Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Heartland dropt nu ook een lijstje.

The National / The Cardigans / Caroline Polacheck / Efterklang / Jehnny Beth / The Jesus And Mary Chain / Kurt Vile (Solo) / Phlake / Psyched Up Janis / Rufus Wainright / Seasick Steve

Het lijkt me te snel na de vorige keer om The National weer te boeken. The Jesus & Mary Chain en Efterklang lijken wel kanshebbers.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
Het lijkt me te snel na de vorige keer om The National weer te boeken. The Jesus & Mary Chain en Efterklang lijken wel kanshebbers.
Lijkt mij ook, maar was wel een fabelachtig goed optreden. Mochten ze moeite hebben met headliners en ze zijn in de buurt...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Indiaantje89 wrote:
Het lijkt me te snel na de vorige keer om The National weer te boeken. The Jesus & Mary Chain en Efterklang lijken wel kanshebbers.

Lijkt mij ook, maar was wel een fabelachtig goed optreden. Mochten ze moeite hebben met headliners en ze zijn in de buurt…
Er zijn slechtere bands ja ;) (fan hier).

Maar ze blijven ook maar gaan he... Een jaartje of 2 sabatical voor deze band zou ook niet verkeerd zijn.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
En Amon Tobin maakt nu Electronic Castle bekend. Die zou ook niet misstaan als elektronische act na de headliner.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Van mij mag The National terug komen hoor. Heb enerzijds een nieuw album en ik heb ze vorige keer geskipped met pijn in het hart wegens de clash met Wavves.
 

mellowmaniac

Campingartiest
3 feb 2016
64
9
Isle of Wight Festival (same weekend as BKS) just announced bands.

As usual a lot of legacy acts, but fingers crossed for The Chemical Brothers as BKS-Sunday headliner.

 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
All Points East:
Kraftwerk 3D // Iggy Pop // Johnny Marr // The Orb // Chromatics // Anna Calvi // Kim Gordon // Grandmaster Flash // Jehnny Beth // John Maus

The Orb zou wel tof zijn. En Kim Gordon ook.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Ik ben van de mening dat Isle of Wight eerder artiesten met Pinkpop deelt dan met BKS.
Kaiserchiefs had ik wel weer verwacht op isle of Wight. Isle of Wight is trouwens wel ook echt een vet festival en een mooie venue daar op dat eiland.
Het festival in Brighton is ook erg leuk als t weer n beetje meewerkt. The Great Escape.
Ik ben n beetje hooked aan dat gedeelte van Engeland om eerlijk te zijn, ook voor vakantie.

Als er een wedstrijd is en er komt een groot scherm, moet BKS maar iets goedkopers boeken dan The Strokes denk ik dan.....(Robyn)
Wat betreft head liners zijn we toch al over de helft met Lana Del Rey en Underworld ? en Robyn op de de CRJ plek.
en dan nog deze gok met namen.
Belle & Sebastien - The 1975 - Deerhunter - Caribou - Efterklang
Glass Animals - Whitney - Black midi - Moon Duo - Kim Gordon
Mura Masa - Flohio - Weyes Blood - Orville Peck - Mew
Squid - Chromatics - Charli XCX - Surfer Blood
Benny Sings - The Teskey brothers - Pottery - Lewis capaldi
S10 - Zwangere Guy - Sheer Mag - Tropical Fuck Storm - Rolling Blackouts Coastal fever
Tengger - Lightning Bolt - Eefje De Visser - Oscar Jerome - Scalping - Yin Yin - Park Hye Yin

Ach, weet ik veel.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
BKS boekt niet vaak NL-talige acts. Ik herinner me Typhoon.. maar verder? Terwijl Spinvis of een Eefje de Visser idd er ook prima zouden passen.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Er zijn 4 bands waarvan ik echt ontzetten verwonderd ben dat ze nog nooit op BKS stonden... Parquet Courts, Idles, Courtney Barnett en Car Seat Headrest.

Die eerste twee touren eind augustus al door Europa, dus zie ik niet direct gebeuren. Die andere twee eventueel wel als ze nieuw werk hebben tegen dan. Wat ik zeker bij CSH wel zie gebeuren.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Er zijn 4 bands waarvan ik echt ontzetten verwonderd ben dat ze nog nooit op BKS stonden… Parquet Courts, Idles, Courtney Barnett en Car Seat Headrest.

Die eerste twee touren eind augustus al door Europa, dus zie ik niet direct gebeuren. Die andere twee eventueel wel als ze nieuw werk hebben tegen dan. Wat ik zeker bij CSH wel zie gebeuren.

Zijn dat niet allemaal bands die in de portefeuille van Mojo zitten? Want op de Mojofestivals stonden deze wel zeer regelmatig.
 

Jasperrr

Randprogramma
15 dec 2016
131
8
BKS boekt niet vaak NL-talige acts. Ik herinner me Typhoon.. maar verder? Terwijl Spinvis of een Eefje de Visser idd er ook prima zouden passen.
Volgens mij vorig jaar enkel broeder Dieleman en voorheen snachts ook enkele hiphop acts (met Sevn Alias in 2016 zelfs, gekke boeking).
Een Spinvis of Eefje de Visser zou wel passen overigens.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
neracroft wrote:
Er zijn 4 bands waarvan ik echt ontzetten verwonderd ben dat ze nog nooit op BKS stonden… Parquet Courts, Idles, Courtney Barnett en Car Seat Headrest.

Die eerste twee touren eind augustus al door Europa, dus zie ik niet direct gebeuren. Die andere twee eventueel wel als ze nieuw werk hebben tegen dan. Wat ik zeker bij CSH wel zie gebeuren.

Zijn dat niet allemaal bands die in de portefeuille van Mojo zitten? Want op de Mojofestivals stonden deze wel zeer regelmatig.

Mogelijks... Maar het is ondertussen wel al bewezen dat dat voor kleinere namen niets hoeft uit te sluiten
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Indiaantje89 wrote:
BKS boekt niet vaak NL-talige acts. Ik herinner me Typhoon.. maar verder? Terwijl Spinvis of een Eefje de Visser idd er ook prima zouden passen.

Volgens mij vorig jaar enkel broeder Dieleman en voorheen snachts ook enkele hiphop acts (met Sevn Alias in 2016 zelfs, gekke boeking).
Een Spinvis of Eefje de Visser zou wel passen overigens.
Oja Dieleman ja.. die heb ik zelfs nog gezien. Al kon ik hem amper verstaan door al dat gepraat van het publiek.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Een of twee nederlands-talige acts kunnen altijd. En trouwens misschien wordt er wel wat dat betreft een andere koers gevaren met de nieuwe festivaldirecteur ?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Een of twee nederlands-talige acts kunnen altijd. En trouwens misschien wordt er wel wat dat betreft een andere koers gevaren met de nieuwe festivaldirecteur ?
Dat is voornamelijk Roel Coppen (boeker) die daar over gaat volgens mij. En die zit er nog.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Qua Nederlandstalige acts lijken Meetsysteem, FULCO en de eerdergenoemde Zwangere Guy en Eefje de Visser mij wel logische boekingen voor Best Kept Secret.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken