Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.761
1.363
neracroft wrote:

EddieVerder wrote:
Priests op BKS op 30 mei.

Snel nieuws dan maar?


Al is 30 mei wel de donderdag… Zal een typfout zijn en moet 31 mei zijn veronderstel ik… Aangezien ze anders ook 2 shows doen op de 30.

Misschien hebben ze in het geheim wel een vergunning aangevraagd voor een extra dag…..
1f609.svg

En misschien komt Despacito wel...
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.971
2.719
neracroft wrote:
Dus, zoiets dan maar als volgende worp?

BON IVER – KRAFTWERK – ? ? ?
Interpol – Christine & The Queens – Beach House – New Order – Kurt Vile – FKA Twigs

Danny Brown – Spiritualized – MacDeMarco – Julien Baker – Courtney Barnett – Idles – Cigarettes After Sex – Built To Spill – Jawbreaker
Shame – Aldous Harding – Stephen Malkmus & The Jicks – Goggs – First Aid Kit -Toro Y Moi – Raketkanon – Julia Holter – The Twilight Sad – Mineral
Snail Mail – Pond – Lewsberg – Boy Pablo – Fucked up – Fontaines D.C.

Lijkt me een lijstje waar zeker wat namen van zullen komen. Van de oude indie rock helden ( Stephen Malkmus, GBV, Jawbreaker, Built to Spill) lijkt de laatste tour technisch onwaarschijnlijk. Malkmus lijkt me het meest waarschijnlijk. Dat Fontaines D.C is idd een leuk bandje en al te zien op ESNS 2019. Van dat festival hoop ik dat ze in elk geval ook Black Midi laten komen (Casbah) . Die laatste headliner zal, zoals Processierups al zegt, wel komen uit het dikgedrukte rijtje met eventueel Solange nog als optie.

Zie zowel Fontaines D.C. als Black Midi graag komen. Zeker die laatste is zeer welkom. Denk alleen dat ze tegen die tijd net iets te groot zijn voor de Casbah gezien het feit dat ze bovenaan ieder tiplijstje voor Eurosonic staan. Zullen eerder gewoon in de Five staan.

Ook tof dat Priests er dus waarschijnlijk staat. Leuke band.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.620
2.761
neracroft wrote:

noid wrote:

neracroft wrote:

EddieVerder wrote:
Priests op BKS op 30 mei.

Snel nieuws dan maar?


Al is 30 mei wel de donderdag… Zal een typfout zijn en moet 31 mei zijn veronderstel ik… Aangezien ze anders ook 2 shows doen op de 30.


Misschien hebben ze in het geheim wel een vergunning aangevraagd voor een extra dag…..
1f609.svg



En misschien komt Despacito wel…

Despacito..?
1f609.svg

Doe maar niet... Maar voor Despacio moet er nog wel een Hangout geregeld kunnen worden!
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.700
2.062
mattman wrote:
Björk er nog bij, hou op. <3

Hopen mag toch?
Tot nu toe alleen enkele optredens in het voorjaar in Amerika, maar wie weet….
van 6 mei tot 1 juni heeft ze een residency in New York, dus die naam mag helaas ook weggestreept worden.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
Processierups wrote:

mattman wrote:
Björk er nog bij, hou op. <3


Hopen mag toch?
Tot nu toe alleen enkele optredens in het voorjaar in Amerika, maar wie weet….

van 6 mei tot 1 juni heeft ze een residency in New York, dus die naam mag helaas ook weggestreept worden.

Heel jammer maar ook niet heel onverwacht. Zou echt heel mooi zijn aan het meer. Misschien in de toekomst.
 

Ridder Kale Knikker

Campingartiest
10 jan 2017
78
0
Björk zo'n 30 jaar geleden eens gezien op Pinkpop, was liefde op het eerste gezicht. Helaas voor mij bleef de liefde onbeantwoord, maar daarom niet minder mooi... Vele liefdes later prijs ik me gelukkig als ik Björk weer zou mogen zien, ditmaal in Hilvarenbeek samen met mijn zoon en oudste dochter. Oude liefde roest immers niet toch?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.761
1.363

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
James wrote:

neracroft wrote:

noid wrote:

neracroft wrote:

EddieVerder wrote:
Priests op BKS op 30 mei.

Snel nieuws dan maar?


Al is 30 mei wel de donderdag… Zal een typfout zijn en moet 31 mei zijn veronderstel ik… Aangezien ze anders ook 2 shows doen op de 30.


Misschien hebben ze in het geheim wel een vergunning aangevraagd voor een extra dag…..
1f609.svg



En misschien komt Despacito wel…


Despacito..?
1f609.svg


Auw… Dat was pijnlijk, wat een fout.
Kan een letter toch veel verschil maken he. Haal de 'l' weg uit pils en het is gelijk niet meer te zuipen!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken