Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.019
8.662
Met wat er nu tourt staat Faith No More met stip op één. Maar daar durf ik niet op te hopen.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.593
597
Hellfest kwam pas toch ook om 20.00 met Faith No More?
Dus zet mn geld in op FNM. Maar een nieuwe naam in het circuit zou ook mooi zijn
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Maar realistisch gezien:

Faith No More – Lana Del Rey – Underworld.

De eerste zit dan in de UK op vrijdag en zondag. Gaat lastig worden vrees ik..

Van alle genoemde opties lijkt me Underworld het meest waarschijnlijk.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
FNM staat volgens mij 11, 13, 15 en 16 juni in het VK. Lijkt mij niet voor de hand liggen dat ze dan de 12e of 14e even heen en weer huppen naar Brabant.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Indiaantje89 wrote:

wenteldave wrote:

Dillinger wrote:
Sufjan, The Strokes….. En straks komen ze met Foals en Elbow.


Wat is er mis met Elbow dan?


Saai

Ben altijd groot Elbow fan geweest, maar hun laatste plaat vind ik holstrontverklonterend saai en met de richting die BKS heeft ingeslagen past Elbow ee eigenlijk niet meer.
Elbow ben ik al vaak tegen gekomen op festivals, is een act die ik niet super vind. Maar vaak op een festivals heb meegepakt omdat er elders toch niks boeiends stond. Ze hebben enkele ok nummers (al ben ik die nu ook wel beu), maar een hele set trek ik Elbow niet zo goed.

Maar dat is een persoonlijke mening. Ik zou weer blij worden met The Killers waar veel mensen een hekel aan zouden hebben.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
mdekens wrote:
Als naam is Lana natuurlijk geweldig, maar wil je dit wel op een festival? Haar live-shows lenen zich absoluut niet voor een festival en ik verwacht dat dit veel negatieve recensies gaat opleveren. Begrijp mij niet verkeerd, haar album staat stipt op#1, het is een zeer hoog niveau. Maar een chick, alleen op het podium die hele rustige ballets zingt. Ik weet niet of je daar heel blij van wordt op een festivalshow. Meer voor in een zaal.

Volgens mij leent het strand van de Beekse Bergen zich beter voor een set van Lana dan een kale zwarte doos als de Ziggo dome…
Deels mee eens. Mocht iedereen muisstil (het liefst zittend) naar haar luisteren zeker. Maar op een festival ga je dat gewoon niet krijgen. Niet bij een headliner. In een kleine tent ergens op een vroege morgen(uitzonderingen daar gelaten) wil het nog wel eens gebeuren maar ik verwacht veel irritaties bij iedereen die wél wil luisteren.

Lana wil je gewoon ook in Paradiso, Concerthuis of Tivoli horen natuurlijk. Maar dat ga je nooit meer krijgen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.019
8.662
Van alle genoemde opties lijkt me Underworld het meest waarschijnlijk.

Maar gaat BKS met een headliner komen die 'concurrent' DTRH vorig jaar had als headliner? Is dat ooit al gebeurd? Geloof het niet eigenlijk...maar de wens is hierbij de vader van de gedachte.

 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Dillinger wrote:
Van alle genoemde opties lijkt me Underworld het meest waarschijnlijk.

Maar gaat BKS met een headliner komen die ‘concurrent’ DTRH vorig jaar had als headliner? Is dat ooit al gebeurd? Geloof het niet eigenlijk…maar de wens is hierbij de vader van de gedachte.

The National? of zat daar twee jaar tussen?
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
608
280
selurxela wrote:

Indiaantje89 wrote:

wenteldave wrote:

Dillinger wrote:
Sufjan, The Strokes….. En straks komen ze met Foals en Elbow.


Wat is er mis met Elbow dan?


Saai


Ben altijd groot Elbow fan geweest, maar hun laatste plaat vind ik holstrontverklonterend saai en met de richting die BKS heeft ingeslagen past Elbow ee eigenlijk niet meer.

Ik vond die laatste Elbow dan weer verrassend sterk.

Een van de beste albums uit 2019 wat mij betreft.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.019
8.662
mattman wrote:

Dillinger wrote:
Van alle genoemde opties lijkt me Underworld het meest waarschijnlijk.


Maar gaat BKS met een headliner komen die ‘concurrent’ DTRH vorig jaar had als headliner? Is dat ooit al gebeurd? Geloof het niet eigenlijk…maar de wens is hierbij de vader van de gedachte.

The National? of zat daar twee jaar tussen?

In 2016 op DTRH en in 2018 op BKS :) Oef!
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Sufjan, Nick en Lana als headliners betekent je bedje meenemen naar t strand, of met je bedje naar de voorrondes van het voetbal gaan, want dat zijn over het algemeen ook dodelijk saaie wedstrijden. Daar zit te weinig actie in naar mijn mening.

En wat nou als The XX komt ?
Die hebben straks ook een nieuwe plaat he ?
Die kleuren op de plaat van Tame Impala (in het raam) hebben inderdaad precies die kleuren als de BKS announcement.

Dus:
Tame Impala - The Strokes of Underworld - Lana Del Rey en Robyn voor Lana op ONE op zondag.

We moeten vooral niet gaan vliegen, BKS blijft een medium sized festival he ?
The Strokes is best duur heb ik me hier laten vertellen n paar jaar geleden.....dat is de reden dat ze niet zo vaak in Nederland op festivals staan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken