Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Are you on to something?
Zijn allemaal nummers van het laatste Bon Iver album. Maargoed, tot nu toe zijn al zijn hints over de meest voor de hand liggende geruchten geweest. Dus laten we maar even een beetje sceptisch blijven ;)
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.154
807
visdave34 wrote:
Are you on to something?

Zijn allemaal nummers van het laatste Bon Iver album. Maargoed, tot nu toe zijn al zijn hints over de meest voor de hand liggende geruchten geweest. Dus laten we maar even een beetje sceptisch blijven
1f609.svg
Ja, het kwartje was hier inmiddels ook gevallen... :)

Eens over voor de hand liggende geruchten.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.620
2.761
Mag van mij alleen wel iets minder van dat laatste album, daar heb ik dus erg weinig mee,

Kostte wat meer tijd om in te komen, maar vind het een van de mooiste albums van de laatste jaren. Of het op een zandstrand werkt is een andere vraag, maar als dat bij Damien Rice en Radiohead kan...

Op het efestivals-forum wordt Bon Iver nu ook genoemd voor All Points East
 

Obstacle 1

Campingartiest
21 mei 2017
56
0
Misschien heb ik er overheen gekeken maar ik heb hier nog niemand Foals horen noemen als mogelijke headliner. Net hun eerste shows van 2019 aangekondigd, 7 en 9 juni op Duitse festivals. In 2016 hebben ze op Reading laten zien dat ze echt wel een headliner show van formaat neer kunnen zetten, misschien iets voor de vrijdag?

[video]https://www.youtube.com/watch?v=Va7vn4RHf5Q[/video]
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Dit is zo'n leip goeie show he. Foals is zo debiel goed live.
Ik hoop gewoon dat ze headliner BKS/DTRH staan want dat verdienen ze.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.535
2.042
Op een uurtje in mekaar geflanst, wat vinden we hiervan?
1f642.svg


bks.jpg

Waardeloos, volslagen waardeloos :)

Nee, dit affiche zou me beslist richting BKS lokken. Terwijl ik me eigenlijk heb voorgenomen het bij twee festivals per jaar te laten.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.971
2.719
Waar kan ik tekenen? My Bloody Valentine er nog bij en ik stuur een bosje bloemen naar de organisatie
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.154
807
Yannick wrote:
Op een uurtje in mekaar geflanst, wat vinden we hiervan?
1f642.svg


bks.jpg


Waardeloos, volslagen waardeloos
1f642.svg


Nee, dit affiche zou me beslist richting BKS lokken. Terwijl ik me eigenlijk heb voorgenomen het bij twee festivals per jaar te laten.
En dat zijn? DTRH en... Lowlands?
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
733
465
Leuke mock-up met goede namen die ik heel graag zou zien, maar lijkt me wel veel te optimistisch. Op de headliners na dan.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.535
2.042
Raskolnikov wrote:

Yannick wrote:
Op een uurtje in mekaar geflanst, wat vinden we hiervan?
1f642.svg


bks.jpg



Waardeloos, volslagen waardeloos
1f642.svg


Nee, dit affiche zou me beslist richting BKS lokken. Terwijl ik me eigenlijk heb voorgenomen het bij twee festivals per jaar te laten.

En dat zijn? DTRH en… Lowlands?

Lowlands is altijd 100 % zekerheidje. Tweede is de laatste jaren telkens DTRH. Vanwege programma en omdat het zowat in de achtertuin is. Bovendien loopt half Nijmegen daar rond, dus het hele weekend is daar feest der herkenning.

Maar BKS vind ik ook gewoon schitterend programma doorgaans. Zo’n affiche zou me wel overhalen denk ik:)
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.700
2.063
Denk dat zelfs Primavera meer dan content zou zijn met deze rij namen, zal uiteindelijk minstens een á twee niveaus minder zijn. Zou zo ook weinig overblijven voor een DTRH op het eerste gezicht.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
Dat valt me tegen. Ik overweeg toch naar DTRH te gaan er vanuit gaande dat zij wel een goed programma hebben. Wel met pijn in mijn hart want het zou de eerste BKS zijn die ik mis. Mijn hoop is nog een beetje gevestigd op de rest van de namen maar ik vrees het ergste.
 

raginfullon

Playlistbediener
6 feb 2018
40
2
quote:
"Misschien heb ik er overheen gekeken maar ik heb hier nog niemand Foals horen noemen als mogelijke headliner. Net hun eerste shows van 2019 aangekondigd, 7 en 9 juni op Duitse festivals. In 2016 hebben ze op Reading laten zien dat ze echt wel een headliner show van formaat neer kunnen zetten, misschien iets voor de vrijdag?"

Je hebt er beetje overheen gekeken, bladzijde eerder riep ik nog Bon iver en The Foals dus is je vergeven The had ik er niet bij moeten zetten natuurlijk:)
Als "retro act" hoeft The Cure niet zo voor mij, liever dan The Smashing Pumpkins of The Afghan Whigs
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.635
4.747
Foals is zeker een kanshebber.
Foals - Bon Iver - Florence - Tame Impala - The Cure lijken me allemaal namen die kans maken voor zowel BKS en DTRH, afwachten dus, al verwacht ik sommige namen wel meer op DTRH zoals Florence.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.293
6.799
Denk dat zelfs Primavera meer dan content zou zijn met deze rij namen, zal uiteindelijk minstens een á twee niveaus minder zijn. Zou zo ook weinig overblijven voor een DTRH op het eerste gezicht.
Ben ik 't niet mee eens. Voor dit kleine postertje heb ik vergeleken met de affiche van vorig jaar en rekening gehouden met de grootte van de artiesten. Het rijtje Tyler, The Creator, CHVRCHES, Mogwai, Warpaint, Father John Misty, Vince Staples, Four Tet en Deerhunter staat volgens mij niet zo ver weg van Balthazar, Beach House, Beirut, Thom Yorke, Tim Hecker, OPN, MO en Courtney Barnett. Wat dus enkel maar subs en de grote namen op de TWO zijn.

Daarbij schat ik dat DTRH met namen als Florence + The Machine, Robyn, Tame Impala, Vampire Weekend, The 1975, Christine & The Queens, Interpol, Solange, The Good, The Bad & The Queen of Foals wel nog genoeg grote namen zal hebben. Ik schat dat DTRH nog meer richting een iets meer mainstream-programma zal gaan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken