Best Kept Secret 2023

yumi

Campingartiest
27 jun 2019
98
174
Kans is vrij groot dat ik dan inderdaad op de fiets terug naar Tilburg zit bij Oscar & The Wolf ;)
Het is geen Fontaines DC of King Gizzard maar het is oprecht leuk live. Ze hebben hebben me al twee keer verrast (en een keertje viel het wat tegen).

Paar goede liedjes, een sympathieke frontman en prima showtje.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Het is geen Fontaines DC of King Gizzard maar het is oprecht leuk live. Ze hebben hebben me al twee keer verrast (en een keertje viel het wat tegen).

Paar goede liedjes, een sympathieke frontman en prima showtje.
Dat is veel en veel te weinig om BKS te mogen afsluiten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

yumi

Campingartiest
27 jun 2019
98
174
Dat is veel en veel te weinig om BKS te mogen afsluiten.
Gelukkig staat er nog zoveel meer moois om het hele weekend van te genieten.

Kan zo maar eens leuker worden dan Kraftwerk en Cristine en the Queens.
 

Tobuzzter

Playlistbediener
2 feb 2023
47
44
Jullie maken me wel nieuwsgierig. Laat me graag verrassen op BKS. Er zullen genoeg Belgen zijn voor de sfeer op het veld ;)
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Ik heb ook de presale code binnen, ik gebruik hem zelf niet, ga tzt evt voor 'n dagkaart, mocht iemand hem willen gebruiken, stuur dan ff 'n privé berichtje... ☺️
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878

Het was chaos bij BKS de afgelopen tijd. Boekingen kwamen maar niet rond. In januari is op vier momenten nog een mogelijke headliner toch afgesprongen. The Chemical Brothers kwam daardoor pas 2 weken geleden in beeld; Aphex Twin bevestigde niet eerder dan afgelopen vrijdag. Blur daarentegen was nooit een optie door de package deal met Primavera. En Goldband? Die wilden zelf graag.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
658
321
Ligt het aan mij of is er dit jaar meer plek voor niet-westerse muziek, een beetje zoals Le Guess Who dat heeft?
 

El Plopsma

Randprogramma
20 mrt 2017
122
177
Wij willen met 6 tot 8 man graag een bungalow huren tijdens BKS. Weekendtickets + bungalow. Maar ik lees verschillende soorten informatie. Ik vind de website echt een gedrocht. Kan iemand mij kort vertellen hoe dit werkt en wat ik morgen kan / moet doen?
 

yngvar

Randprogramma
22 nov 2018
135
115
Wij willen met 6 tot 8 man graag een bungalow huren tijdens BKS. Weekendtickets + bungalow. Maar ik lees verschillende soorten informatie. Ik vind de website echt een gedrocht. Kan iemand mij kort vertellen hoe dit werkt en wat ik morgen kan / moet doen?
Via de mail naar de accomodaties van Beekse Bergen gaan en de bungalow daar reserveren. Weekendtickets zullen inbegrepen zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken