Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Overigens jammer dat Einsturzende Neubaten in juni al een show in Utrecht heeft. Was ook wel een smaakmaker geweest voor Best Kept Secret. Zulk soort scherpe (eigenlijk-Le-Guess-Who-)bands mogen van mij wel vaker langskomen. Stonden ook op Primavera een paar jaar terug.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.255
6.740
The National is volgens mij zowat in kannen en kruiken; drie shows aangekondigd de week voor BKS in het VK. Beetje vroeg natuurlijk maar het zou hypocriet zijn om BKS daar op af te rekenen wanneer letterlijk elk festival in de Benelux zich er in laat vangen.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.547
2.688
The National is volgens mij net zo min kansrijk als Krafwerk, die vandaag (samen met Iggy Pop, The Orb, Johnny Marr, Chromatics, Kim Gordon, Grandmaster Flash e.a.) zijn bekendgemaakt voor All Points East. Te kort geleden.

Chromatics en Kim Gordon kunnen we al wel voorzichtig met een pen gaan opschrijven voor BKS.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
The National gaat naar Heartland toch ? Das toch echt LiveNation…..
LCD Soundystem stond ook op beide dat jaar. Dus dat zegt niet altijd iets.

Maar mij lijkt het te vroeg. Hoep zelf toch op iets anders.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Dus qua headliner zullen onderstaande grotendeels onder BKS en DTRH verdeeld worden dan?
Lana Del Rey, Underworld, Massive Attack, Tame Impala, The Strokes(?), The Killers(eerder DTRH), Thom Yorke(eerder BKS), The National, Anderson Paak, misschien nog een verrassing...

Met Johnny Marr en Yo La Tengo zijn er weel twee mooie mogelijke subs op de ONE voor BKS bekend lijkt me!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
yngvar wrote:
Johnny Marr lijkt me ook wel BKS-waardig.

Jawel, maar we weten niet of hij buiten de VK gaat touren.
Bergenfest komt vandaag (in het BKS-weekend) nog met Michael Kiwanuka.
Die is vandaag ook voor Oya bekend gemaakt, die zie ik wel naar Lowlands gaan dit jaar. Heel goed album overigens.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Dus qua headliner zullen onderstaande grotendeels onder BKS en DTRH verdeeld worden dan?
Lana Del Rey, Underworld, Massive Attack, Tame Impala, The Strokes(?), The Killers(eerder DTRH), Thom Yorke, The National, Anderson Paak, misschien nog een verassing…

Met Johnny Marr en Yo La Tengo zijn er weel twee mooie mogelijke subs op de ONE voor BKS bekend lijkt me!

Thom Yorke niet, die heeft al een Afas show.

BKS en DTRH hebben The National allebei in de afgelopen paar jaar al als headliner gehad, zou dus ook een zaalshow kunnen worden.

En helaas is er nog weinig aanleiding om The Strokes te verwachten op BKS. Hoop het wel, maar wie weet.

Denk dat vooral Lana Del Rey en Tame Impala goede kanshebbers zijn: vrij exclusieve headliners waar DTRH en BKS allebei graag mee pronken. De andere namen in je overzicht zou ik niet per se verwachten op een festival (kan wel natuurlijk, maar niet per se).
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
neracroft wrote:
Dus qua headliner zullen onderstaande grotendeels onder BKS en DTRH verdeeld worden dan?
Lana Del Rey, Underworld, Massive Attack, Tame Impala, The Strokes(?), The Killers(eerder DTRH), Thom Yorke, The National, Anderson Paak, misschien nog een verassing…

Met Johnny Marr en Yo La Tengo zijn er weel twee mooie mogelijke subs op de ONE voor BKS bekend lijkt me!

Thom Yorke niet, die heeft al een Afas show.

BKS en DTRH hebben The National allebei in de afgelopen paar jaar al als headliner gehad, zou dus ook een zaalshow kunnen worden.

En helaas is er nog weinig aanleiding om The Strokes te verwachten op BKS. Hoop het wel, maar wie weet.

Denk dat vooral Lana Del Rey en Tame Impala goede kanshebbers zijn: vrij exclusieve headliners waar DTRH en BKS allebei graag mee pronken. De andere namen in je overzicht zou ik niet per se verwachten op een festival (kan wel natuurlijk, maar niet per se).
FB_IMG_1575057767924.jpg.9fcb1d2d4cd15c4e7cde6313f6910e92.jpg


Maar is weer "offline" gehaald, of natuurlijk een fake. Maar ik "durf" niet eens meer op The Strokes te hopen.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Black Lies wrote:

neracroft wrote:
Dus qua headliner zullen onderstaande grotendeels onder BKS en DTRH verdeeld worden dan?
Lana Del Rey, Underworld, Massive Attack, Tame Impala, The Strokes(?), The Killers(eerder DTRH), Thom Yorke, The National, Anderson Paak, misschien nog een verassing…

Met Johnny Marr en Yo La Tengo zijn er weel twee mooie mogelijke subs op de ONE voor BKS bekend lijkt me!


Thom Yorke niet, die heeft al een Afas show.

BKS en DTRH hebben The National allebei in de afgelopen paar jaar al als headliner gehad, zou dus ook een zaalshow kunnen worden.

En helaas is er nog weinig aanleiding om The Strokes te verwachten op BKS. Hoop het wel, maar wie weet.

Denk dat vooral Lana Del Rey en Tame Impala goede kanshebbers zijn: vrij exclusieve headliners waar DTRH en BKS allebei graag mee pronken. De andere namen in je overzicht zou ik niet per se verwachten op een festival (kan wel natuurlijk, maar niet per se).

FB_IMG_1575057767924.jpg.9fcb1d2d4cd15c4e7cde6313f6910e92.jpg


Maar is weer “offline” gehaald, of natuurlijk een fake.

Is natuurlijk wel een volledige maand later (voor BKS dan)... En The Strokes staan niet bekend voor hun uitgebreide tours... Maar god, wat hoop ik hier ontzettend hard op!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Ik zou maar niet hopen, en gewoon vanuit gaan van The National - Lana Del Rey - Underworld. Dat voorkomt een teleurstelling ;).
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.547
2.688
Ik zou maar niet hopen, en gewoon vanuit gaan van The National – Lana Del Rey – Underworld. Dat voorkomt een teleurstelling ;).

En dat is op zichzelf een mooi rijtje.
Maar voor BKS is een headliner die al na 2 jaar op herhaling zou komen en een die afgelopen 10 jaar al overal heeft gestaan niet erg spannend.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
722
453
Lijkt me dat The National gewoon uitgesloten kan worden. Onwijs goede show neergezet vorige keer, maar dat was nog maar anderhalf jaar geleden. Die komen echt niet nu al weer hoor.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Indiaantje89 wrote:
Ik zou maar niet hopen, en gewoon vanuit gaan van The National – Lana Del Rey – Underworld. Dat voorkomt een teleurstelling ;).

En dat is op zichzelf een mooi rijtje.
Maar voor BKS is een headliner die al na 2 jaar op herhaling zou komen en een die afgelopen 10 jaar al overal heeft gestaan niet erg spannend.
Ik ben na die Ziggodome show wel om. Met nieuw album is Underworld zeker relevant en gaat men verbazen. Lana Del Rey is ook prima. Al niet mijn ding. Strokes zou idd kers op de taart zijn. Tame Imapla? Ik heb het idee dat die eerder naar DTRH zal gaan.

Maar goed misschien kunnen we iets moois meepikken van Primavera of een andere APE dag.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.179
533
Zou het overigens hilarisch vinden als Tame Impala op BKS staan nadat we hier met zijn allen, gebaseerd op één uitspraak van een DTRH bobo, 25 pagina's hebben geroepen dat ze naar DTRH gaan.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.547
2.688
Zou het overigens hilarisch vinden als Tame Impala op BKS staan nadat we hier met zijn allen, gebaseerd op één uitspraak van een DTRH bobo, 25 pagina’s hebben geroepen dat ze naar DTRH gaan.

Niet uitgesloten, want geen juli-festival heeft hen bekend gemaakt.
Maar tegelijkertijd niet zo realistisch, omdat alle festivals die echt direct rondom BKS zitten en die hen zouden kunnen delen (Primavera, We love green, Northside, Hurricane) Tame Impala vorig jaar al hadden. Begin juli kan Tame Impala een tour doen met veel meer grote festivals die ze afgelopen jaar nog niet gedaan hebben.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken