Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.547
2.688
Als naam is Lana natuurlijk geweldig, maar wil je dit wel op een festival? Haar live-shows lenen zich absoluut niet voor een festival en ik verwacht dat dit veel negatieve recensies gaat opleveren. Begrijp mij niet verkeerd, haar album staat stipt op#1, het is een zeer hoog niveau. Maar een chick, alleen op het podium die hele rustige ballets zingt. Ik weet niet of je daar heel blij van wordt op een festivalshow. Meer voor in een zaal.

Volgens mij leent het strand van de Beekse Bergen zich beter voor een set van Lana dan een kale zwarte doos als de Ziggo dome...
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Radiohead is geen droom meer want die is al werkelijkheid geworden gelukkig maar idd nog een keer zou ook een droom zijn.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.179
533
Dillinger wrote:
Een rode lijn in dit topic is de altijd sluimerende hoop op The Strokes en vervolgens de teleurstelling. Het zal dit Jaar wel niet anders zijn. Ben benieuwd wie dan wel
1f642.svg


Haha ja herkenbaar, mijn hart wilt het nu ook geloven… maar mijn brein zegt nee niet doen.

Al vaak genoeg huilend in een foetus houding onder de douche gelegen omdat The Strokes steeds niet komen.

Ik hoop heel erg op the Strokes zodat we volgend jaar ergens over kunnen praten.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Nick Cave met stip op één bij mij. Dat op het BKS strand, in de late avond. <smelt> Maar voor die droom zijn we nog een jaartje te vroeg.

Bring on Lana.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Ik gok op deze 3 headliners
The Strokes - The Killers - Lana Del Rey
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Dillinger wrote:
Sufjan, The Strokes….. En straks komen ze met Foals en Elbow.

… en the 1975. Dat zou wel tegenvaller zijn, ja.

Sufjan is volgens mij ook echt niet in beeld.

Nee, daarom ook. Het maakt niet hoor maar onrealistische verwachtingen zorgen hier nog al eens voor onnodige teleurstellingen. Dan heeft BKS een kans gemist, terwijl er helemaal geen kans was. Afijn, we gaan het zien.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Whoah dus toch! 20:00 Live, wat raar. Wat zou dat worden? Moet bijna wel een Amerikaanse act zijn die nog geen andere festivals heeft staan toch?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken