Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
254
163
Ik lees in het parkreglement: Zelf meegebrachte gasbarbecues en –fornuizen, koelkasten en tapinstallaties zijn niet toegestaan op het park. Een aluminium wegwerpbarbecue en een klein formaat prikfles campinggas (max. 190 gram) zijn toegestaan op het park.

Volgens mij mocht het vroeger meer zijn dan 190 gram? De patronen die ik altijd bijhad zijn 240 gram.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
833
537
Ik lees in het parkreglement: Zelf meegebrachte gasbarbecues en –fornuizen, koelkasten en tapinstallaties zijn niet toegestaan op het park. Een aluminium wegwerpbarbecue en een klein formaat prikfles campinggas (max. 190 gram) zijn toegestaan op het park.

Volgens mij mocht het vroeger meer zijn dan 190 gram? De patronen die ik altijd bijhad zijn 240 gram.
Op archive.org worden oude versies van websites opgeslagen. Op de versie uit 2016 staat hetzelfde:

2.19 Zelf meegebrachte gasbarbecues en –fornuizen, koelkasten en tapinstallaties zijn niet toegestaan op het park. Een aluminium wegwerpbarbecue en een klein formaat prikfles campinggas (max. 190 gram) zijn toegestaan op het park.

 
  • Leuk
Waarderingen: zero en Sandow

Jooop

Playlistbediener
2 jun 2022
17
6
Ben even bedenken wat ik wel en niet mee zal nemen aan eten / drinken. Wat is jullie ervaring met de pop up supermarkt? Kun je daar wat fatsoenlijk je boodschapjes doen zodat je niet alles mee hoeft te sjouwen?
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
520
469
Ben even bedenken wat ik wel en niet mee zal nemen aan eten / drinken. Wat is jullie ervaring met de pop up supermarkt? Kun je daar wat fatsoenlijk je boodschapjes doen zodat je niet alles mee hoeft te sjouwen?
Ja, ik vind van wel. Natuurlijk zijn de prijzen niet van het niveau supermarkt maar ik vond ze aanvaardbaar genoeg om alle eten en drinken lekker thuis te laten en daar in de pop up Spar de inkopen te doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jooop

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Ja, ik vind van wel. Natuurlijk zijn de prijzen niet van het niveau supermarkt maar ik vond ze aanvaardbaar genoeg om alle eten en drinken lekker thuis te laten en daar in de pop up Spar de inkopen te doen.
Die Spar was afgelopen jaren prima, maar daar werd ook ruim voor geadverteerd door BKS. Was toen ook een van de sponsoren. Het valt mij op dat er wel een supermarkt op het kaartje staat, maar dat we daar verder weinig over horen. Zou dus kunnen dat ze dat dit jaar allemaal wat kleiner houden.
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
745
1.260
Die Spar was afgelopen jaren prima, maar daar werd ook ruim voor geadverteerd door BKS. Was toen ook een van de sponsoren. Het valt mij op dat er wel een supermarkt op het kaartje staat, maar dat we daar verder weinig over horen. Zou dus kunnen dat ze dat dit jaar allemaal wat kleiner houden.
Ik moet ook eerlijk zijn dat ik daar de vorige x gewerkt heb en er tot nu toe echt nog 0,0 over heb gehoord of voorbij heb zien komen.
Nu kon ik sowieso niet dit jaar maar had wel verwacht dat ze dan de (oud)werknemers nog even berichtje gedaan hadden van goh lijkt het je leuk om weer op bks te werken?
 

Jooop

Playlistbediener
2 jun 2022
17
6
Die Spar was afgelopen jaren prima, maar daar werd ook ruim voor geadverteerd door BKS. Was toen ook een van de sponsoren. Het valt mij op dat er wel een supermarkt op het kaartje staat, maar dat we daar verder weinig over horen. Zou dus kunnen dat ze dat dit jaar allemaal wat kleiner houden.
Viel mij ook al op. Ook op site van de Spar vind ik er niks over, terwijl er van vorige edities nog wel online info is te vinden.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
596
569
Ik heb zo'n gaspitje met flesje van 227ml in 'n koffertje vd action, die zal ik toch wel gewoon meekrijgen als ik die wat verdekt opstel in m'n bolderkar of doen ze daar moelijk over?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Bijzonder dat hoe dichter we bij het festival komen de discussie verschuift van Merol en Froukje naar de omvang van de brandertjes en het alcoholpercentage in het bier dat mee mag op de camping...
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

wilmer

Playlistbediener
30 mei 2015
38
2
Bijzonder dat hoe dichter we bij het festival komen de discussie verschuift van Merol en Froukje naar de omvang van de brandertjes en het alcoholpercentage in het bier dat mee mag op de camping...
De tijd van inluisteren is geweest en de tijd van inpakken begonnen?
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
668
595
Wordt er ook echt goed gecontroleerd op hoeveel liter bier bij je hebt? Naar Lowlands neem ik meestal wel een liter of 10 aan bier mee, en was dat naar BKS ook wel van plan :)
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Faye Webster heeft haar komende tourdata geannuleerd wegens ziekte. Dit betekent dat de BKS show waarschijnlijk ook geannuleerd zal worden.
Vind dat er bijzonder weinig informatie over die annuleringen te vinden is. In ieder geval kunnen er voor concert donderdag in Brussel gewoon nog kaarten besteld worden. Keulen vanavond is inderdaad wel geannuleerd.
 

Jasmin

Nieuw lid
7 jun 2022
1
0
Voor de grap meegedaan aan een winactie van Festileaks en festitent. Voor BKS heb ik een tent gewonnen voor het hele weekend. We hebben zelf inmiddels al een andere tent geboekt. Ik mag deze doorgeven. Mocht je interesse hebben laat het weten. (Stuur even en priveberichtje) Hoef er niets voor te hebben.....Nouja een biertje daar is altijd welkom?

FestiTent Easy, Relax & Enjoy (twv 160€)​

Includes a FestiTent, Lantern, Air mattresses, Sleeping bags and Pillows.
Dit lijkt mij super!
 

timbo

Campingartiest
3 jun 2019
79
124
Vind dat er bijzonder weinig informatie over die annuleringen te vinden is. In ieder geval kunnen er voor concert donderdag in Brussel gewoon nog kaarten besteld worden. Keulen vanavond is inderdaad wel geannuleerd.
Toch nog beetje (ijdele) hoop dan. Heb erg genoten van haar optreden op Primavera en zou haar vrijdag graag nog een keer zien.
 

wilmer

Playlistbediener
30 mei 2015
38
2
Wat zal Amenra live doen aan het begin van de middag? Er zijn wat akoestische concerten geweest en een nieuwe aankondiging van de covers van Townes van Zandt zit ook geen metal in.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
668
595
Wat zal Amenra live doen aan het begin van de middag? Er zijn wat akoestische concerten geweest en een nieuwe aankondiging van de covers van Townes van Zandt zit ook geen metal in.

Als Amenra een akoestische set doet geven ze dit altijd wel duidelijk aan van tevoren. Het wordt keihard wakker worden met Amenra op de zondag denk ik zo
 
  • Leuk
Waarderingen: wilmer en Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken