Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Shame staat er gewoon tussen hoor ;). Nou ik ga vandaag denk ik maar verder met inluisteren. Ik moet nog wel zeggen dat ik ontzettend blij ben met Yves Tumor, daar had ik gisteren een beetje overheen gelezen. Dat kan wel eens een van de spannendste shows gaan worden!
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Christine dus zoals verwacht headliner. Ben benieuwd hoeveel kaarten dit gaat verkopen want er staan veel goede maar vooral ook veel onbekende dingen. Hopelijk zit Spiritualized dan bij de volgende worp want dat is toch wel 1 van de betere namen die we gisteren hadden ontdekt.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Dagindeling nu ook bekend. Op de zaterdag nog weinig uit het tweede en derde blok. Daar zal nog het nodige bij moeten komen.
Op zondag juist opvallend weinig uit het laatste blok met kleinere namen.
Hoop inderdaad dat Spiritualized er alsnog bij komt; een van de mooiere namen die gisteren langs kwam.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Dit is het eerste jaar dat de line-up van BKS me niet echt kan boeien. Zal ongetwijfeld veel moois te ontdekken zijn maar op het eerste gezicht inspireert het me dit keer niet. Lees graag mee welke mooie namen er volgens jullie bij zitten.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Crack Cloud (een van de geheimzinnige foto's van gister) klinkt ook als een mooie toevoeging, fijne post-punk. Ben echt wel tevreden met wat er tot nu toe staat. Weinig usual suspects die je elk jaar op festivals tegen komt en genoeg te ontdekken. Ik zie op de website dat Christine en Carly beide op de zondag staan, dus ik vermoed dat Interpol dan de Two afsluit? Helemaal prima.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Lucy Dacus is ook zeker de moeite waard. Erg mooie lijst namen! Waar is de dagindeling te vinden?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Even snelle vergelijking gemaakt met aantal namen vorig jaar; zitten vast nog wat telfoutjes in. Aanname dat de namen die we nu kennen allemaal voor ONE, TWO, THREE en FIVE zijn (en dat FOUR en CASHBAH er nog bij komen). Dan komen er nog zo'n 18 namen bij (vorig jaar 77; nu 59). Vrijdag is wel zo ongeveer vol (26 in 2018; nu 23), op zaterdag zo'n 8 namen erbij (29 vs 21) en op zondag 7 (22 vs 15).

Verder opvallend dat er op zondag nog maar weinig namen uit dat vierde blok zitten (3, tegenover 15 op vr en 14 op za).

Nog genoeg te puzzelen dus!
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Opvallend dat BKS niks zegt over de (headline)positie van Christine & the Queens. Wel fijn dat Carly op de zondag staat, wellicht ga ik zondag ochtend mijn tentje opvouwen op Vestrock en meteen door naar BKS :)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Die zondag kan nog wel wat extras gebruiken hoor... vrij magere dag als je niks met Christine en Carly Rae hebt.
 

ravetess

Playlistbediener
31 jul 2018
7
0
Op het eerste gezicht was ik een beetje teleurgesteld in de Line Up. Maar nu ik luister ontdek ik toch echt wel veel goeds er tussen! Ben benieuwd wat het festival gaat brengen, hoop nog wel op een paar goede gitaarbands uit de zeroes/ietsje later naast Interpol (Band of Skulls? The Vaccines?). Denk dat ik me wel drie dagen kan vermaken #zinin #voorpret
 

kiwi

Playlistbediener
6 nov 2018
24
0
Opvallend dat BKS niks zegt over de (headline)positie van Christine & the Queens. Wel fijn dat Carly op de zondag staat, wellicht ga ik zondag ochtend mijn tentje opvouwen op Vestrock en meteen door naar BKS ?
Christine and the Queens sluit op zondag 2 juni de ONE af. De Franse act, het alias van Héloïse Létissier, haalde met het nieuwe album Chris eind 2018 de top van zo’n beetje alle jaarlijstjes, waaronder die van de Engelse krant The Guardian (album van het jaar) en het Nederlandse muziekblad Oor. Christine and the Queens overtuigde al eens eerder op Best Kept Secret 2016 en komt nu terug met een combinatie tussen een ongekend spannende popshow en een dansvoorstelling: een niet-te-missen optreden.
Lijkt me dat het terrein vroeg leegloopt op zondag.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken