Best Kept Secret 2023

Interpol kondigt net shows in Spanje en Portugal aan voor het vroege voorjaar. Hopelijk meer Europa daarna, misschien een terugkeer naar BKS?

Ik hoop zelf meer op een losse show in Nederland dit jaar eerlijk gezegd

Blur zou ik tof vinden om te zien, maar met slechts 1 Engelse show ben ik dan wel bang voor een tsunami aan dronken Engelsen op BKS.

Op Twitter weet Niels Aalberts van 3voor12 (die in het verleden in de organisatie van BKS zat) te melden dat Blur zodanig ridicule bedragen vraagt, dat de kans dat ze op een Nederlands festival komen spelen niet bijzonder groot is.

Op Twitter weet Niels Aalberts van 3voor12 (die in het verleden in de organisatie van BKS zat) te melden dat Blur zodanig ridicule bedragen vraagt, dat de kans dat ze op een Nederlands festival komen spelen niet bijzonder groot is.
Interessant maar ook niet onverwacht. Zeker als je weet dat je er amper volk mee lokt.

Zeker begrijpelijk. In Wembley passen 4 keer zoveel concertgangers als op BKS en de entreeprijzen zijn net zo hoog als een dagje BKS. Het heeft alleen zin om de plas over te steken als zeker is dat er geen ticket meer te verkopen valt in het Verenigd Koninkrijk.

Laatst bewerkt:
Hmm.... Bon Iver

Do: Denemarken
BKS dag 1: /
BKS dag 2: Zweden
BKS dag 3: /
Ma: /
Di: /
Wo: Oostenrijk
Do: Zwitsreland

Die zondag kan, maar is niet de meest logische route. Maar als hij daarna 2 dagen rust heeft kan het natuurlijk wel. Maar zal misschien eerder een keertje naar Down The Rabbit Hole gaan als hij lang genoeg in EU blijft

Nick Cave. Tsja. Das oud nieuws ?
Ik ben toch bang dat Bjork een van de headliners gaat zijn. Ik ga er alvast mentaal rekening mee houden iig.
Blur...1997 Lowlands...dat was een editie. Laat maar komen aub !
Ik vond DA ook in vorm met Gorillaz bij DTRH afgelopen jaar.
Pulp is ook goed.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Nick Cave. Tsja. Das oud nieuws ?
Ik ben toch bang dat Bjork een van de headliners gaat zijn. Ik ga er alvast mentaal rekening mee houden iig.
Blur...1997 Lowlands...dat was een editie. Laat maar komen aub !
Ik vond DA ook in vorm met Gorillaz bij DTRH afgelopen jaar.
Pulp is ook goed.
Nick Cave zal niet op herhaling komen denk ik, nee.

De een is bang voor Björk, de ander droomt ervan. Ik laat me verrassen denk ik, wat ik ken van haar vind ik goed maar totaal geen artiest die regelmatig aan staat bij mij.

Blur schijnt mega duur te zijn? Reken er niet op iig.

Nick Cave zal niet op herhaling komen denk ik, nee.

De een is bang voor Björk, de ander droomt ervan. Ik laat me verrassen denk ik, wat ik ken van haar vind ik goed maar totaal geen artiest die regelmatig aan staat bij mij.

Blur schijnt mega duur te zijn? Reken er niet op iig.
Bjork is blijkbaar ook erg duur.

• Wow
Waarderingen: Dr. Hannibal
Tsja riepen we dat ook niet over Radiohead en The Strokes?

Nu zie ik Blur ook niet zo zitten. Hoewel ik er super blij mee zal zijn, vind ik het net geen BKS'ish headliner genoeg. Dan heeft Pulp dat net wat meer als je het mij vraagt. Dan zou Blur veel liever op Lowlands zien of een losse zaal show.

Zo'n oude Britpop band past qua festivals toch eigenlijk alleen op BKS? Volgens mij wordt dat qua grootte en interesse op andere festivals echt een sof. Maar goed, ze hebben in Nederland überhaupt nooit een 'grote' show gedaan, dus geloof nog niet echt in een Nederlandse show.

Rosendal in Stockholm (van FKP Scorpio) heeft nu ook the War on Drugs aangekondigd. Staan daar op vrijdag 9 juni. Daarmee is de zaterdag of zondag van BKS nog altijd een optie, maar dat geldt ook voor Landgraaf (Pinkpop-vrijdag of voorprogramma van the Boss).

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
Rosendal in Stockholm (van FKP Scorpio) heeft nu ook the War on Drugs aangekondigd. Staan daar op vrijdag 9 juni. Daarmee is de zaterdag of zondag van BKS nog altijd een optie, maar dat geldt ook voor Landgraaf (Pinkpop-vrijdag of voorprogramma van the Boss).
Zal er om spannen

Zal er om spannen
Ik denk eerlijk gezegd nog altijd Pinkpop, ook omdat LiveNation hen dit jaar al twee keer in Nederland geboekt heeft. Het zou ook wel logisch zijn als TWOD ook Denemarken meepakt in het Scandinavische blok.

Maar BKS past zeker ook nog, en aangezien Rosendal van FKP Scorpio is zou dat nog best kunnen.

Blur is aangekondigd voor Beauregard festival Begin juli. Qua grootte toch wel te vergelijken met BKS?

Blur is aangekondigd voor Beauregard festival Begin juli. Qua grootte toch wel te vergelijken met BKS?
Had gisteren gekeken, het is net iets groter qua aantal bezoekers (30.000), maar wel slechts twee stages en ongeveer 10 acts per dag. Maar de kaarten zijn bijna de helft goedkoper (dagkaarten 59 euro, 3 dagen 135 euro), dus als het voor dit festival financieel uitkan, zie ik voor BKS ook wel mogelijkheden.

DTRH zit wel een stuk dichter bij de twee data die nu bekend zijn.

Had gisteren gekeken, het is net iets groter qua aantal bezoekers (30.000), maar wel slechts twee stages en ongeveer 10 acts per dag. Maar de kaarten zijn bijna de helft goedkoper (dagkaarten 59 euro, 3 dagen 135 euro), dus als het voor dit festival financieel uitkan, zie ik voor BKS ook wel mogelijkheden.

DTRH zit wel een stuk dichter bij de twee data die nu bekend zijn.
Goed om te weten dat het haalbaar is. Heb me wel voorgenomen om komend jaar óf DTRH óf BKS te bezoeken, welke van de twee hangt puur af van de line up. Als DTRH Blur weet te strikken moet BKS wel echt wat moois uit de kast trekken om mij nog terug te winnen moet ik zeggen, Damon Albarn is altijd een fijne man om op het podium te hebben staan en het lijkt mij echt onwijs tof om Blur nog eens te zien optreden.

Users who are viewing this thread