Best Kept Secret 2021 - Nieuws en geruchten

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
RubenFrusciante wrote:

Indiaantje89 wrote:

Processierups wrote:

dirkb wrote:

Indiaantje89 wrote:
Shit kom ik er nu pas achter dat Eric Clapton gelijk met Best Kept Secret vrijdag valt…


Wat een belachelijk hoge ticketprijzen.


Dat is dan een gemakkelijke keuze!


Die zijn beide toch al betaald. Zal wel BKS worden, maar toch enorm balen.


Alleen al om het feit dat dit waarschijnlijk de allerlaatste kans is dat je Clapton kan zien, zou ik juist daarvoor gaan, los van mijn muzieksmaak.
The National staat elk jaar in Nederland, en er zijn nog twee dagen BKS toch?
Wel shitty als je gedwongen bent te kiezen omdat concerten verschuiven..

Ja erg vervelend inderdaad… jammer dat die vrijdag best laat begint.. Anders had ik nog kunnen overwegen om stukje BKS > Clapton te doen. Ik ga kijken of ik iets voor Sportpaleis kan fixen. Dus mocht iemand wat weten, let me know.

Vorig jaar had ik precies een mooie planning gemaakt.. BKS > Clapton > Zondag Graspop. En had eigenlijk gehoopt dat ze Clapton dan maar in de Pinkpop week zouden gooien weer.
Tickets voor Sportpaleis zijn nog gewoon beschikbaar op gracialive.be hoor :)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Indiaantje89 wrote:

RubenFrusciante wrote:

Indiaantje89 wrote:

Processierups wrote:

dirkb wrote:

Indiaantje89 wrote:
Shit kom ik er nu pas achter dat Eric Clapton gelijk met Best Kept Secret vrijdag valt…


Wat een belachelijk hoge ticketprijzen.


Dat is dan een gemakkelijke keuze!


Die zijn beide toch al betaald. Zal wel BKS worden, maar toch enorm balen.


Alleen al om het feit dat dit waarschijnlijk de allerlaatste kans is dat je Clapton kan zien, zou ik juist daarvoor gaan, los van mijn muzieksmaak.
The National staat elk jaar in Nederland, en er zijn nog twee dagen BKS toch?
Wel shitty als je gedwongen bent te kiezen omdat concerten verschuiven..


Ja erg vervelend inderdaad… jammer dat die vrijdag best laat begint.. Anders had ik nog kunnen overwegen om stukje BKS > Clapton te doen. Ik ga kijken of ik iets voor Sportpaleis kan fixen. Dus mocht iemand wat weten, let me know.

Vorig jaar had ik precies een mooie planning gemaakt.. BKS > Clapton > Zondag Graspop. En had eigenlijk gehoopt dat ze Clapton dan maar in de Pinkpop week zouden gooien weer.

Tickets voor Sportpaleis zijn nog gewoon beschikbaar op gracialive.be hoor ?
Zit plaatsen.. meh.. Maar goed nog tijd genoeg om te overdenken wat ik er mee ga doen. Zoveel annuleringen en omzettingen om mijn oren gehad de laatste weken dat ik eigenlijk geen enkel overzicht meer heb..
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.585
11.168
Ben ik nou de enige die zitplaatsen heerlijk vind? Snap niet zo goed wat voor verschil het maakt als je staat of zit.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.191
NOS Primavera Sound komt nu ook met de line-up. Is in hetzelfde weekend als BKS. Ook daar staan Tame Impala en Gorillaz op het programma. Overige headliners sluiten vooral aan op DTRH (dus geen Massive Attack, the National of the Strokes).
https://www.primaverasound.com/en/porto

Khruangbin staat daar ook gewoon weer op het programma, op vrijdag 11/6. Neem aan dat die daarna gewoon door zal komen naar BKS. RBCF staat bijvoorbeeld ook op vrijdag op NOS PS en op zaterdag op BKS.

Wel opvallend is dat zowel BKS als NOS Primavera Sound 100 gecs op vrijdag 11/6 hebben staan. Kan me niet voorstellen dat dat hem dat op 1 dag gaat worden. De dag bij een van beide festivals zal nog moeten schuiven.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.468
1.616
Staan met Kim Gordon, King Krule, Jamila Woods en Helado Negro nog een paar namen die niet zouden misstaan op de affiche van BKS. Laatste twee zullen wel lastig worden nu die op de zaterdag in Porto staan, maar eerste twee zouden toch mogelijk moeten zijn.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.191
Staan met Kim Gordon, King Krule, Jamila Woods en Helado Negro nog een paar namen die niet zouden misstaan op de affiche van BKS. Laatste twee zullen wel lastig worden nu die op de zaterdag in Porto staan, maar eerste twee zouden toch mogelijk moeten zijn.

King Krule kun je denk ik ook wel afschrijven. Geeft begin juni al een concert in de Ronda van TivoliVredenburg.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.191
Yo La Tengo lijkt net als dit jaar exclusief voor Primavera Sound naar Europa te komen in 2021.
Cate Le Bon en Cat Power zijn wel rond de periode van BKS aan het toeren.
Cate Le Bon mag het wat mij betreft volgend jaar nog eens komen overdoen in de Two (ipv de Five van vorig jaar).

Cate Le Bon stond vorig jaar behalve op BKS ook op Le Guess Who?. Maar haar set op LGW? was sterk genoeg, dus ze mag wel terugkomen.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Indiaantje89 wrote:
Shit kom ik er nu pas achter dat Eric Clapton gelijk met Best Kept Secret vrijdag valt…

Wat een belachelijk hoge ticketprijzen.

De terrrrrrrrrring..... Ben niet zo snel meer verbaasd over ticketprijzen maar dat iemand nog zo over Eddie Vedder heen zou gaan had ik niet verwacht. Krijg je er, in het kader van zijn grootste hit, een kilo coke bij?
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
408
253
Shit kom ik er nu pas achter dat Eric Clapton gelijk met Best Kept Secret vrijdag valt…

Hier hetzelfde "luxe" probleem. Daarom heb ik er dit jaar voor gekozen om alleen een dagkaart te halen voor de BKS zaterdag. Een heel weekend was fraai geweest, maar de zaterdag gaat echt top worden met The Strokes als de spreekwoordelijke rock-kers op de taart :).

Dikke pluim naar de organisatie dat het ze gelukt is om een groot deel van de line-up te behouden, ook gelet op de financiële impact van het coronavirus.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.585
11.168
dirkb wrote:

Indiaantje89 wrote:
Shit kom ik er nu pas achter dat Eric Clapton gelijk met Best Kept Secret vrijdag valt…


Wat een belachelijk hoge ticketprijzen.

De terrrrrrrrrring….. Ben niet zo snel meer verbaasd over ticketprijzen maar dat iemand nog zo over Eddie Vedder heen zou gaan had ik niet verwacht. Krijg je er, in het kader van zijn grootste hit, een kilo coke bij?
Hij gaat toch niet over Vedder heen? Of in ieder geval, niet hetgeen dat ik ervoor heb betaald. Clapton had wel het recht, meer dan Vedder, overigens, om dat te doen.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
selurxela wrote:

dirkb wrote:

Indiaantje89 wrote:
Shit kom ik er nu pas achter dat Eric Clapton gelijk met Best Kept Secret vrijdag valt…


Wat een belachelijk hoge ticketprijzen.


De terrrrrrrrrring….. Ben niet zo snel meer verbaasd over ticketprijzen maar dat iemand nog zo over Eddie Vedder heen zou gaan had ik niet verwacht. Krijg je er, in het kader van zijn grootste hit, een kilo coke bij?

Hij gaat toch niet over Vedder heen? Of in ieder geval, niet hetgeen dat ik ervoor heb betaald. Clapton had wel het recht, meer dan Vedder, overigens, om dat te doen.

Vedder zat op € 101 volgens mij. Clapton, de plekken die nog vrij zij tenminste, begint bij € 106. Mensen waar gaat dit over.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.585
11.168
wenteldave wrote:

selurxela wrote:

dirkb wrote:

Indiaantje89 wrote:
Shit kom ik er nu pas achter dat Eric Clapton gelijk met Best Kept Secret vrijdag valt…


Wat een belachelijk hoge ticketprijzen.


De terrrrrrrrrring….. Ben niet zo snel meer verbaasd over ticketprijzen maar dat iemand nog zo over Eddie Vedder heen zou gaan had ik niet verwacht. Krijg je er, in het kader van zijn grootste hit, een kilo coke bij?


Hij gaat toch niet over Vedder heen? Of in ieder geval, niet hetgeen dat ik ervoor heb betaald. Clapton had wel het recht, meer dan Vedder, overigens, om dat te doen.

Vedder zat op € 101 volgens mij. Clapton, de plekken die nog vrij zij tenminste, begint bij € 106. Mensen waar gaat dit over.
Vedders goedkoopste kaarten waren €101, ja. Die van Clapton begonnen op €88 zoveel. Degelijk verschil.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.101
324
De prijzen van Werchter schieten de hoogte in, daar kan niemand omheen, en dat is de schuld van Clear Channel.

En dan te bedenken dat een ticket voor 4 dagen Werchter destijds 112 euro was.

 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.191
VPRO's podcast de Machine heeft een item van zo'n 10 minuten met daarin de nodige citaten van Maurits Westerik:
https://3voor12.vpro.nl/update~3ca99c48-45ee-4b3c-bf34-175709e8731b~de-machine--62--waarom-festivals-hun-line-up-een-jaar-vooruit-schuiven~.html

Kennelijk lieten op de avond, waarop duidelijk werd dat festivals in 2020 niet door zouden gaan, The National en The Strokes al weten in 2021 terug te willen komen komen. En gaan de headliners die voor 2021 waren aangeboden doorschuiven naar 2022.
Niet helemaal duidelijk of Maurits met de voorbeelden van het verschuiven van tournees van Lana del Rey en the 1975 ook verwijst naar de 2022 headliners, of dat hij deze als voorbeeld noemt, omdat Friendly Fire voor hen de boekingen doet. Ik denk dat laatste.

Verder lijkt het erop dat Jamie XX pas recent al boeking in beeld is gekomen.
 

Kevin VD

Playlistbediener
9 dec 2016
16
0
Ik heb een vraag en ik vind het antwoord niet terug op de website van BKS. En aangezien ik geen twitter, facebook of instagram heb, kan ik geen contact met hen opnemen om de vraag te stellen. Dus ik ga het hier proberen en hopen dat iemand me kan helpen.

Ik had voor 2020 geen tickets (wegens andere verplichtingen) maar wil er wel voor 2021. Wij willen echter ook een accommodatie boeken op 10 september. Kan ik dan nu al mijn tickets bestellen en op 10 september enkel de accommodatie of moet ik beiden tegelijk bestellen op 10 september. En ben ik dan wel zeker dat er op 10 september nog tickets beschikbaar zullen zijn?

Alvast bedankt aan iedereen die me verder kan/wil helpen.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.981
556
Ik heb een vraag en ik vind het antwoord niet terug op de website van BKS. En aangezien ik geen twitter, facebook of instagram heb, kan ik geen contact met hen opnemen om de vraag te stellen. Dus ik ga het hier proberen en hopen dat iemand me kan helpen.

Ik had voor 2020 geen tickets (wegens andere verplichtingen) maar wil er wel voor 2021. Wij willen echter ook een accommodatie boeken op 10 september. Kan ik dan nu al mijn tickets bestellen en op 10 september enkel de accommodatie of moet ik beiden tegelijk bestellen op 10 september. En ben ik dan wel zeker dat er op 10 september nog tickets beschikbaar zullen zijn?

Alvast bedankt aan iedereen die me verder kan/wil helpen.
Bij mijn weten kun je nu tickets bestellen voor het festival en na 10 september je accommodatie erbij boeken. Enige vraag die ik niet voor je kan beantwoorden, is of je in dat geval een weekendticket mét camping nodig hebt of een weekendticket zonder camping... In de FAQ bij 'Wat voor tickets zijn er te koop' vind je wat info:
https://www.bestkeptsecret.nl/faq/tickets/
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.101
324
In de algemene voorwaarden staat dat je een weekendticket inclusief camping nodig hebt voor de verschillende accommodaties.

Onder kopje 5.1: https://www.bestkeptsecret.nl/algemene-voorwaarden/
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.981
556
In de algemene voorwaarden staat dat je een weekendticket inclusief camping nodig hebt voor de verschillende accommodaties.

Onder kopje 5.1: https://www.bestkeptsecret.nl/algemene-voorwaarden/
Heb ik ook gezien, maar de verschillende accommodaties die buiten de camping liggen en je dus via Beekse Bergen moet aanschaffen en niet via BKS (dus de bungalows van Beekse Bergen en het Safaripark) worden hier niet genoemd. Ik vroeg me dus af of dat ook geldt voor deze vaste accommodaties die pas op 10 september in de verkoop gaan. Ik zou in ieder geval het zekere voor het onzekere nemen...
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.191
gesp wrote:
In de algemene voorwaarden staat dat je een weekendticket inclusief camping nodig hebt voor de verschillende accommodaties.

Onder kopje 5.1: https://www.bestkeptsecret.nl/algemene-voorwaarden/

Heb ik ook gezien, maar de verschillende accommodaties die buiten de camping liggen en je dus via Beekse Bergen moet aanschaffen en niet via BKS (dus de bungalows van Beekse Bergen en het Safaripark) worden hier niet genoemd. Ik vroeg me dus af of dat ook geldt voor deze vaste accommodaties die pas op 10 september in de verkoop gaan. Ik zou in ieder geval het zekere voor het onzekere nemen…

Als je de accommodatie reserveert dan bestel je daar direct ook je ticket bij. Dat loopt dan via Beekse Bergen en je krijgt dan een paar weken voor het festival van Eventim je kaartje. Dat gaat gewoon in 1 bestelling.

Zover ik weet verhuurt Beekse Bergen geen accomodaties als je daar niet direct ook een kaartje bij reserveert. Dus de route andersom (eerste een kaartje en later de bungalow) gaat niet perse goed.

Overigens kan de voorverkoop voor accommodaties wel snel gaan en veel is al verhuurd. De kans dat je 'gedroomde' bungalow aan je voorbij gaat is wel denkbaar...
Maar het is inderdaad wel een relaxte manier om het festival te beleven, dus ik zou het (zeker als er nog geen ticket alert is voor de weekendkaartjes) gewoon op 10 september proberen.
 

MauRisico

Playlistbediener
31 jan 2015
17
3
King Gizard naar BKS!
Bevestiging op hun website.
https://kinggizzardandthelizardwizard.com/
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken