Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

yngvar

Randprogramma
22 nov 2018
136
115
De verwachtingen liggen wel hoog met zo'n livestream... Ik hoop dat het ineens een aantal namen zijn.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Ik vind het wel slim dat ze het vanavond via een livestream doen. Liggen voor de verandering een keer niet alle namen al uren van te voren op straat. Dat doen ze dus goed dit jaar, want op de een of andere manier is BKS het Nederlandse festival waar mensen het hardst proberen alle namen van tevoren al te achterhalen.

Of er moet ergens toch een gaatje op de website zijn, net zoals vorig jaar!
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
664
340
Ik denk dat we wel een beetje doordraaien hoor. Arcade Fire en The Strokes? David Bowie dan als derde headliner?
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Arcade Fire of The Strokes zou wat zijn zeg.. Maar ik ga die hoop laten varen. Valt alleen maar tegen als dadelijk inderdaad een Elbow of Underworld headliner zou zijn. Al ga ik daar ook niet vanuit. Wel hyped voor 20.00 uur. Ik hoop dat het om een pakket gaat en dat Lana del Rey ertussen zit met nog wat mooie kleinere namen. We gaan het zien! Ik verwacht The National eigenlijk wel. Het is snel, maar toch: een van de mooiste headliners die een festival als Best Kept Secret kan boeken. Beetje hetzelfde verhaal van Pearl Jam mbt Rock Werchter.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
558
Arcade Fire of The Strokes zou wat zijn zeg.. Maar ik ga die hoop laten varen. Valt alleen maar tegen als dadelijk inderdaad een Elbow of Underworld headliner zou zijn.

Tja, ze doen het ook wel zelf door er een livestream van te maken. Dan kun je eigenlijk niet met een Elbow of Underworld komen aanzetten.
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Zolang de namen V#####t, K########n en P#### ##M hier niet aan de orde komen valt het mee!
Mag ik wel D######o S#########m doen? Dat staat in mei weer in Londen.

Iets kansrijker: Soulwax gaf in de Yous en Yay podcast aan weer een nieuw album op te gaan nemen en er staan inmiddels een paar optreden ingepland in 2020.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
zworp4 wrote:

Processierups wrote:
Zolang de namen V#####t, K########n en P#### ##M hier niet aan de orde komen valt het mee!


Mag ik wel D######o S#########m doen? Dat staat in mei weer in Londen.


Haha, ik wacht alweer met smart op een vraagteken in het blokkenschema.
Ik heb serieus daar iets van de week van zien voorbij komen. Dat Despacio weer terug was ;).

Gezocht: "Despacio is back in London at Roundhouse on 21st & 22nd May 2020 (Bank Holiday weekend)! "
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Indiaantje89 wrote:

noid wrote:
Boards of Canada is het laatste gerucht….


Shit dat zou dope zijn.

Gaat helaas nooit gebeuren vrees ik. Ze spelen zelden live.
Maar is het echt een gerucht, of maak je nu een geintje? Ik weet dat ze amper live te zien, daarom zou dat dus een heel toffe boeking zijn mocht je zoiets toch nog met een enkel ander festival kunnen strikken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken