Best Kept Secret 2018

Indiaantje89 wrote:
Volgens bronnen staan ze dus 27/6 in de AFAS Live. Ik vind NIN echt niet te hard voor BKS (kon op Lowlands immers ook). Toch weer jammer, hebben we zoveel festivals in ons kikkerlandje, en dan nog niet een band als Nine Inch Nails daar kunnen wegzetten.

Eens, al vind ik voor NIN een zaalconcert met een volledige setlist eigenlijk wel beter dan een set op een festival.
Oja NIN in een zaalshow vind ik niet zo erg... maar jammer zo midden in het festival seizoen. Ik bezoek al minimaal waarschijnlijk Fortarock, Best Kept Secret dagje Pinkpop, en Graspop (en later nog Lowlands), het houd ergens op natuurlijk.

Wie zouden ze gaan aankondigen? Ik hoor een vaag gerucht over Arctic Monkeys. Maar dat lijkt me niet toch?

Wie zouden ze gaan aankondigen? Ik hoor een vaag gerucht over Arctic Monkeys. Maar dat lijkt me niet toch?

Nee, die touren niet. Iemand op Efestivals die ook al arcade fire op bks goed had, kwam met broederliefde. Afwachten maar...

Broederliefde zou een droom zijn. Zou hele knappe boeking zijn want die zijn normaal te groot voor een festival als BKS. Verklaard wel waarom Pinkpop voor Pearl Jam is gegaan want daar kun je eigenlijk niet meer mee aankomen.

Broederliefde zou een droom zijn. Zou hele knappe boeking zijn want die zijn normaal te groot voor een festival als BKS. Verklaard wel waarom Pinkpop voor Pearl Jam is gegaan want daar kun je eigenlijk niet meer mee aankomen.

Eens, wie zit er nu te wachten op pearl jam?

Nou ze mogen wel een hul stuk van die Primavera line-up copy-pasten hoor. Ik hoop voornamelijk op Madlib.

Wel gaan we denk ik veel namen te zien krijgen die er al eerder stonden.

Nou ze mogen wel een hul stuk van die Primavera line-up copy-pasten hoor. Ik hoop voornamelijk op Madlib.

Wel gaan we denk ik veel namen te zien krijgen die er al eerder stonden.

Gelukkig hoeft dat niet per sé slecht uit te pakken. Ik had alleen zonder realistisch na te denken gehoopt dat Primavera met Mount Eerie zou komen, en dan BKS ook. Maar dat wordt m niet, ls die nog steeds geen data hebben staan...

Ik zie At the Drive-In wel langskomen. Vanavond aangekondigd voor 2000 Trees, staan ook op Mad Cool en zijn volgens mij net te groot om nog op DTRH te staan.

Primavera line up lyk baie goed!

Hoe laat dink julle kan ons iets verwag van ons vriende by BKS?

Nils Frahm misschien voor de zondagmorgen? :-P
Beach House schijnt exclusief voor primavera te zijn, maar stonden er 2 jaar geleden al. Ik verwacht Car Seat Headrest en Grizzly Bear in ieder geval wel

Nils Frahm misschien voor de zondagmorgen? ?
Beach House schijnt exclusief voor primavera te zijn, maar stonden er 2 jaar geleden al. Ik verwacht Car Seat Headrest en Grizzly Bear in ieder geval wel

Nils Frahm staat op DTRH, dus dat zal hem niet worden. Maar in zijn plaats vind ik Johann Johannson ook prima!
Veel mooie namen op Primavera. Benieuwd wat daarvan komt. We gaan het de komende uren wel horen.

Users who are viewing this thread