Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Nee, lezen, voetbalwedstrijd, voorronde, saai.
Nick, Sufjan en Lana is een te rustig headliner trio. OM om het nog even verder te nuanceren: Als ie komt, komt Nick Cave natuurlijk wel zijn nieuwe plaat promoten.....vandaar rustig.
Anyway - als Nick Cave komt ga ik niet kijken, ik hou er niet van, maar dat is een andere discussie.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Pixies moeten we ook nog niet uitsluiten, al heb ik het idee dat die later in de zomer zitten.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Nick Cave saai?

Ik verslikte mij ook in mijn koffie. Je neemt 'saai', pakt daar hélemaal het tegenovergestelde van, dan heb je Cave & de Seeds.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Nee, lezen, voetbalwedstrijd, voorronde, saai.
Nick, Sufjan en Lana is een te rustig headliner trio. OM om het nog even verder te nuanceren: Als ie komt, komt Nick Cave natuurlijk wel zijn nieuwe plaat promoten…..vandaar rustig.
Anyway – als Nick Cave komt ga ik niet kijken, ik hou er niet van, maar dat is een andere discussie.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Mensen, FNM gaat toch niet naar BKS komen. Ook Underworld lijkt me een vreemde naam. Misschien ben ik te optimistisch, maar op dit moment ga ik uit van een Amerikaanse naam die gaat touren maar nog geen Europese festivals heeft. Dus The Strokes bijvoorbeeld! :p
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Mensen, FNM gaat toch niet naar BKS komen. Ook Underworld lijkt me een vreemde naam. Misschien ben ik te optimistisch, maar op dit moment ga ik uit van een Amerikaanse naam die gaat touren maar nog geen Europese festivals heeft. Dus The Strokes bijvoorbeeld!
1f61b.svg

Eens, ik zie FNM en Underworld ook niet meteen voor me. Ik zet mijn geld op Strokes en Lana Del Rey. En ook Tame Impala vind ik logischer.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Dan zijn ze dus afhankelijk geweest van een naam mbt bekendmaking lijkt het.. Al zijn er weinig signalen dat andere festivals iets bekend gaan maken vandaag toch?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Dan zijn ze dus afhankelijk geweest van een naam mbt bekendmaking lijkt het.. Al zijn er weinig signalen dat andere festivals iets bekend gaan maken vandaag toch?

Rock Werchter weer (normaal om 16u).

Als zij om 16u niks lossen denk ik dat ze ook om 20u iets zullen lossen. En als de sterren goed staan mag dat The Strokes zijn :D
 

submarine

Playlistbediener
30 apr 2019
41
48
Dan zijn ze dus afhankelijk geweest van een naam mbt bekendmaking lijkt het.. Al zijn er weinig signalen dat andere festivals iets bekend gaan maken vandaag toch?

Werchter komt vandaag ook met een nieuwe headliner... Dus moet wel een grote naam zijn... (The Strokes, Kendrick, Lana, ...?)
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Dan zullen het The Strokes wel zijn samen met o.a. Werchter en Mad Cool.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Ik hoop ook nog erg op Jarvis Cocker (ook liever Pulp, maar dat is onrealistisch). Die miste ik vorig jaar wel op het affiche.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
722
453
Ik vind het wel slim dat ze het vanavond via een livestream doen. Liggen voor de verandering een keer niet alle namen al uren van te voren op straat. Dat doen ze dus goed dit jaar, want op de een of andere manier is BKS het Nederlandse festival waar mensen het hardst proberen alle namen van tevoren al te achterhalen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken