Best Kept Secret 2023

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.763
1.368
The War On Drugs een week na BKS in de UK. Is voor mij de perfecte "kleine" headliner.

The War On Drugs - Bon Iver - Björk/Blur/Tame Impala/Kendrick. Zoiets dan maar?
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.621
2.761
The War on Drugs op 8 juni op Loaded in Oslo.
Is kanshebber voor BKS. Zou echter ook kunnen dat zij dat weekend in Scandinavië blijven en ook Syd for Solen en/of Rosendal meepakken.

TWOD hebben dit jaar Ziggo en DTRH gedaan. Volgend jaar BKS kan ook teveel worden...
Ik denk daarom dat ze in Scandinavië blijven en daarna doorgaan naar Oost-Europa
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
998
692
Als ik de tourmanager van TWOD was zou ik proberen ze dit jaar op Pinkpop te krijgen, daar valt wel wat te halen qua potentiele nieuwe fans. Qua route zou dat ook heel logisch zijn: Berlijn - Landgraaf - VK.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.304
Ik denk best wel dat het werkt op BKS. En of Pinkpop een betere marketing strategie is weet ik ook niet. Een show doe goed tot zijn recht komt of als voorprgramma van Robbie Williams of Pink staan… ik zou voor het eerste kiezen. More is less.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
4.023
4.994
Headliner op BKS zou het beste scenario zijn. Op Pinkpop hebben ze nog niet gestaan, maar staan ze hooguit als subheadliner. Als deze tour onder MOJO/LN valt, staan ze vermoedelijk weer op DTRH.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.621
2.761
Ik denk best wel dat het werkt op BKS. En of Pinkpop een betere marketing strategie is weet ik ook niet. Een show doe goed tot zijn recht komt of als voorprgramma van Robbie Williams of Pink staan… ik zou voor het eerste kiezen. More is less.
The War on Drugs werkt zeker op BKS. Maar een jaar na die Ziggo-shows en de headline-set op DTRH is het de vraag of BKS dat eigenlijk wel zou moeten willen.
Voor Mojo is het juist aantrekkelijk om hen een mooie plek op Pinkpop te geven.
Met de data die er nu liggen past Pinkpop ook logischer in het schema.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
998
692
Nogal saai rijtje en voor mij totaal oninteressant, twee die ik dit jaar heb gezien en een die me niet boeit.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.890
Nogal saai rijtje en voor mij totaal oninteressant, twee die ik dit jaar heb gezien en een die me niet boeit.
Hoop dat er een headliner van het kaliber Nick Cave of The Strokes bijzit. Dit jaar werden we op dat vlak misschien wel te veel verwend…
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.304
Kunnen beter in de breedte inzetten denk ik.
Dat zou ergens mooi zijn, maar in het Nederlandse festival landschap gaat dat niet werken. Ik denk dat het een balans van beide is. De unique selling point van BKS is denk ik één dure Primavera-ish headliner die de Lowlands laat/liet liggen. Dan mogen daar tegenover op andere dagen wel iets mindere goden staan (Alt-J achtig), maar dat die dagen een goed gevulde undercard hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker en yeaghi

Gebruikers die dit onderwerp bekijken