Die schuur van THREE gaf nou niet een heel groot gevoel… Zou bijna zelfs meer ‘garage’ aanvoelen dan FIVE zoals we die kenden.
Meten is weten. Nu heb ik jammer genoeg geen luchtfoto’s oid van het terrein, dus het moet op basis van geheugen en inschattingsvermogen. Als ik het in Google Earth meet, zijn de open stukken bij THREE en FIVE behoorlijk vergelijkbaar. Stage THREE nam verre van dat stuk helemaal in beslag, ruimte eromheen en aan de achterkant ook behoorlijk breed met dat zand en de horeca aldaar. Denk dat die schuur iets van 50×20 m maximaal geweest zal zijn? Dat past bij dat stuk van FIVE, al wordt het er wel wat krapper op en wellicht ook niet veiliger. Misschien dat ze er een stukje afhalen. Of ik heb het wat overschat qua formaat (goed mogelijk).
Wat ik wat vervelender vond bij FIVE vroeger is die soort van betonvloer die er ligt? (Of zit mijn geheugen er nu helemaal naast?) Was verre van vlak en heel ongezellig. Het was er ook behoorlijk licht, waardoor je een lichtshow tijdens de dag wel thuis kon laten.