Best Kept Secret 2023

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
301
302
BKS is op instagram Oliver Sim gaan volgen. wat mij betreft nu een zekerheid dat die komt. Ook zie ik dat ze nu Whispering sons volgen. Daar wil ik ook wel op hopen.

oh en Fred again volgen ze nu ook … ook die mag doorkomen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
BKS is op instagram Oliver Sim gaan volgen. wat mij betreft nu een zekerheid dat die komt. Ook zie ik dat ze nu Whispering sons volgen. Daar wil ik ook wel op hopen.

oh en Fred again volgen ze nu ook … ook die mag doorkomen.
Zie bij bovenin het lijstje met accounts die ze zijn gaan volgen ook Liam Gallagher staan.
Moet eerlijk zeggen dat ik nog niet zo enthousiast word als dit echt namen voor 2023 zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

whosvegas

Playlistbediener
23 aug 2022
38
13
Bij Pinkpop zeggen ze dan weer dat ze beter bij BKS passen haha. Willen dan zoveel mensen liever geen Blur?
Hoeft van mij niet zo, vind,van de nummers die ik ken, alleen Song 2 tof.
Maar goed, ik zou wel een kijkje gaan nemen.

Als ik mag kiezen, zou ik liever een reunie van Oasis willen zien :)
Kan me voorstellen dat je dat niet op BKS gaat zien (te groot)
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Sault zou echt fantastisch zijn. Een andere act die ik heel graag op BKS zou zien is PJ Harvey. Volgens de VK ligt haar nieuwe album al klaar voor release medio 2023.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Blur zou ik trouwens wel tof vinden. Oasis daarentegen.... Slechtste show die ik ooit heb gezien. Wat een stelletje verachtelijke strontclowns (excusez let mots) waren dat op PP. De totale minachting voor hun publiek. Bleh.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dirk Net

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Ben ergens wat verrast en ongerust dat Pinkpop the 1975 nog niet bevestigd heeft. Friendly Fire boekt hen, en afgelopen jaren hebben we al een aantal keren headliners uit eigen stal gehad op BKS (Christine, Alt-J, Run the jewels). Het zal toch niet....
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Ben ergens wat verrast en ongerust dat Pinkpop the 1975 nog niet bevestigd heeft. Friendly Fire boekt hen, en afgelopen jaren hebben we al een aantal keren headliners uit eigen stal gehad op BKS (Christine, Alt-J, Run the jewels). Het zal toch niet....
Komt wel goed. Maak je geen zorgen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Ben ergens wat verrast en ongerust dat Pinkpop the 1975 nog niet bevestigd heeft. Friendly Fire boekt hen, en afgelopen jaren hebben we al een aantal keren headliners uit eigen stal gehad op BKS (Christine, Alt-J, Run the jewels). Het zal toch niet....
Ben ook juist bang dat ze op DTRH staan haha. In ieder geval één van deze twee, lijkt mij. 🥲
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken