Best Kept Secret 2023

Kans is vrij groot dat ik dan inderdaad op de fiets terug naar Tilburg zit bij Oscar & The Wolf ;)
Het is geen Fontaines DC of King Gizzard maar het is oprecht leuk live. Ze hebben hebben me al twee keer verrast (en een keertje viel het wat tegen).

Paar goede liedjes, een sympathieke frontman en prima showtje.

Het is geen Fontaines DC of King Gizzard maar het is oprecht leuk live. Ze hebben hebben me al twee keer verrast (en een keertje viel het wat tegen).

Paar goede liedjes, een sympathieke frontman en prima showtje.
Dat is veel en veel te weinig om BKS te mogen afsluiten.

• Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit
Dat is veel en veel te weinig om BKS te mogen afsluiten.
Gelukkig staat er nog zoveel meer moois om het hele weekend van te genieten.

Kan zo maar eens leuker worden dan Kraftwerk en Cristine en the Queens.

Jullie maken me wel nieuwsgierig. Laat me graag verrassen op BKS. Er zullen genoeg Belgen zijn voor de sfeer op het veld ;)

Ik heb ook de presale code binnen, ik gebruik hem zelf niet, ga tzt evt voor 'n dagkaart, mocht iemand hem willen gebruiken, stuur dan ff 'n privé berichtje... ☺️

Het was chaos bij BKS de afgelopen tijd. Boekingen kwamen maar niet rond. In januari is op vier momenten nog een mogelijke headliner toch afgesprongen. The Chemical Brothers kwam daardoor pas 2 weken geleden in beeld; Aphex Twin bevestigde niet eerder dan afgelopen vrijdag. Blur daarentegen was nooit een optie door de package deal met Primavera. En Goldband? Die wilden zelf graag.

Ligt het aan mij of is er dit jaar meer plek voor niet-westerse muziek, een beetje zoals Le Guess Who dat heeft?

Wij willen met 6 tot 8 man graag een bungalow huren tijdens BKS. Weekendtickets + bungalow. Maar ik lees verschillende soorten informatie. Ik vind de website echt een gedrocht. Kan iemand mij kort vertellen hoe dit werkt en wat ik morgen kan / moet doen?

Wij willen met 6 tot 8 man graag een bungalow huren tijdens BKS. Weekendtickets + bungalow. Maar ik lees verschillende soorten informatie. Ik vind de website echt een gedrocht. Kan iemand mij kort vertellen hoe dit werkt en wat ik morgen kan / moet doen?
Via de mail naar de accomodaties van Beekse Bergen gaan en de bungalow daar reserveren. Weekendtickets zullen inbegrepen zijn.

Users who are viewing this thread