Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

Nu de vraag, wie verwachten we. 1 naam? Een lading? Ik hoop zelf iig op 2 headliners en de bovenkant van het affiche...

Tijdstip doet vermoeden dat er gelijktijdig een bekendmaking moet zijn van een Amerikaanse act die nog geen tour bekend heeft gemaakt.
Inderdaad the Strokes dan toch??
Of Tame Impala, die hebben vannacht ook weer een nieuw nummer uitgebracht. Maar persoonlijk hoop ik dat die naar DTRH gaan.

Ik gok op Lana Del Rey, een tweede headliner en de datum van de start ticketverkoop.

Er zal sowieso een headliner tussen zitten en het lijkt me niet dat dat alleen Lana zou zijn, aangezien die geen hype voor ze gaat creëren.
Ik zou heel blij zijn met Tame Impala of The Strokes en ik zou uit m'n plaat gaan als het Sufjan is, maar dat zal wel niet..

Misschien wat vergezocht maar de kleuren die BKS gebruikt bij de teaser komen wel erg overeen met die van de hoes van Tame Impala's komende album.

https://www.google.com/search?q=tame+impala+the+slow+rush&sxsrf=ACYBGNRtRXECgeI1udIg0vzcnLfwGWgC1Q:1575448462985&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwib6f3vypvmAhVKxhoKHf7ADPgQ_AUoAXoECBAQAw&biw=1440&bih=789#imgrc=OWBHzk45wC7xuM

Lana del Rey zou toch bijzonder fraaie headliner zijn? Net album van het jaar geworden in OOR.

The Strokes zou ook helemaal top zijn.

Maar in ieder geval leuk dat er eindelijk nieuws komt van één van de alternatievere festivals.

Heb niet het idee dat het 1 enkele naam gaat zijn. Ze gaan duidelijk iets "live" doen.. Podcast ofzo?

Zo live gaan doet mij ook denken dat we meer krijgen dat enkel een headliner... En zeker om dat uur verwacht ik iets onverwachts, dat een hele tour aankondigt.

Headliners: Lana Del Rey - The Strokes of Tame Impala - 3e headliner komt later.

Uppercard: Modest Mouse, Wilco, Yo La Tengo, Johnny Marr
Undercard: Diiv, Twin Peaks, Fontaines DC, Stef Churra, Rolling Blackouts CF, Whitney, Yowl, Black Midi

...ofzoiets, ontzettend enthousiast, nu nog 10 uurtjes aftellen

Spannend zeg. Ik gok op de headliners Lana del Rey en the Strokes. Plus een boel namen uit het lijstje dat ik ergens eerder op deze pagina’s postte. Underworld is ook erg fijn. ???

Een rode lijn in dit topic is de altijd sluimerende hoop op The Strokes en vervolgens de teleurstelling. Het zal dit Jaar wel niet anders zijn. Ben benieuwd wie dan wel :-)

Een rode lijn in dit topic is de altijd sluimerende hoop op The Strokes en vervolgens de teleurstelling. Het zal dit Jaar wel niet anders zijn. Ben benieuwd wie dan wel
1f642.svg
Haha ja herkenbaar, mijn hart wilt het nu ook geloven... maar mijn brein zegt nee niet doen.

Al vaak genoeg huilend in een foetus houding onder de douche gelegen omdat The Strokes steeds niet komen.

Voor mij hoeft The Strokes niet hoor maar is wel een band die perfect past.

Tame Impala staat op DTRH. Dat daar uberhaupt nog aan wordt getwijfeld. Als naam is Lana natuurlijk geweldig, maar wil je dit wel op een festival? Haar live-shows lenen zich absoluut niet voor een festival en ik verwacht dat dit veel negatieve recensies gaat opleveren. Begrijp mij niet verkeerd, haar album staat stipt op#1, het is een zeer hoog niveau. Maar een chick, alleen op het podium die hele rustige ballets zingt. Ik weet niet of je daar heel blij van wordt op een festivalshow. Meer voor in een zaal.

Dillinger wrote:
Een rode lijn in dit topic is de altijd sluimerende hoop op The Strokes en vervolgens de teleurstelling. Het zal dit Jaar wel niet anders zijn. Ben benieuwd wie dan wel
1f642.svg

Haha ja herkenbaar, mijn hart wilt het nu ook geloven… maar mijn brein zegt nee niet doen.

Al vaak genoeg huilend in een foetus houding onder de douche gelegen omdat The Strokes steeds niet komen.
Ik ben inmiddels in de fase dat ik niet meer geloof dat ze ooit nog naar Nederland komen. Mocht het dan toch zo ver komen, spring ik een gat in de lucht.

Users who are viewing this thread