Best Kept Secret 2023

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.255
2.197
Ik zag in de mail opnieuw een enquête voorbij komen. Ze lijken het zelf ook niet zo te weten welke kant ze op moeten. Vraag me wel af of dat soort enquêtes veel zin hebben. Die worden, gok ik, alleen ingevuld door de diehard muziekliefhebber zoals hier. Of dat nou een representatief beeld oplevert?
Niet gezien. Kwam die van BKS zelf?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Niet gezien. Kwam die van BKS zelf?
Ja heb hem ook gehad. Maar het was nauwelijks een enquitte te noemen. Waren maar 4 vragen?
DEAR BEST KEPT FRIEND,
We zijn hard bezig met de voorbereiding van Best Kept Secret 2023 (9-10-11 juni). Meer nieuws hierover volgt snel. Voordat het zover is willen we je graag wat beter leren kennen. Bovendien maak je kans om de allereerste tickets voor Best Kept Secret 2023 te winnen.
WHAT'S YOUR BKS?

We willen graag wat meer over je te weten komen. We zouden het waarderen als je vier korte vragen voor ons kan beantwoorden. Hierdoor kunnen we je in de toekomst nog beter informeren. Met het beantwoorden maak je bovendien kans om de allereerste weekendtickets voor BKS23 te winnen!

Dan zijn de vragen:
WHAT YEAR DID YOU FIRST VISIT BEST KEPT SECRET?
- 2013
- 2014
-2015
........
-2022
- I Have Not Visited Yet

I GO TO BEST KEPT SECRET TO...
- See my personal favourite/famous artists perform on the big stages
- Celebrate a nice weekend away with my friends
- Discover the cultural program wwhile roaming the beautifil festival site.
- Experience a nice weekend away with my partner
- Discover upcoming/unknown artist that are performing on the smaller stages

AND TO...
- See my personal favourite/famous artists perform on the big stages
- Celebrate a nice weekend away with my friends
- Discover the cultural program wwhile roaming the beautifil festival site.
- Experience a nice weekend away with my partner
- Discover upcoming/unknown artist that are performing on the smaller stages

WHAT GENRE IS MOST REPRESENTED IN YOUR MUSIC COLLECTION?
- Indie (rock/pop)
- (Garage) Rock
- (Post-) Punk
- Electronic
- R&B
- Hip-Hop
- Metal
- Post Rock/Progressive
- Soul/Funk
- Jazz

En dan een Checkbox met: YES, I WANT THE CHANCE TO WIN 1 X 2 BKS23 WEEKEND TICKETS + CAMPING.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.255
2.197
313430381_518326313640484_3384298697452345766_n.jpg
Weer flink wat toevoegingen bij Wide Awake, die ook kanshebber zijn voor BKS (o.a. Caroline Polachek, Daniel Avery, Shygirl, Molchat Doma).
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
380
298
Ik zag in de mail opnieuw een enquête voorbij komen. Ze lijken het zelf ook niet zo te weten welke kant ze op moeten. Vraag me wel af of dat soort enquêtes veel zin hebben. Die worden, gok ik, alleen ingevuld door de diehard muziekliefhebber zoals hier. Of dat nou een representatief beeld oplevert?
Precies de gedachten die ik had bij deze enquête.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Ik heb meer het idee dat een of andere stagiair voor de studiepunten zo'n enquette moet doen en dat we er verder geen gekke dingen uit moeten verwachten. En ik denk niet dat we allemaal massaal gaan invullen dat we alleen naar R&B luisteren....
 

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
332
331
Ik ben sinds 2015 iedere editie geweest met uitzondering van 2019. Volgens mij is er iets mis gegaan in de mailing list.
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
305
307
The Haunted Youth zou goed passen op BKS en dan op dezelfde plek waar dit jaar DIIV stond
Helemaal mee eens, daarom stonden ze er dit jaar al. Kei toffe band. Mogen nog wel een keer komen maar verwacht het niet in 2023.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.255
2.197
Helemaal mee eens, daarom stonden ze er dit jaar al. Kei toffe band. Mogen nog wel een keer komen maar verwacht het niet in 2023.
Denk het ook, en dat geldt ook wel voor Personal Trainer. Als is het dan echt niet nodig dat die zanger zijn broek op zijn enkels laat zakken, zoals hij gisteren bij Le Guess Who? deed....
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

setheke

Randprogramma
26 nov 2017
133
103
Denk het ook, en dat geldt ook wel voor Personal Trainer. Als is het dan echt niet nodig dat die zanger zijn broek op zijn enkels laat zakken, zoals hij gisteren bij Le Guess Who? deed....
Jawel gek, dat hoort bij de act. Gewoon gek, met goeie nummers
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.196
Binnen een kleine 2 weken dan maar een eerste worp namen?

The War On Drugs - Björk - Sigur Ros
Fred Again - Echo & The Bunnymen - Osees - Caroline Polachek - Arooj Aftab - The Walkmen - The Comet Is Coming
Frankie Cosmos - Shygirl - Gilla Band - The Beths - Easy Life - Skegss - Charlotte Adigery & Bolis Pupil - The Chats
Lebanon Hanover - The Bug Club - Personal Trainer - Touché Amoré - Nothing

Beetje veel "gitaarbandjes" waarschijnlijk.
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi en noid

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.830
828
Binnen een kleine 2 weken dan maar een eerste worp namen?

The War On Drugs - Björk - Sigur Ros
Fred Again - Echo & The Bunnymen - Osees - Caroline Polachek - Arooj Aftab - The Walkmen - The Comet Is Coming
Frankie Cosmos - Shygirl - Gilla Band - The Beths - Easy Life - Skegss - Charlotte Adigery & Bolis Pupil - The Chats
Lebanon Hanover - The Bug Club - Personal Trainer - Touché Amoré - Nothing

Beetje veel "gitaarbandjes" waarschijnlijk.
Droomheadliners
 

setheke

Randprogramma
26 nov 2017
133
103
beetje verweg gezocht hahaha, maar op de website staat “we will return”.

Hint naar Blur? Hahaha zou wel niet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken