teunajax wrote:
– Mooon. Zouden de Five wel kunnen openen. Gewoon lekker.
Live ook dikke prima!
Voor mij is Korfbal altijd wel welkom. Tusky blijft ook een van de leukste liveacts van Nederland.
Zeker! Net als hun side-project Alice D. and the Wildflowers. Maar dat lijkt me weer net iets te vergezocht voor BKS. Hier ook groot fan van Korfbal, maar volgens mij hebben die het project Korfbal even op een lager pitje gezet. Vorige maand was hun laatste show voor de komende tijd. Één van de gitaristen zal zich weer gaan focussen op The Homesick denk ik. De drummer zat al bij Rats on Rafts, maar zit sinds kort ook bij Canshaker Pi die ook niet bepaald stil zitten. De zanger/gitarist doet nog wat dingen met een bandje genaamd Price. Druk, druk, druk allemaal.
Ongerelateerd hieraan, maar, Balthazar. Lijken me nu ook wel groot kanshebber voor Best Kept Secret, Lowlands en in mindere mate Down the Rabbit Hole denk ik. Nieuw album onderweg, show in de AFAS Live in maart en sowieso de eerste festivalzomer sinds de hiatus. Altijd wel fan geweest. Hoop alleen niet dat, als ze komen, ze een te hoge spot krijgen. Al twee keer gezien en verwacht ze nog wel vaker ergens mee te kunnen pikken.