Best Kept Secret 2023

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
In other news: ze posten wel heel veel videos over de beleving, de inkleding, het eten... Denk niet echt dat we een vermindering van randanimatie en terug meer focus op het muziekprogramma moeten verwachten.
 

setheke

Randprogramma
26 nov 2017
133
103
Ik hoop wel echt de ze een beetje geluisterd hebben. En op ze minst een extra live muziek podia, en de secret weer the five laten worden.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
Secret voelde me een pak kleiner aan dan de FIVE vroeger altijd was, en de plaatsing zorgde ervoor dat het er rond veel drukker was dan vroeger precies, meer mensen die er "gewoon maar stonden" dan mensen die echt de band wouden zien.

Programmatie op die stage was op zich wel dik in orde en in dezelfde lijn als vroeger (Diiv, Yin Yin, Porridge Radio, The Haunted Youth, The Goa Express, Beach Bunny, IceAge, Nilufer Yanya, Jehnny Beth,...)
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.386
6.002
Secret voelde me een pak kleiner aan dan de FIVE vroeger altijd was, en de plaatsing zorgde ervoor dat het er rond veel drukker was dan vroeger precies, meer mensen die er "gewoon maar stonden" dan mensen die echt de band wouden zien.

Programmatie op die stage was op zich wel dik in orde en in dezelfde lijn als vroeger (Diiv, Yin Yin, Porridge Radio, The Haunted Youth, The Goa Express, Beach Bunny, IceAge, Nilufer Yanya, Jehnny Beth,...)
Vergeet Kikagaku Moyo niet! Een van de beste optredens van afgelopen editie van mij. Maar inderdaad, geen ideale stage. Veel buitenruimte er omheen maar de stage zelf is te krap. En buiten de tent krijg je er niet genoeg van mee. Grotere tent volgende editie zou dus wel fijn zijn.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.765
2.347
Vandaag weer een social media-post met: "Early next year we’ll dive into Best Kept Secret 2023 with you". Mag toch hopen dat het programma van 2023 niet pas in 2024 wordt gedeeld....
Dan wordt bekendgemaakt wat we op de 2023-editie allemaal hebben gezien.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Meen me nog te herinneren dat er heel gedoe was hier op het forum omdat ze overal stond behalve op RW (DTRH, Roskilde, Open'er). Heleboel kritiek dat Werchter het fout had etc, enfin hier op het forum toch. Was binnenskamers te horen dat ze Pkp zou doen dacht ik.
Ze stond op de Japanse festivals in dat weekend. Niet op PKP dus

Zal dit jaar wel weer hetzelfde zijn vermoed ik. Ondanks haar vermoeiende show durfde ze wel vrij veel dagen op een rij spelen. Ik sluit het nog niet uit voor BKS dus.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.386
6.002
Eerste leak …. Tadaaa …
helaas van het randprogramma: panama pictures komt met Weight of Water naar Best Kept Secret. Wel kei leuk maar niet waar we op zitten te wachten vooralsnog.
Het is in ieder geval een bevestiging dat het festival inderdaad gewoon doorgaat, mocht er nog iemand rekening mee houden dat het voorlopig uitblijven van aankondigingen slecht nieuws zou kunnen betekenen. Was hier een tijdje terug even een gedachte die gedeeld werd omdat ze wat terughoudend leken te reageren op vragen over aankondigingen.
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi en Movleut

mardybum

Playlistbediener
29 feb 2020
22
13
Zijn er mensen handig met computers/websites? Valt me op dat als ik een willekeurige artiest zoek op de site van BKS, er geen resultaten zijn. Maar als ik zoek op Tame Impala dan krijg ik wel een resultaat: het programma van '23. Ik kan vanuit daar via cache/source niks vinden, maar misschien iemand anders? Vind het zelf wel verdacht...

(Edit: volgens deze theorie zou ook The National present zijn, geeft zelfde resultaat)
 

Bijlagen

  • bks.jpg
    bks.jpg
    218,7 KB · Weergaven: 79
Laatst bewerkt:

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.386
6.002
Zijn er mensen handig met computers/websites? Valt me op dat als ik een willekeurige artiest zoek op de site van BKS, er geen resultaten zijn. Maar als ik zoek op Tame Impala dan krijg ik wel een resultaat: het programma van '23. Ik kan vanuit daar via cache/source niks vinden, maar misschien iemand anders? Vind het zelf wel verdacht...

(Edit: volgens deze theorie zou ook The National present zijn, geeft zelfde resultaat)
Interessante vondst! Het lukt mij vooralsnog niet om dit met andere kandidaten voor elkaar te krijgen, heb een zootje relevante namen van de Primavera posters geprobeerd. Zou apart zijn als het wel voor een naam werkt maar niet voor de andere. Maar ik vind het ook wel verdacht ja...
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
513
336
Dat ze hun site nog niet hebben geupdate denk ik, future husband stond er in 22
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken