
Bon Iver -> "... die oa. samen werkte met Aaron Dessner van The National".
Yard Act -> "... een van de leading bands in the second wave of post-punk, het genre dat Idles, Fontaines DC, Shame, Gilla Band een serieuse boost gaf)
Ja was eerder al het geval met Blur idd. Daarom moet je ook goed kijken dat je echt de Program 2023 pagina in de resultaten krijgt. Niet elk resultaat telt. Maar als het is zoals jij zegt, krijg je die specifieke artiesten pagina waar het woord in voorkomt, en niet de (verder lege) Program 2023 pagina.

FKA Twigs geeft ook een resultaat, maar dat is de pagina van Sad Night Dynamite van dit jaar waar ze op genoemd wordt. Dus dat telt sws niet.

Tame Impala en The National zijn inderdaad prima headliners voor dit jaar. Maar net als Indiaan ben ik het niet eens met de opmerking:

Tame Impala en The National boeken zonder breedte in de line-up werkt misschien voor deze editie, maar dat is lange termijn veel riskanter, dan elk jaar inzetten op breedte zodat je gewoon goede basis hebt.
Ja maar net deze twee namen zijn perfect voor als je wil inzetten op de breedte. Geen meganamen zoals RH, AM en Cave die duiten geld kosten.

• Leuk
Waarderingen: JoLe
Ja maar net deze twee namen zijn perfect voor als je wil inzetten op de breedte. Geen meganamen zoals RH, AM en Cave die duiten geld kosten.
Zou Tame Impala zoveel "goedkoper" zijn dan Cave? Ik denk dat je daar ook al een flinke duit voor neerteld. Die show betaald zichzelf ook niet denk ik.

Ja, als het ten goede komt van breedte in de line-up, dan vind ik het helemaal prima.

Ik zie Kings Of Leon eigenlijk wel graag komen, ik ben dan wel een van die zeldzame mensen die ze nog nooit zag.
Hopelijk veel oldschool nummers (pré-2009) in de set!

Dat zouden 3 headliners zijn die ik ga kijken (mits geen te grote clashes), dat is nog nooit het geval geweest denk ik, dat ik alle headliners ben gaan zien.

Als Tame Impala en the national beiden komen, ga ik het toch bijna jammer vinden dat ik dat weekend op zondag al een afspraak met de boss heb.

Maar zonder dat gedoe van de site is er toch geen enkele indicatie voor deze namen, zou wel echt uit het niets zijn. Niet minder leuk natuurlijk

Dit zijn verrassende ontdekkingen. Zeer festileaks-waardig ! Mijn mening. The national ben ik heel blij mee. Tame Impala hou ik niet van, maar soit, kan leuk zijn. Kings of Leon, Komen ze dan met nieuw materiaal, want die meezing-nummers van hun heb ik inmiddels genoeg gehoord.

The National is toch gewoon heerlijk met altijd een andere set? Ongeacht dat ze veel optreden, is het altijd uniek.

The National is toch gewoon heerlijk met altijd een andere set? Ongeacht dat ze veel optreden, is het altijd uniek.
Zeer zeker. En uiteindelijk ben ik altijd een beetje fan. Maar ze moeten wel oppassen dat ze geen soort Editors 2.0 gaan worden door misschien niet teveel te touren. Nu lijkt het door die corona jaren ook allemaal anders dan andere jaren, want het is wel weer even geleden. Maar toch.

Users who are viewing this thread