Indiaantje89 wrote:
zworp4 wrote:
Ik kan me wel voorstellen dat er een potentieel publiek is dat affiniteit heeft met de bands op BKS, maar daarnaast ook graag techno heeft, maar dan lijkt me als je daarvoor een podium inricht, dat je dan wel ook namen moet vrijgeven, alleen één bekende en 2 onbekende hosts is niet genoeg, lijkt me.
Ben eerder deze maand bij een clubnacht van SSFB geweest, dat was met Loma Doom, Kreidler, Identified Patient en Helena Hauff, als we op de zondag ook zoiets in de FOUR krijgen ga ik niet klagen.
Hoewel het degelijke namen zijn, je kan straks alleen nog naar Pinkpop of naar de Snollebollekes om wat Techno te ontlopen. Het begint echt wel overkill te worden imo. Niet dat het mij in de weg zit ofzo, maar ik vond stage 4 prima voor de mensen die wilde “dansen”. En de avond uurtjes had je vaak nog wat interessante electronische acts.
Wat ik wil zeggen, de balans is eigenlijk altijd prima geweest. Straks krijg je ook een “technopubliek” ala Lowlands (hoewel die natuurlijk commercieel aantrekkelijkere namen hebben op dat gebied).. maar je begrijpt denk ik wel waar ik heen wil.
Ik vind het vooral belangrijk dat BKS met technonamen komt die zich op een bepaalde manier onderscheiden ten opzichte van de Lowlands technonamen. Zoiets als Giant Swan dit jaar vind ik echt een fantastische boeking. Één van de acts waar ik het meest naar uitkijk. Als maar niet half Awakenings geboekt wordt. Als ik daar zin in heb dan ga ik wel gewoon naar Awakenings. Job Jobse (meer house dan techno, maar dat terzijde) bijvoorbeeld vond ik een zoutloze boeking vorig jaar.