Best Kept Secret 2023

Zie hoe straks die goldband dag stijf uitverkocht raakt.
Overigens schieten ze zichzelf weer in de voet als er inderdaad zo weinig dagtickets zijn.

Swans waarschijnlijk exclusief op PS. Had gehoopt ze dit jaar mee te pakken in BE/NL. Zou een vette headliner voor Misty Fields zijn. Of weer op Rock Herk en dan binnen 20 minuten de tent bijna leeg.

• Leuk
Waarderingen: Black Lies
Oke, BKS is nu echt af. Ik wilde altijd nog eens naar dit festival gaan maar hier staat weinig tot niks wat me nu aantrekt. Dat ergerlijke Goldband weer op het affiche en de headliners zijn erg inspiratieloos. Terzij de Horde is wel een verrassende boeking trouwens.
BKS is meer dan headliners en een foute boeking a la goldband. Er is genoeg gaafs om te zien imo. ook dit jaar. Sterker nog: ik vond BKS vroeger, waar dit meer op lijkt leuker dan de laatste jaren. Ik wil wel kaartjes, mag ik de jouwe dan kopen ?

• Leuk
Waarderingen: yeaghi, yumi en DeBaars
Swans waarschijnlijk exclusief op PS. Had gehoopt ze dit jaar mee te pakken in BE/NL. Zou een vette headliner voor Misty Fields zijn. Of weer op Rock Herk en dan binnen 20 minuten de tent bijna leeg.
Swans staat in augustus ook op ArcTanGent in België, dus niet helemaal exclusief. Exclusief voor juni wel...

Vraag me vooral af waar Blur en Rosalia in Nederland nu gaan opduiken. Zeker die laatste, gezien die stijf uitverkochte en succesvolle AFAS show.
Blur zal gewoon weer niet in Nederland staan, is niet voor niets twintig jaar terug dat die hier voor het laatst hebben gestaan

Zie hoe straks die goldband dag stijf uitverkocht raakt.
Overigens schieten ze zichzelf weer in de voet als er inderdaad zo weinig dagtickets zijn.
Dit gaat volgens mij prima verkopen. Sterker is volgens mij juist geprogrammeerd om het LL/DTRH feestpubliek te trekken. 25 bier, een paar lijntjes. meebrullen met Goldband en dan nog ff hakken op Chem Bros. Prima zaterdag voor het gemiddelde festivalpubliek.

Dit gaat volgens mij prima verkopen. Sterker is volgens mij juist geprogrammeerd om het LL/DTRH feestpubliek te trekken. 25 bier, een paar lijntjes. meebrullen met Goldband en dan nog ff hakken op Chem Bros. Prima zaterdag voor het gemiddelde festivalpubliek.
Reacties zijn ook aardig positief op de sociale media. Nee, verkopen zal het...

Nog steeds niet tot rust gekomen? Als je het niks vindt, prima, maar om de 3 minuten een berichtje hoe kut en slecht het allemaal is, is ook een beetje teveel van het goede, niet?

Voor de een is het wat, voor de ander niet, zie zelf meer dan genoeg namen om mij drie dagen te vermaken, dus ben er zeker weer bij!

De undercard is toch wel mooi hoor, met een paar indie lievelingen van afgelopen jaar:

ALEX G ∙ ALVVAYS ∙ Black Country - CHARLOTTE ADIGÉRY & BOLIS PUPUL - JOCKSTRAP ∙ SORRY ∙ SUDAN ARCHIVES​

Wat namen die ik afgelopen jaar live zag en die echt wel heel gaaf zijn live: PONGO ∙ SYLVIE KREUSCH ∙

en nog wat mooie namen: CAROLINE POLACHEK ∙ ARLO PARKS ∙ CHRISTINE AND THE QUEENS ∙ JAPANESE BREAKFAST ∙ JULIA JACKLIN ∙ KEVIN MORBY ∙ KURT VILE & THE VIOLATORS ∙ ∙ RÖYKSOPP ∙​

Aphex Twin is een mooie BKS-boeking, maar word ik zelf niet heel warm van. Chemical Brothers zag ik jaren geleden al live, geen hele uitdagende naam maar wel een mooie show. Over Oscar & The wolf wil ik het maar liever niet hebben...

Swans staat in augustus ook op ArcTanGent in België, dus niet helemaal exclusief. Exclusief voor juni wel...
Ja, bedoelde inderdaad juni. ArcTanGent is overigens in Bristol, UK. Wie weet ga ik dan maar die kant op (al zou Swans op Misty Fields fenomenaal zijn).

Ik denk dat ik voor een dagticket ga, waarbij ik goldband hoop te vermijden. Geen zin in snuivende gillende keukenmeiden op het terrein.

Ik vind de undercard best prima trouwens, een dagindeling zou wel fijn zijn geweest.

Vind The Voidz trouwens een erg leuke boeking. Echt een leuke band om te zien.

Eens hoor. Al tel ik ruim tien bands die ik wel graag wil zien. Als ze die een beetje oké over de drie dagen weten te verspreiden ben ik er wel bij. Zit in een app-groep met 14 vrienden. Weinig enthousiasme.
Als Arlo Parks, Kurt Vile en Aphex Twin op één dag staan overweeg ik een dagkaart. tenzij ik de kans loop Goldband en/of Oscar Wolf te kunnen horen terwijl ik er ben.

• Leuk
Waarderingen: El Plopsma

Users who are viewing this thread