Best Kept Secret 2018

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
993
120
Dirk wrote:
Zouden er nog twee verrassingskaarten worden gespeeld door de organisatie ?

Ik blijf het raar vinden hoe ze nog steeds niets hebben gezegd van ‘line up is compleet’ of ‘laatste bands announced’ of iets dergelijks.
Hoewel ik bijna niet durf hopen op toch nog wat verassingetjes bij de bekendmaking van de timetable… maar doe het toch
1f606.svg

Absynthe Minded dan erbij of zo ? Er is al opgemerkt dat het contingent Belgische acts klein is dit jaar. Dat kan dan nog veranderen wellicht.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
neracroft wrote:

Dirk wrote:
Zouden er nog twee verrassingskaarten worden gespeeld door de organisatie ?


Ik blijf het raar vinden hoe ze nog steeds niets hebben gezegd van ‘line up is compleet’ of ‘laatste bands announced’ of iets dergelijks.
Hoewel ik bijna niet durf hopen op toch nog wat verassingetjes bij de bekendmaking van de timetable… maar doe het toch
1f606.svg


Absynthe Minded dan erbij of zo ? Er is al opgemerkt dat het contingent Belgische acts klein is dit jaar. Dat kan dan nog veranderen wellicht.

2018: Cocaïne Piss

2017: Millionaire, STUFF, Soulwax, Kamaal Experience
2016: Black Box Revelation
2015: Balthazar, STUFF
2014: Amatorski, School Is Cool
2013: Balthazar

Geen idee of ik iets vergeet maar vaak maar 1 of 2 belgische bands per editie dus zeker niet "weinig". Vorig jaar gewoon veel eigenlijk.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Niet verder vertellen hoor maar ik heb misschien wel het meeste zin in het optreden van Johan want wat is de nieuwe plaat goed! Klassieke Johan plaat met erg goede liedjes en een heerlijk heldere productie van Frans Hagenaars.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Zie trouwens dat many more to be announced bij de line-up verdwenen is dus denk dat we dus geen namen meer hoeven te verwachten.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Northside heeft inmiddels ook het tijdschema bekend gemaakt. Wat vreemde tijden: the National, FJ Misty en Future Islands krijgen allen 5 kwartier speeltijd. The National staat daar echter ook niet als afsluiter op een van de podia.

Hoop op BKS toch op een langere set van the National.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Northside heeft inmiddels ook het tijdschema bekend gemaakt. Wat vreemde tijden: the National, FJ Misty en Future Islands krijgen allen 5 kwartier speeltijd. The National staat daar echter ook niet als afsluiter op een van de podia.

Hoop op BKS toch op een langere set van the National.
Hmm misschien ook omdat ze nog voor Queens OF The Stone Age staan, en niet als dag headliner? Die hebben uberhaupt een rare dag indeling. Op die vrijdag staan N.E.R.D., Perfect Circle, Liam Gallagher, The National, Queens OF The Stone, Dizzy Mizzy Lizzy (zijn daar ook best groot geloof ik). Terwijl ze op die zaterdag niet verder komen dan Deerhunter, Father John Misty, Diplo en Beck.

Beetje rare balans als je het mij vraagt.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Processierups wrote:
Northside heeft inmiddels ook het tijdschema bekend gemaakt. Wat vreemde tijden: the National, FJ Misty en Future Islands krijgen allen 5 kwartier speeltijd. The National staat daar echter ook niet als afsluiter op een van de podia.

Hoop op BKS toch op een langere set van the National.

Hmm misschien ook omdat ze nog voor Queens OF The Stone Age staan, en niet als dag headliner? Die hebben uberhaupt een rare dag indeling. Op die vrijdag staan N.E.R.D., Perfect Circle, Liam Gallagher, The National, Queens OF The Stone, Dizzy Mizzy Lizzy (zijn daar ook best groot geloof ik). Terwijl ze op die zaterdag niet verder komen dan Deerhunter, Father John Misty, Diplo en Beck.

Beetje rare balans als je het mij vraagt.

Klopt; wat typische indeling. Zelfs Björk krijgt maar 5 kwartier.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.829
Even een kleine poll over de indeling van de topics op dit forum, voor geïnteresseerden. De vraag is of we meer festival topics op de homepage willen. Meer info en argumenten voor en tegen hier, de poll hier. Thanks!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Boem. Timetable online! 2 uur the National, 1 uur en 45 min LCD SS!

Zeer goede timetable ook, met bijzonder weinig clashes.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
Wow, wat een goed schema zeg... Had op voorhand wat schrik voor clashes, aangezien ik behoorlijk veel acts op mijn lijstje had. Maar heb gewoon nauwelijks moeilijke keuzes. Hulde!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
AUW!
Wavves vs. The National (AKA de clash waar ik al maanden voor aan het klagen ben dat die absoluut niet mag gebeuren)
Bully vs. Angus & Julia Stone
Rodriguez vs. Waxahatchee
Father John Misty vs. Preoccupations

En zowel Hinds als Ty Segall op de TWO.

Niet echt tevreden met deze timetable hoor
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
AUW!
Wavves vs. The National (AKA de clash waar ik al maanden voor aan het klagen ben dat die absoluut niet mag gebeuren)
Bully vs. Angus & Julia Stone
Rodriguez vs. Waxahatchee
Father John Misty vs. Preoccupations

En zowel Hinds als Ty Segall op de TWO.

Niet echt tevreden met deze timetable hoor
Ik snap je clashes (ook al zijn ze voor mij niet zo moeilijk), maar wat is er mis met Hinds en Ty Segall in TWO? ONE gaat sowieso niet werken en FIVE lijkt me wat klein voor Ty. Toch?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Dat er bands tegelijkertijd spelen is logisch, het is een festival. Tuurlijk ga je niet alles kunnen zien. Maar ik vind net dat ze opvallend weinig echt essentiële dingen clashen. Preoccupations en FJM misschien. (maar ik ga toch voor die laatste, die maakt er altijd wel een 'momentje' van)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Op Twitter plaatsen ze trouwens afbeeldingen van een blokkenschema met nog een vak naast The Cabash met een groot vraagteken er in. Zou dat nog een nieuwe stage zijn? Of is dat waar die 3FM sessies gaat houden?

MIjn schema:
Vrijdag: Jay Som, Tom Grennan, Susanne Sundfør, Future Islands, ...And You Will Know Us By The Trail Of Dead, Tyler The Creator, Deerhunter, Arctic Monkeys, The Comet Is Coming

Zaterdag: Isaac Gracie, Pale Waves, Angus & Julia Stone, Johan, Wolf Alice, Slowdive, The Kills, The Internet, Warpaint, Alex Cameron, The National (vooraan staan, misschien dus geen Alex Cameron), Four Tet (Live)

Zondag: Joep Beving, Khruangbin, Vagabon, Hinds, Rodriguez, Ty Segall, Spoon, Unknown Mortal Orchestra, Father John Misty, Superorganism, LCD Soundsystem,
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
Op Twitter plaatsen ze trouwens afbeeldingen van een blokkenschema met nog een vak naast The Cabash met een groot vraagteken er in. Zou dat nog een nieuwe stage zijn? Of is dat waar die 3FM sessies gaat houden?

MIjn schema:
Vrijdag: Jay Som, (Tom Grennan) Palm, Susanne Sundfør, Future Islands, …And You Will Know Us By The Trail Of Dead, Tyler The Creator, Deerhunter, Arctic Monkeys, The Comet Is Coming

Zaterdag: Isaac Gracie, (Pale Waves) OMNI, Angus & Julia Stone, Johan, Wolf Alice, Slowdive, The Kills, The Internet, Warpaint, (Alex Cameron) Vince Staples, The National (vooraan staan, misschien dus geen Alex Cameron), Four Tet (Live)

Zondag: Joep Beving, Khruangbin, Vagabon, Hinds, (Rodriguez) Waxahatchee, Ty Segall, Spoon, Unknown Mortal Orchestra, (Father John Misty) Preoccupations, Superorganism, LCD Soundsystem,

Wij gaan elkaar heel vaak tegenkomen, Indiaan... :)
In het vet mijn afwijkende keuzes.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Ben redelijk tevreden met het blokkenschema. Er zijn zeker clashes maar die zijn voor mij niet dramatisch. De lastigste zijn FJM vs Preoccupations en Mogwai vs Superorganism. Daarnaast is het jammer dat Deerhunter en Arctic Monkeys na elkaar zijn en je dus moet kiezen tussen een goede plek bij AM of Deerhunter volledig zien.

Ben erg benieuwd wat het ? betekent. Een nieuwe stage?

Verder is er nu heel veel te doen om Casbah ook echt als een stage geprogrammeerd is. Je hoeft je dus niet te vervelen! Dit wordt een geweldig weekend waar ik heel veel zin in heb!
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
Ik ga dit jaar overigens voor het eerst een weekend. Hoe is het met de drukte bij aankomst op vrijdagochtend? Met hoeveel tijd moet ik rekening houden om te parkeren, weg naar de camping te vinden, tent neer te smijten en festivalbandje halen? We kunnen waarschijnlijk pas weg als we de kids naar school hebben gebracht, dus verwacht dat we op z'n vroegst om een uur of 10 's ochtends aankomen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken