Best Kept Secret 2018

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.831
828
Mij lijkt ook prima als iemand aangeeft het niet leuk te vinden. Dat ben ik bijvoorbeeld toch wel van plan als Kensington als derde headliner bekend wordt gemaakt. Discussie en meningen maken het juist leuk.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Mij lijkt ook prima als iemand aangeeft het niet leuk te vinden. Dat ben ik bijvoorbeeld toch wel van plan als Kensington als derde headliner bekend wordt gemaakt. Discussie en meningen maken het juist leuk.

Ik vrees sowieso dat we nog geduld moeten hebben als Lowlands inderdaad deze week nog met nieuwe namen komt.

 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.831
828
Ik verwacht volgende week omdat ze dan AM mogen/kunnen aankondigen .
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Trouwens ik zag een aankondiging van een festival voorbijkomen waarin Catfish and the Bottlemen groter waren gedrukt dan Nothing but Thieves...ze zijn dus wel degelijk 'gegroeid'.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.926
1.872
Trouwens ik zag een aankondiging van een festival voorbijkomen waarin Catfish and the Bottlemen groter waren gedrukt dan Nothing but Thieves…ze zijn dus wel degelijk ‘gegroeid’.

Dat was op Bennicasim, dat is gewoon een Britse Enclave in het zuiden van Spanje. Hoef je je niks van aan te trekken meestal.
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Ik zie net Sunset Sons geboekt voor Soundcity in mei. Stonden ook al eens op de ONE. Kanshebbers om weer eens langs te komen?
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Ik zie net Sunset Sons geboekt voor Soundcity in mei. Stonden ook al eens op de ONE. Kanshebbers?

Zou kunnen,en zitten ook bij Friendly Fire...
Net even op TINALS gekeken. Dead Cross, Flat Worms en Peter Perrett mogen ze van van mij gelijk doorsturen naar Best Kept.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.831
828
Ik vind Live verre van een BKS band. Die staan nu precies waar ze passen en dat is op Bospop.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.482
1.640
Het is wel duidelijk nu. Iedereen die AM niet wilt missen kan het beste dit weekend alvast een kaartje kopen.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.672
1.204
Maandag dus (gelijk met Primavera, Open'er,... en waarschijnlijk alle andere festivals die Arctic Monkeys hebben)!

Gokje wagen:
Arctic Monkeys
Interpol - Phoenix - My Bloody Valentine
Public Service Broadcasting - The Breeders
Warpaint - Courtney Barnett - All Them Witches
Hinds - The Districts - Flat Worms - Moaning - Mighty Oaks - Korfbal
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.482
1.640
Dat zou een droomlichting zijn, denk dat je al blij mag zijn als een van Interpol, Phoenix en my bloody valentine komen. Denk dat er nog een sub bij moet komen voor de zaterdag, en de afsluiters van de Two voor de zaterdag en de zondag. Johan lijkt me ook vrij zeker voor de volgende lichting.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken