Best Kept Secret 2023

EAZy

Campingartiest
19 feb 2017
62
64
Ben wel nieuwsgierig: Wie gaan er morgen voor een weekendticket?
Als ik nog een accesscode ga ontvangen (of alle 7) ben ik morgen om 12u van de partij.
Ik wil wel kunnen slapen dus Comfort Camp voor ons maar vind even niet of ik dan tickets met of zonder camping moet kopen. Weet iemand waar ik die info vind?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Nu het stof van de aankondiging wat neergedaald is blijft bij mij toch de teleurstelling hangen . Ik mis bij de headliners en de subs namen waar ik nu al naar uit zou kijken. Waar zijn Blur, The National, Bon Iver, Sigur Ros, Slowdive en Spoon?! Er staan nu namen die ik niet vind passen (Oscar, Chemical Brothers, The 1975, Goldband), waar ik niets mee heb (Christine) en die ik wel leuk vind maar al te vaak zijn geweest Interpol, UMO. Enige naam die ik echt geweldig vind is Aphex Twin.
De undercard is zoals altijd prima verzorgd.
Ik zal ook dit jaar weer gaan en me wel gaan vermaken maar ik vind dit het minste programma van alle edities.
Daarnaast maak ik me echt zorgen om de richting die het festival dreigt uit te gaan. Het dreigt een derde Lowlands te worden en het alternatieve karakter lijkt langzaam te verdwijnen. Mocht het qua ticket verkoop een succes worden kan dit zo maar doorgezet worden.
Enige hoop die ik heb is dat dit echt uit nood geboren is en dat ze hier zelf ook niet gelukkig mee zijn.
 
Laatst bewerkt:

snoep

Randprogramma
28 jan 2023
160
217
...."en zelfs mijn kids zijn fan"...... Prima voorbeeld ook voor je kids.
Ik ben al flink aan het inluisteren: Ik wist niet dat The Coming is coming zo leuk was, vorige keer niet gezien.

The Comet is Coming is live ook erg goed! Zeker bij zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman
12 nov 2016
650
389
Daarnaast maak ik me echt zorgen om de richting die het festival dreigt uit te gaan. Het dreigt een derde Lowlands te worden en het alternatieve karakter lijkt langzaam te verdwijnen. Mocht het qua ticket verkoop een succes worden kan dit zo maar doorgezet worden.

Spijker op de kop. Ik voorspel vooral veel vriendengroepen waarvan het merendeel helemaal niets heeft met de alternatieve (indie) namen. Met enig geluk zijn die dan ook niet bij die optredens, zodat de rest kan genieten.
 
  • Winning
Waarderingen: Tobuzzter

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Alsof jullie onderscheid kunnen maken tussen een song van iemand anders uit de idm-scene en een Aphex Twin-track, doe normaal. Of zitten er hier zo veel AT-kenners?
Ik. Maar ik snap wat je bedoeld denk ik; voor een kleine groep mensen is het écht legendarisch dat ze naar BKS komen en voor het overgrote deel is de naam groter dan dat de muziek hen heeft gevormd denk ik.

Edit: Ik vermoed dat mensen flink teleurgesteld gaan zijn en andere verwachtingen bij Aphex Twins gaan hebben.
 
Laatst bewerkt:

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Ben wel nieuwsgierig: Wie gaan er morgen voor een weekendticket?
Ik twijfel nog stevig. Ik vind BKS ieder jaar een geweldig weekend, met een totaalpakket van een uitstekende programmering de mooie omgeving en fijne eten. Waren de keren dat ik er was iedere keer mooie edities. Ieder jaar heeft het programma een paar ankerpunten met bands die ik echt wil zien. Vorig jaar waren dat vooraf Nick Cave en Beach House, en bleek het al snel een hele marathon aan optredens op de zaterdag te zijn.

Dit jaar mis ik dat soort namen zelf.

En het is niet zo dat die acts niet touren. Natuurlijk hebben we het hier tot vervelends toe over Blur gehad, maar ook in Kopenhagen staan vintage-BKS-acts als Bon Iver en the War on Drugs in hetzelfde weekend op de line up, en een Sigur Rós of desnoods een Ben Howard staat enkele weken later gewoon op Werchter (en dan niet eens bovenaan de line up). Ik vind het te prijzen dat BKS verder kijkt dan die bekende namen, en de nek uitsteekt om een Aphex Twin of Mars Volta binnen te halen. Dat zijn gewoon knappe boekingen, maar daar staan boven in het programma teveel namen tegenover waarvoor ik niet naar BKS ga.

Aan de onderkant is het programma als altijd dik in orde, en daar is een hoop moois te ontdekken. Maar ik ben er nog niet uit of dat voor mij voldoende is.
 

wil

Campingartiest
20 jan 2015
78
57
Deze worp is prima met onderin mooie namen en Chemical Brothers stond al erg lang gekoesterd op mijn verlanglijstje. In de jaren 90 diverse malen gezien (1e x in 1995) en daarna nooit meer.
Wij, de seniorenclub, vermaken ons zoals altijd prima.
Dus morgen hoop ik een kaartje te bemachtigen.

Ps er komen nog meer worpen met altijd weer verrassende namen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Krijg net mail met presale code. Vermoedelijk iedereen hier maar mocht iemand hem toch willen hebben stuur een PM. :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken