Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.957
529
Voor 11:00 morgenochtend staat er een uitzending van Radio Primavera Sound gepland waarin ze het met Gabi over de lineup gaan hebben. Zal dus vóór die tijd zijn. Opvallend: ook Sonar (ook in Barcelona) komt morgenochtend met hun volledig lineup...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
Line-up is blijkbaar gelekt van Primavera (door Pavement social media team), ik ga geloven in The Strokes

Lbm8tR0.jpg
 

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
123
68
The Strokes op Primavera! Kans lijkt me nu toch echt aanwezig voor BKS. Verder zie ik geen echt mogelijke headliners, wellicht Iggy Pop?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
The Strokes op Primavera! Kans lijkt me nu toch echt aanwezig voor BKS. Verder zie ik geen echt mogelijke headliners, wellicht Iggy Pop?
Is echt geen headliner meer... al ook al genoeg te zien geweest de afgelopen jaren (DTRH, Lowlands, Paaspop).
 

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
159
41
Ik was begonnen met oplijsten welke ik goed vind op de affiche, maar toen besefte ik dat het er teveel zijn om op te noemen. Top!
Ook veel bijzondere dingetjes in de kleinere letters.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
Ik was begonnen met oplijsten welke ik goed vind op de affiche, maar toen besefte ik dat het er teveel zijn om op te noemen. Top!
Ook veel bijzondere dingetjes in de kleinere letters.

Staat nog genoeg leuks tussen, maar heb nog geen blown away gevoel wat ik andere jaren vaak wel had.

En ik ga nu serieus geloven in The Strokes.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
cloudyshoes wrote:
Ik was begonnen met oplijsten welke ik goed vind op de affiche, maar toen besefte ik dat het er teveel zijn om op te noemen. Top!
Ook veel bijzondere dingetjes in de kleinere letters.

Staat nog genoeg leuks tussen, maar heb nog geen blown away gevoel wat ik andere jaren vaak wel had.

Ben wel benieuwd: Wat waren nou bands/acts geweest waarvan je wel weggeblazen en verrast zou zijn geweest als die er gestaan hadden?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.915
8.559
Ik ben wel zwaar onder de indruk. Op de eerste dag de 2 BKS headliners, op de derde dag de 2 DTRH headliners haha. Dag daartussen eventjes The Strokes en Lana De Rey. Eigenlijk was het al bijzonder dat ze Pavement exclusief hebben.

Maar ook in de breedte, pfoe.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
The Strokes lijkt nu toch wel een hele reële optie. Fijne line-up wel. Earl Sweatshirt, BROCKHAMPTON, King Krule, Dinosaur Jr., Yo La Tengo, Britanny Howard mogen allemaal doorkomen!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
Indiaantje89 wrote:

cloudyshoes wrote:
Ik was begonnen met oplijsten welke ik goed vind op de affiche, maar toen besefte ik dat het er teveel zijn om op te noemen. Top!
Ook veel bijzondere dingetjes in de kleinere letters.


Staat nog genoeg leuks tussen, maar heb nog geen blown away gevoel wat ik andere jaren vaak wel had.


Ben wel benieuwd: Wat waren nou bands/acts geweest waarvan je wel weggeblazen en verrast zou zijn geweest als die er gestaan hadden?
Had toch wel een Frank Ocean verwacht.

Massive Attack en The National alle lof hoor. Maar vooral laatste genoemde staat zo vaak op Primavera? Ik heb totaal niet veel met Tyler The Creator, vind ik daar ook aan een wat hoge kant staan. Een Cocteau Twins reünie had wel leuk gestaan ;).

Madlib & Freddie Gibbs zou ik graag op BKS zien. Op Pavement na mis ik wel een beetje van die reunie acts die ze vaak hebben.

Verder nog steeds beste affiche van het jaar hoor ;). Maar er lijkt dus weinig verrassends te touren dit jaar in het algemeen.
 
1 mei 2017
289
0
selurxela wrote:
Placebo? Een BKS act? Seriously?! Hebben paar geweldige platen gemaakt hoor, maar Brian Molko die op zijn 50e nog steeds over zijn tienerqngsten zingt is een beetje potsierlijk. Bovendien is hun laatste goede album inmiddels 11 jaar oud.

Frank Ocean, dit jaar nog nauwelijks genoemd hier, zou wel enorme stunt zijn. Ben ik ook ernstig benieuwd naar.

Battle For The Sun en Loud Like Love (laatste 2 albums) waren gewoon meer dan prima hoor?

Meh, komen niet eens in de buurt van Placebo's topplaten, en ze spelen te weinig van hun geweldige oude tracks.

Primavera Sound lineup brengt voldoende perspectief aan kanshebbers voor BKS. Als ze slim zijn plukken ze daar de beste namen van uit voor alle Nederlanders die niet naar Barcelona willen afreizen.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.215
2.150
Nu de lijst van Primavera uit is zou ook BKS toch snel met namen moeten komen. Biedt meer dan voldoende perspectief voor BKS, zeker met de middelgrote en kleine namen. Overlap tussen beide festivals zal dit jaar fors zijn. Op dit moment delen BKS en Primavera al 7 van de 9 namen die bekend zijn (incl. Om; alleen Belle & Sebastian en RBCF niet op Primavera). Zie bijvoorbeeld ook een aantal LGW?-namen (Lightining Bolt, Tropical Fuck Storm, Jenny Hval, misschien zelfs AEAEA) die ook goed op BKS passen.

The Strokes is dus inderdaad in de buurt, en uit deze lijst eigenlijk de enige act die op BKS als headliner zou kunnen staan. Anders komen dus toch bij een Underworld of zo.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.455
1.592
Nu de lijst van Primavera uit is zou ook BKS toch snel met namen moeten komen. Biedt meer dan voldoende perspectief voor BKS, zeker met de middelgrote en kleine namen. Overlap tussen beide festivals zal dit jaar fors zijn. Op dit moment delen BKS en Primavera al 7 van de 9 namen die bekend zijn (incl. Om; alleen Belle & Sebastian en RBCF niet op Primavera). Zie bijvoorbeeld ook een aantal LGW?-namen (Lightining Bolt, Tropical Fuck Storm, Jenny Hval, misschien zelfs AEAEA) die ook goed op BKS passen.

The Strokes is dus inderdaad in de buurt, en uit deze lijst eigenlijk de enige act die op BKS als headliner zou kunnen staan. Anders komen dus toch bij een Underworld of zo.
RBCF staat er ook, in het onderste blokje van het randprogramma.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.215
2.150
Processierups wrote:
Nu de lijst van Primavera uit is zou ook BKS toch snel met namen moeten komen. Biedt meer dan voldoende perspectief voor BKS, zeker met de middelgrote en kleine namen. Overlap tussen beide festivals zal dit jaar fors zijn. Op dit moment delen BKS en Primavera al 7 van de 9 namen die bekend zijn (incl. Om; alleen Belle & Sebastian en RBCF niet op Primavera). Zie bijvoorbeeld ook een aantal LGW?-namen (Lightining Bolt, Tropical Fuck Storm, Jenny Hval, misschien zelfs AEAEA) die ook goed op BKS passen.

The Strokes is dus inderdaad in de buurt, en uit deze lijst eigenlijk de enige act die op BKS als headliner zou kunnen staan. Anders komen dus toch bij een Underworld of zo.

RBCF staat er ook, in het onderste blokje van het randprogramma.

Je hebt gelijk! 8/9 dus!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
557
Line-up is blijkbaar gelekt van Primavera (door Pavement social media team), ik ga geloven in The Strokes

Lbm8tR0.jpg

Goede line-up natuurlijk maar ik weet niet, geen absoluut topaffiche zoals Primavera in andere jaren wel eens heeft.
 

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
123
68
Mee eens, ben zelf 2016 en 2014 naar Primavera geweest. Was toen een stuk betere line-up over heel de linie. Vind vooral deze laatste dag heel matig met Tyler, Disclosure en Bad Bunny als headliners...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken