Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
665
340
Mauri?!


Ik wacht nog even tot na de kerstdagen met het daadwerkelijk binnenhalen van m'n kaartje, maar ik ben in ieder geval al om. Heb nu al zin om Black Midi Bmbmbm te zien spelen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
Mauri?!

Ik wacht nog even tot na de kerstdagen met het daadwerkelijk binnenhalen van m’n kaartje, maar ik ben in ieder geval al om. Heb nu al zin om Black Midi Bmbmbm te zien spelen.
Mauri _O_
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.238
2.183
Toch gaat het niet hard volgens mij.. Accommodaties zijn nog steeds in de verkoop. Een prima accommodatie, Amourfaya, Horse Fighter.

Dat valt wel mee. Op de website staat alleen nog het type accomodaties dat niet volledig uitverkocht is. Ook vorig resteerden er nog de nodige accommodaties na de eerste dag.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
Indiaantje89 wrote:
Toch gaat het niet hard volgens mij.. Accommodaties zijn nog steeds in de verkoop. Een prima accommodatie, Amourfaya, Horse Fighter.

Dat valt wel mee. Op de website staat alleen nog het type accomodaties dat niet volledig uitverkocht is. Ook vorig resteerden er nog de nodige accommodaties na de eerste dag.
Dat is meestal vrijwel direct uitverkocht de andere jaren?
 

raginfullon

Playlistbediener
6 feb 2018
38
0
Van sideways (skp scorpio festival en mede aandeel houder friendly fire)
mogen 22 pistepirko en diiv graag doorkomen.
22 pistepirko vanwege hun debuutalbum wat al pak m beet 27 jaar geleden uitkwam.
en diiv vanwege hun eerste 2 albums, vind de nieuwe tik minder.
Vond ze trouwens super goed op bks paar edities terug, dus 2e keer is welkom
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.238
2.183
Dat zal januari worden ben ik bang.

Ik neem aan dat de volgende drop komt op het moment dat de derde headliner bekend kan worden gemaakt.
Kan nog wel even duren, want bekendmaking volledige programma Primavera Sound zou ook naar januari verplaatst zijn.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.664
1.188
- Ik denk half januari 3e headliner met aparte aankondiging.
- Dezelfde week (of de week erop een pakketje van 30 a 40 namen).
- nog eens een pakketje van 30 a 40 namen einde februari/begin maart.
- begin mei een handvol namen + time table.

Dus ja, heb nog maar wat geduld ;)
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.238
2.183
– Ik denk half januari 3e headliner met aparte aankondiging.
– Dezelfde week (of de week erop een pakketje van 30 a 40 namen).
– nog eens een pakketje van 30 a 40 namen einde februari/begin maart.
– begin mei een handvol namen + time table.

Dus ja, heb nog maar wat geduld ?

Zoiets inderdaad
Ik denk ergens midden januari 's avonds een tweede livestream met de derde headliner en een paar opvallende nieuwe namen.
En de ochtend daarna een sloot van zo'n 40 namen.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.664
1.188
De zaterdag van Best Kept Secret Soccer Mommy in Brussel. Opschrijven met ultra vette stift voor de dag ervoor of erna op BKS dan maar zeker?
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
De zaterdag van Best Kept Secret Soccer Mommy in Brussel. Opschrijven met ultra vette stift voor de dag ervoor of erna op BKS dan maar zeker?

Kunnen we inderdaad wel noteren. Past perfect bij het festival; prachtplaat gemaakt vorig jaar; zit bij Friendly Fire en dus in de buurt. Ik zie haar graag komen.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.238
2.183
FKA Twigs staat dus tijdens BKS (op de zondag) op Lovebox in Londen en op de zaterdag van DTRH op Open'er in Polen.
Benieuwd of ze op BKS of DTRH zal staan.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
993
120
– Ik denk half januari 3e headliner met aparte aankondiging.
– Dezelfde week (of de week erop een pakketje van 30 a 40 namen).
– nog eens een pakketje van 30 a 40 namen einde februari/begin maart.
– begin mei een handvol namen + time table.
Dus ja, heb nog maar wat geduld
1f609.svg
Half Januari. Dat wordt dan toch zeker geen Lana.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
993
120
Maar dat is dan "oud nieuws"....met de We Love Green announcement al di 2 maanden oud tegen die tijd.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.238
2.183
Maar dat is dan “oud nieuws”….met de We Love Green announcement al di 2 maanden oud tegen die tijd.

Hoezo oud nieuws? We Love Green is het enige festival op dit moment dat haar bevestigd heeft.
Verwachting is dat Primavera Sound haar ook geboekt heeft en dat die ook pas in januari met het hele pakketje komen.
Is logisch dat als BKS haar heeft die aankondiging ook rond die tijd zal zijn.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
FKA Twigs staat dus tijdens BKS (op de zondag) op Lovebox in Londen en op de zaterdag van DTRH op Open’er in Polen.
Benieuwd of ze op BKS of DTRH zal staan.

Ze was al een keer op DTRH, in 2015 dacht ik, dus wellicht toch iets meer kans op BKS?

Die derde headliner is voorlopig nog in nevelen gehuld. Lana del Rey zou van alle genoemde namen het meeste publiek trekken maar is misschien juist daarom niet meer beschikbaar/betaalbaar voor een middelgroot festival? En ik weet dat ze bij Friendly Fire zat/zit maar dat zegt niks. Kendrick Lamar zat daar ook jaren en stond ook nooit op BKS.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken