Best Kept Secret 2023

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.591
4.560
Dat ze hun site nog niet hebben geupdate denk ik, future husband stond er in 22
Vond dit ook en heb daarna geprobeerd om doormiddel van deze url de bandpagina van andere bands te vinden, maar belandde tot nu toe telkens weer op de 2023 programmatie
 

Strandtent

Randprogramma
15 mrt 2016
117
134
Zijn er mensen handig met computers/websites? Valt me op dat als ik een willekeurige artiest zoek op de site van BKS, er geen resultaten zijn. Maar als ik zoek op Tame Impala dan krijg ik wel een resultaat: het programma van '23. Ik kan vanuit daar via cache/source niks vinden, maar misschien iemand anders? Vind het zelf wel verdacht...

(Edit: volgens deze theorie zou ook The National present zijn, geeft zelfde resultaat)
Zou erg appart zijn als het zo is, maar heb nog geen false positives gevonden.

Nog eentje die werkt is the Smile. Edit: oh nee toch niet, bij the Smile staat het "ontbrekend..." bericht. Bij Tame Impala en the National niet.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
123
68
Interessante vondst! Maar wel apart dat die kleine namen van Primavera niet werken, daar staan er echt wel een paar van op BKS. Dan hebben ze een aparte URL voor de headliners? Lijkt niet echt waarschijnlijk..
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
Zit in de wachtkamer van de tandarts dus heb wat tijd over. :p

Arctic geeft ook een 2023 page. Arcade Fire ook. Waar bij bv Father John Misty die er eerder speelde alleen die history page komt, en geen 2023 page.

Namen die ik vond die die 2023 pagina geven:

Aurora
Arcade Fire
Arctic
Angele
Goldband

Als dit niks oplevert heb ik iig hier in de wachtruimte wat te doen gehad. :p
Mooie vondst hoor!
Arctic en Arcade Fire wijzen trouwens niet naar de programma 23 pagina. Goldband wel.
Bij the 1975 (gelukkig) en bij Blur ook geen verwijzing naar de programma 23 pagina.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.543
6.222
Nee jullie hebben gelijk! Bij Arcade Fire, Angele , Arctic en Goldband krijg je wel die 2023 home link te zien maar staat het woord Program er inderdaad niet bij.

Bij Aurora wel. Die zal er dan wel staan. :)
 

mardybum

Playlistbediener
29 feb 2020
22
13
Klopt, dus effe goed opletten dat het resultaat echt 'Program 2023' is.
We hebben dus (volgens deze theorie): Tame Impala, The National, Goldband, Idles, Parquet Courts, Aurora...
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.543
6.222
Klopt, dus effe goed opletten dat het resultaat echt 'Program 2023' is.
We hebben dus (volgens deze theorie): Tame Impala, The National, Goldband, Idles, Parquet Courts, Aurora...
Yes. Goldband werkt ook niet dus:

Tame Impala, The National, Idles, Parquet Courts, Aurora.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.372
5.061
Het zijn voor mij nog niet de namen waar ik op hoopte. Maar goed, in de breedte gezien zijn The National en Tame Impala gewoon prima boekingen. We will see.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
532
479
Tame
Yes. Goldband werkt ook niet dus:

Tame Impala, The National, Idles, Parquet Courts, Aurora.
Dat zou wel een mooi rijtje zijn. Maar ik reken me nog maar niet rijk. Zat net op op het NL roster van Friendly Fire te kijken; Personal Trainer kunnen we toch ook wel met potlood opschrijven? Ook Lena Hessels geef ik wel een goede kans. Wanneer zouden we de namen krijgen? Derde week januari?
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Ik heb geen verklaring voor hoe dit wel of niet werkt, maar ik hoop dat dit allemaal niets zegt. Alle namen waar ik op hoop geven geen resultaat :p
De namen die tot nu wel resultaat geven, ben ik niet blij mee. Hoewel ze op zich wel gewoon prima zijn. (Behalve Goldband, als Goldband echt zou komen dan kan het zo maar eens zijn dat ik voor het eerst niet naar BKS ga.)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken