Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.470
1.623
Hoop dat Jamila Woods ook naar BKS komt, haar album Legacy is een van de beste van afgelopen jaar.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
zworp4 wrote:
Waarom eigenlijk de zekerheid dat Robyn dit jaar weer ergens in Nederland te zien zal zijn?

Is bij mij nu wel een beetje weg. Had die op Lowlands verwacht.

Kan nog steeds toch? Op BKS verwacht ik ze niet meer, lijkt me een te grote en te dure sub. Wel jammer, want dit soort pop muziek is ter afwisseling best aangenaam. ik vond uiteindelijk Carly Rae Jepsen ook prima te pruimen vorig jaar.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
In theorie zou Shellac ook nog kunnen van NOS PS... Lijkt voor elk NL en Belgisch festival al jaren een mission impossible maar goed dat dacht ik van The Strokes ook.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
In theorie zou Shellac ook nog kunnen van NOS PS… Lijkt voor elk NL en Belgisch festival al jaren een mission impossible maar goed dat dacht ik van The Strokes ook.

Hebben overlaatst op Grauzone gestaan wat technisch gezien ook een festival is... Mara snap wel wat je bedoeld. Shellac op BKS gaat vroeg of laat wel gebeuren.
Van die NOS namen zie ik nog graag:
Penelope Isles (perfecte FIVE opener)
Dinosaur Jr (die mogen altijd overal komen wat mij betreft)
Khruangbin (zie ik ook zeker in de volgende lcihting zitten)
Jawbox (zou tof zijn, maar mijn gevoel zegt dat ze er helaas niet gaan staan)

Blijft pijn doen om Pavement er te zien staan wetende dat ze nergens anders komen...
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
Iets waar misschien al over gepraat is maar kunnen oh wonder (nieuw album deze week) en Kaleo (nieuw nummer uit).
Geen idee of er iets aangekondigd is van hen al maar kunnen ook wel mooie spots un two of one invullen misschien?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.254
2.196
Iets waar misschien al over gepraat is maar kunnen oh wonder (nieuw album deze week) en Kaleo (nieuw nummer uit).
Geen idee of er iets aangekondigd is van hen al maar kunnen ook wel mooie spots un two of one invullen misschien?

Na dat BKS17 kan ik me niet voorstellen dat iemand Kaleo nog zou willen zien op dit festival. Mogen ver weg blijven.
Naast de namen van NOS PS Porto die neracroft al noemde lijken Kim Gordon en King Krule (min of meer bevestigd door Maurits??) logische toevoegingen.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Overlaatst?

Zou Shellac wel top boeking vinden. En Khruangbin is op een warme dag wel relaxed. Kim Gordon doet me weinig (ook niet in negative zin)
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Overlaatst?

Zou Shellac wel top boeking vinden. En Khruangbin is op een warme dag wel relaxed. Kim Gordon doet me weinig (ook niet in negative zin)

Recent... Sorry is een vlaams woord misschien...?

Een jaartje geleden blijkbaar
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Shellac stond in 2018 ook op Pukkelpop dus onmogelijk is het niet voor Belgische en Nederlandse festivals.
Moeilijk misschien wel.

Verdomd, je hebt gelijk. Nou, duimen dan maar. Ik zou overigens met Jawbox net zo blij zijn :)
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.254
2.196
Jawbox ken ik niet zo goed. Eens checken..
Zouden we van onderstaande affiche nog iets meer kunnen verwachten? Beak>? The Comet Is Coming? Crack Cloud nog eens?


Hier zit nog wel meer tussen wat gemakkelijk op BKS kan komen (in FIVE of de nieuwe SEVEN). Zo'n Shortparis was (met Girl Band en Tropical Fuck Storm die er allebei al staan) zo'n naam van Le Guess Who? waarover de recensies achteraf erg positief waren.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Snapped Ankles verwacht ik eigenlijk ook wel eens een keer ( want Friendly Fire). Mooi lijstje verder waarbij ik, van wat ik ken, zo zou tekenen voor Marie Davidson, Goat Girl en Boy Harsher.
 

mmax

Campingartiest
22 jan 2019
66
0
Wat verwachten jullie van de show van The National? hebben ze eerder zo'n soort jubileum show gedaan? Ik ben ook benieuwd of ze alleen nummers van High Violet spelen, wat me erg sterk lijkt aangezien het album maar een speelduur van 48 minuten heeft, ik hoop iniedergeval dat ze ook andere nummers spelen. Een show van The national is toch niet helemaal af zonder I need my girl, Rylan, the system only sleeps in total darkness of een nobody else will be there imo.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Wat verwachten jullie van de show van The National? hebben ze eerder zo’n soort jubileum show gedaan? Ik ben ook benieuwd of ze alleen nummers van High Violet spelen, wat me erg sterk lijkt aangezien het album maar een speelduur van 48 minuten heeft, ik hoop iniedergeval dat ze ook andere nummers spelen. Een show van The national is toch niet helemaal af zonder I need my girl, Rylan, the system only sleeps in total darkness of een nobody else will be there imo.

Eerst het album van voor naar achter spelen, daarna nog een stukje Hits er achter.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
mmax wrote:
Wat verwachten jullie van de show van The National? hebben ze eerder zo’n soort jubileum show gedaan? Ik ben ook benieuwd of ze alleen nummers van High Violet spelen, wat me erg sterk lijkt aangezien het album maar een speelduur van 48 minuten heeft, ik hoop iniedergeval dat ze ook andere nummers spelen. Een show van The national is toch niet helemaal af zonder I need my girl, Rylan, the system only sleeps in total darkness of een nobody else will be there imo.

Eerst het album van voor naar achter spelen, daarna nog een stukje Hits er achter.

Dat denk ik ook. Lijkt mij wel bijzonder als ze ook de albumvolgorde aanhouden; zo breken ze de tandem Mr. November-Terrible Love op (die vaak aan het eind van de set zit), omdat Terrible Love de albumopener is.

Verder zouden ze van mij I Need My Girl wel eens mogen skippen (vind het onnodig dat ze die altijd spelen), hetzelfde met Rylan eigenlijk; prachtig nummer, maar was interessanter als fan-favoriet toen hij nog niet altijd gespeeld werd...

Geef mij maar wat deep cuts.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
mmax wrote:
Wat verwachten jullie van de show van The National? hebben ze eerder zo’n soort jubileum show gedaan? Ik ben ook benieuwd of ze alleen nummers van High Violet spelen, wat me erg sterk lijkt aangezien het album maar een speelduur van 48 minuten heeft, ik hoop iniedergeval dat ze ook andere nummers spelen. Een show van The national is toch niet helemaal af zonder I need my girl, Rylan, the system only sleeps in total darkness of een nobody else will be there imo.

Eerst het album van voor naar achter spelen, daarna nog een stukje Hits er achter.

Met Terrible Love beginnen dus? Zou weer eens wat anders zijn maar zou die die toch liever in de toegift zien. Hoop eigenlijk dat ze het album niet integraal spelen maar dat zal wel.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.254
2.196
Indiaantje89 wrote:

mmax wrote:
Wat verwachten jullie van de show van The National? hebben ze eerder zo’n soort jubileum show gedaan? Ik ben ook benieuwd of ze alleen nummers van High Violet spelen, wat me erg sterk lijkt aangezien het album maar een speelduur van 48 minuten heeft, ik hoop iniedergeval dat ze ook andere nummers spelen. Een show van The national is toch niet helemaal af zonder I need my girl, Rylan, the system only sleeps in total darkness of een nobody else will be there imo.


Eerst het album van voor naar achter spelen, daarna nog een stukje Hits er achter.

Met Terrible Love beginnen dus? Zou weer eens wat anders zijn maar zou die die toch liever in de toegift zien. Hoop eigenlijk dat ze het album niet integraal spelen maar dat zal wel.

Hopelijk gooien ze de volgorde wat om en beginnen ze niet met Terrible Love. Tijdens Cross-Linx openden ze nog met Runaway; dat was wel heel mooi.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.661
Terrible Love lijkt mij eigenlijk wel een vette opener. Met Vanderlyle moeten ze natuurlijk gewoon eindigen. :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken