Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Spijker op de kop. Ik voorspel vooral veel vriendengroepen waarvan het merendeel helemaal niets heeft met de alternatieve (indie) namen. Met enig geluk zijn die dan ook niet bij die optredens, zodat de rest kan genieten.
Ik heb ook de presale code binnen, ik gebruik hem zelf niet, ga tzt evt voor 'n dagkaart, mocht iemand hem willen gebruiken, stuur dan ff 'n privé berichtje...
Maurits Westerik reageert in een interview met Festileaks op de line-up van Best Kept Secret 2023 en vertelt hoe deze tot stand is gekomen.
festileaks.com
Het was chaos bij BKS de afgelopen tijd. Boekingen kwamen maar niet rond. In januari is op vier momenten nog een mogelijke headliner toch afgesprongen. The Chemical Brothers kwam daardoor pas 2 weken geleden in beeld; Aphex Twin bevestigde niet eerder dan afgelopen vrijdag. Blur daarentegen was nooit een optie door de package deal met Primavera. En Goldband? Die wilden zelf graag.
Wij willen met 6 tot 8 man graag een bungalow huren tijdens BKS. Weekendtickets + bungalow. Maar ik lees verschillende soorten informatie. Ik vind de website echt een gedrocht. Kan iemand mij kort vertellen hoe dit werkt en wat ik morgen kan / moet doen?
Wij willen met 6 tot 8 man graag een bungalow huren tijdens BKS. Weekendtickets + bungalow. Maar ik lees verschillende soorten informatie. Ik vind de website echt een gedrocht. Kan iemand mij kort vertellen hoe dit werkt en wat ik morgen kan / moet doen?