Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.697
Psst. Beach House is in vorm. Waanzinnige show in Keulen vanavond.
 

Bijlagen

  • A04B93DA-BBCC-494D-AD3D-8B0B4BFCA7EB.jpeg
    A04B93DA-BBCC-494D-AD3D-8B0B4BFCA7EB.jpeg
    93,5 KB · Weergaven: 18
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Ik heb zo'n gaspitje met flesje van 227ml in 'n koffertje vd action, die zal ik toch wel gewoon meekrijgen als ik die wat verdekt opstel in m'n bolderkar of doen ze daar moelijk over?
Lijkt me niet. Sterker nog, ik ben in al die jaren slechts 1x gecontroleerd bij LL. Toen werden 2 treetjes bier zelfs door de vingers gezien.

Kunnen we trouwens concluderen dat The Strokes er 'gewoon' staan mensen? De show van vanavond in Stockholm lijkt door te gaan, althans, er is niets gecanceld in ieder geval.
Gisteren het concert van The Strokes gekeken op Lollapalooza, maart 2022; fenomenaal!
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Lijkt me niet. Sterker nog, ik ben in al die jaren slechts 1x gecontroleerd bij LL. Toen werden 2 treetjes bier zelfs door de vingers gezien.

Kunnen we trouwens concluderen dat The Strokes er 'gewoon' staan mensen? De show van vanavond in Stockholm lijkt door te gaan, althans, er is niets gecanceld in ieder geval.
Gisteren het concert van The Strokes gekeken op Lollapalooza, maart 2022; fenomenaal!
Reken maar gewoon op the Strokes. Anders was dat optreden in Stockholm al lang gecanceld!
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
Lijkt me niet. Sterker nog, ik ben in al die jaren slechts 1x gecontroleerd bij LL. Toen werden 2 treetjes bier zelfs door de vingers gezien.

Kunnen we trouwens concluderen dat The Strokes er 'gewoon' staan mensen? De show van vanavond in Stockholm lijkt door te gaan, althans, er is niets gecanceld in ieder geval.
Gisteren het concert van The Strokes gekeken op Lollapalooza, maart 2022; fenomenaal!
Al heel vaak gezien dat concert, geweldig inderdaad! Fijne setlist en de laatste optredens ook dus echt gigantisch veel zin in!
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
Ophouden met het doemdenken jongens. Met anderhalve week kan het weer nog 100 keer anders, maar het lijkt prima!
Tijd om ons bezig te houden met de setlists. Voor diegenen die dat willen uiteraard want zijn ook genoeg die zich graag laten verrassen natuurlijk.

Voor dEUS is het het eerste optreden sinds lange tijd op BKS. De laatste was in Maart in Portugal aldus setlist. Persoonlijk vind ik die al alleraardigst. The Ideal Crash en Roses zou ik nog wel willen horen. Wat vinden jullie ervan, welke zouden jullie er graag bij/uit zien?

Fontaines D.C. vooral het nieuwe werk laten horen de afgelopen tijd. Met 8 van Skinty Fia, 4 van AHD en 1 van Dogrel. Zal dat op BKS anders zijn met een aangepaste festivalsetlist? Na Primavera weten we meer ;)

The Strokes laatste in Corona Capital Guadalaraja opgetreden. Je verzint het niet... Vind het een lekkere setlist! Kom maar door.

Let's goooo

Veel beter kan het niet. Ja oke, Liberty Belle!
 
  • Leuk
Waarderingen: MisterIks

Lion

Support act
7 mrt 2017
762
1.580

Is deze video al langsgekomen?

Edit: Het artikel al wel uiteraard, maar hier de video zonder dat ie achter een paywall zit.
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

mardybum

Playlistbediener
29 feb 2020
22
13
Al heel vaak gezien dat concert, geweldig inderdaad! Fijne setlist en de laatste optredens ook dus echt gigantisch veel zin in!
Ik ga wel lekker op de mededeling van Setlist.fm:
Note: Killing Lies and New York City Cops was on the setlist but not played due to....olé olé olé olé The Strokes The Strokes.
 
  • Haha
Waarderingen: wenteldave

Matjes

Campingartiest
20 okt 2015
72
65
Ook kaarten gekocht voor mijn eerste BKS, heel benieuwd. Weinig tijd meer om in te luisteren.

Op ticketswap gaan ze voor iets meer dan 100 euro nog maar


Heeft er trouwens nog iemand tips over wat ik niet mag missen. Beach house staat bovenaan de lijst naast Big Thief, The strokes, Nick cave en Amenra
 
Laatst bewerkt:

setheke

Randprogramma
26 nov 2017
132
101
Ook kaarten gekocht voor mijn eerste BKS, heel benieuwd. Weinig tijd meer om in te luisteren.

Op ticketswap gaan ze voor iets meer dan 100 euro nog maar


Heeft er trouwens nog iemand tips over wat ik niet mag missen. Beach house staat bovenaan de lijst naast Big Thief, The strokes, Nick cave en Amenra
Talk show
 
  • Leuk
Waarderingen: Matjes

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.539
4.426
Ook kaarten gekocht voor mijn eerste BKS, heel benieuwd. Weinig tijd meer om in te luisteren.

Op ticketswap gaan ze voor iets meer dan 100 euro nog maar


Heeft er trouwens nog iemand tips over wat ik niet mag missen. Beach house staat bovenaan de lijst naast Big Thief, The strokes, Nick cave en Amenra
Fontaines D.C. vind ik persoonlijk een van de beste bands van het moment en waren live ook steengoed.
Daarnaast Wolf Alice en King Gizzard & the lizard wizard heb ik al veel goed over gelezen over hun live performances, maar kan ik zelf nog niet bevestigen
 
  • Leuk
Waarderingen: Matjes

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Jongens, Nick Cave heeft op een of andere manier een show te pakken die zelf 2018 overstijgt. Ga niet te veel spoilen maar zowat elke keuze in de setlist (en het zijn er veel) is een rake. Fucking hell.

Nog altijd aan het buzzen, al kan dat ook komen door de covid die ik heb meegepakt uit Spanje. Maar moet nog een verslagje schrijven.
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
762
1.580
Zo net mijn zaterdagtickets verkocht en weekend+campingtickets gehaald haha. Heb er tóch te veel zin in.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sandow

Matjes

Campingartiest
20 okt 2015
72
65
Fontaines D.C. vind ik persoonlijk een van de beste bands van het moment en waren live ook steengoed.
Daarnaast Wolf Alice en King Gizzard & the lizard wizard heb ik al veel goed over gelezen over hun live performances, maar kan ik zelf nog niet bevestigen
Wolf Alice en King Gizzard ga ik zeker meepakken. Fontaines vind ik ook heel goed, maar zie ik op werchter al. Twijfel daarom over beach bunny
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Nog een keer mijn schema in orde gezet.
Vrijdag:
Wies > 4B2M > "Faye Webster" (zal vervangen worden) > beginnetje Mavis Staples om toch wel door te gaan naar Iceage > Genesis Owusu > Talk Show > Tramhaus > DIIV > Jamie XX en dan geloof ik het wel

Zaterdag:
L'Rain - Walt Disco > Pip Blom > Boy Pablo > Just Mustard > dEUS > Big Thief > Beach Bunny (helaas geen Fontaines) > Porridge Radio > The Strokes > Beach House

Zondag:
Amenra > Black Midi > Novastar > Cassandra Jenkins > Wolf Alice > Sky Fereira > Holly Humberstone > Jehnny Beth > Nick Cave & The Bad Seeds > 2 Many Dj's
 
  • Leuk
Waarderingen: gretz en yeaghi

bksdtrhll

Playlistbediener
8 jun 2022
19
37
Hi allemaal, dit wordt mijn eerste keer BKS dit weekend. Gratis kaartjes gewonnen via de Volkskrant :). Op de website staat dat je 4.5L 'low-alcohol beverages' mag meenemen. Wat houdt dit in, <15% of <5%? En wat houdt dit in de praktijk in, controleren ze daar streng op of is het net als LL dat je met een beetje wijsheid wel je drank mee kunt nemen. Dank!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken