Best Kept Secret 2023

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
En weet je wat de reactie dan zou geweest zijn? Twee saaie bands en een artiest die te veel wijn drinkt/zat overkomt.

Om gewoon maar te zeggen dat er op die combo ook commentaar zou komen.
Eens. Was het gros hier nu écht blij geweest als pak 'm beet Bon Iver (alweer? Sinds 2019?), Pet Shop Boys en Ben Howard hier hadden gestaan? Of Gallagher? Idk.

Enige misser lijkt me hier Sigur Rós en die leken me dus, jammer genoeg, niet vroeger te gaan touren dan juli. De komst van PS Madrid gooit heel wat roet in het eten van BKS. Blur te duur. Bon Iver te drukke agenda. Dan moet je al snel om je heen gaan kijken wat er dan nog over blijft.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
520
469
Speelden The 1975 al eerder op BKS? In de bio word melding gemaakt van een 'return' maar ik kan ze me niet herinneren
 

breadant

Campingartiest
7 feb 2023
77
112
Namen als Caroline Polachek en Black Country, New Road zijn toch gewoon hele toffe namen?

Wel grappig dat men daar dan nauwelijks iets over zegt, maar dan wel hoopt op artiesten als Pet Shop Boys, Liam Gallagher en Blur. Is dit het britpopforum voor melancholische veertigers? :D

Ik ga niet zeggen dat ik overloop van enthousiasme voor Oscar and the Wolf, maar kom dan met alternatieven als Rosalia, The Smile en Lana del Rey. Dat zijn tenminste nog artiesten die ook anno 2023 nog relevante muziek uitbrengen.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Terug uit meeting en bijgelezen, inderdaad al heel wat volgeschreven zie ik :LOL:
Ik vind het dus best een prima lineup. Het is misschien omdat ik Aphex, The 1975 en Christine allemaal goed vind dat ik een oogje kan toe doen voor de rest van de bovenkant. Undercard vind ik echt heel sterk, veel persoonlijke favorietjes zoals Japanese Breakfast, Jockstrap, Arlo Parks, Caroline Polachek,...
 
  • Leuk
Waarderingen: visdave34

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Christine & The Queens staat vrijdag op PS Madrid. Dat zal wel zaterdag of zondag worden, meer geneigd naar zondag.
The 1975 staat zaterdag (10/6) in Tsjechië en dus 11/6 op Parklife.

vr/ The Chemical Brothers + The 1975
za/ Oscar & The Wolf + Christine & The Queens/Goldband
zo/ Aphex Twin + Goldband/Christine & The Queens
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Christine & The Queens staat vrijdag op PS Madrid. Dat zal wel zaterdag of zondag worden, meer geneigd naar zondag.
The 1975 staat zaterdag (10/6) in Tsjechië en dus 11/6 op Parklife.

vr/ The Chemical Brothers + The 1975
za/ Oscar & The Wolf + Christine & The Queens/Goldband
zo/ Aphex Twin + Goldband/Christine & The Queens
Goldband - Aphex Twin zou wel een lijpe combo zijn.
 

littlesimz

Playlistbediener
21 sep 2022
20
16
Namen als Caroline Polachek en Black Country, New Road zijn toch gewoon hele toffe namen?

Wel grappig dat men daar dan nauwelijks iets over zegt, maar dan wel hoopt op artiesten als Pet Shop Boys, Liam Gallagher en Blur. Is dit het britpopforum voor melancholische veertigers? :D

Ik ga niet zeggen dat ik overloop van enthousiasme voor Oscar and the Wolf, maar kom dan met alternatieven als Rosalia, The Smile en Lana del Rey. Dat zijn tenminste nog artiesten die ook anno 2023 nog relevante muziek uitbrengen.
Ben het hier helemaal mee eens
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken