Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

bksdtrhll

Playlistbediener
8 jun 2022
19
37
Hi allemaal, dit wordt mijn eerste keer BKS dit weekend. Gratis kaartjes gewonnen via de Volkskrant :). Op de website staat dat je 4.5L 'low-alcohol beverages' mag meenemen. Wat houdt dit in, <15% of <5%? En wat houdt dit in de praktijk in, controleren ze daar streng op of is het net als LL dat je met een beetje wijsheid wel je drank mee kunt nemen. Dank!
 

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
743
1.521
Wat houdt dit in, <15% of <5%?
Op het park is per bezoeker maximaal 4,5 liter zelf meegebrachte frisdrank en/of licht alcoholhoudende drank (maximaal 15 procent) toegestaan mits verpakt in gesealde plastic flessen en/of in blikjes. Zelf meegebrachte sterk alcoholische drank en/of glas(werk) zijn niet toegestaan op het park. Bovenstaande is van toepassing tenzij het reglement van het evenement hierin afwijkt.
 
  • Leuk
Waarderingen: bksdtrhll

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
515
466
Jongens, Nick Cave heeft op een of andere manier een show te pakken die zelf 2018 overstijgt. Ga niet te veel spoilen maar zowat elke keuze in de setlist (en het zijn er veel) is een rake. Fucking hell.

Nog altijd aan het buzzen, al kan dat ook komen door de covid die ik heb meegepakt uit Spanje. Maar moet nog een verslagje schrijven.
Ja, geweldige setlist. Beter kan niet eigenlijk. Wordt weer eens een geweldige headliner. Dat doen ze daar toch wel heel goed voor toch een relatief bescheiden festival. Met The National, Bon Iver , Arcade Fire, Radiohead, Sigur Ros, LCD Soundsystem en The Arctic Monkeys schoten ze al eerder in de roos maar Cave gaat dat ongetwijfeld evenaren.
 
  • On fire
  • Leuk
Waarderingen: Processierups en mattman

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.213
2.150
Zolang Fontaines maar niet ziek wordt dan, die touren samen :eek:
Ik kijk misschien verkeerd, maar die hebben toch al een tijd niet op hetzelfde podium gestaan? Just Mustard zou nu Ierland spelen terwijl Fontaines D.C. in Frankrijk en Italië tourt.

Geen paniek!
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Ik kijk misschien verkeerd, maar die hebben toch al een tijd niet op hetzelfde podium gestaan? Just Mustard zou nu Ierland spelen terwijl Fontaines D.C. in Frankrijk en Italië tourt.

Geen paniek!
Just Mustard cancelled volgens mij alleen vanavond. Verder Ie ik niets staan.
Fontaines DC zou ik wel balen vinden. Samen met Nick Cde dé reden om te gaan.
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
254
163
Just Mustard cancelled volgens mij alleen vanavond. Verder Ie ik niets staan.
Fontaines DC zou ik wel balen vinden. Samen met Nick Cde dé reden om te gaan.
Jammer genoeg cancelen ze BKS wel :(
 

Bijlagen

  • 2856072117042120285.jpg
    2856072117042120285.jpg
    54,2 KB · Weergaven: 26
  • Leuk
Waarderingen: Lion

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Hoe zit het eigenlijk met files voor de entree van het festival? Ik ben LL gewend waar je vaak uren in de rij stond (zowel met de auto als voor de entree).
Kan me indenken dat het bij dit kleinschaligere festival wel meevalt? We willen rond een uurtje of 10/half 11 arriveren. Denk dat meerderen dit van plan zijn ;)
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Schema

Vrijdag: Genesis Owusu - Sad Night Dynamite - Tramhaus - AltJ - Jamie xx

Zaterdag: Just Mustard (hopelijk) - Deus - Big Thief - Fontaines DC - Metronomy - the Strokes - Beach House

Zondag: Amenra - Black Midi - Sampa the Great - King G & the WL - Oom Nick
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
352
278
Ik heb nog nooit echt lang in de rij gestaan op Best Kept. Zéker niet zo lang als op Lowlands wel eens gebeurt.
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
254
163
Hoe zit het eigenlijk met files voor de entree van het festival? Ik ben LL gewend waar je vaak uren in de rij stond (zowel met de auto als voor de entree).
Kan me indenken dat het bij dit kleinschaligere festival wel meevalt? We willen rond een uurtje of 10/half 11 arriveren. Denk dat meerderen dit van plan zijn ;)
Ik denk niet dat ik ooit langer dan een uur heb moeten aanschuiven en ik ben elk jaar geweest, met uitzondering van 2014. Ik kwam ook meestal aan rond de middag.
 

timbo

Campingartiest
3 jun 2019
78
123
Ik zal wel niet goed kijken maar kan de plattegrond van het festival terrein nergens vinden op de site van BKS. Was wel al vrijgegeven toch? Meen me te herinneren dat ik hem voorbij heb zien komen...
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
828
535
Weet iemand van voorgaande jaren hoe en in welke mate er wordt gecontroleerd op 'medicijnen' op BKS?
Bij mij niet veel meer dan een vluchtige blik in de tassen, hoogstens voldoende om een krat bier te kunnen onderscheppen. Maar misschien zie ik er ook heel onschuldig uit (met recht, want nooit iets in die richting meegenomen) en hebben anderen andere ervaringen.

Ook genoeg mensen tegengekomen bij wie het overduidelijk gelukt was om iets mee te nemen.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
828
535
Ik zal wel niet goed kijken maar kan de plattegrond van het festival terrein nergens vinden op de site van BKS. Was wel al vrijgegeven toch? Meen me te herinneren dat ik hem voorbij heb zien komen...
Onder FAQ is een kopje Festival & camping map.
 
  • Leuk
Waarderingen: timbo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken