Best Kept Secret 2018

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.072
8.717
Kendrick Lamar of Arctic Monkeys, het zou een mooie stunt zijn.

 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Is AM nu zo veel duurder dan het eerste jaar BKS?

Denk het wel. Ik gok dat de laatste headliner een ‘ kleinere’ naam is dan de twee die al bekend zijn. En dan kan het eigenlijk alleen nog maar the War on Drugs zijn.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Lamar...Laat maar
BKS heeft genoeg geld in de pocket volgens mij, desnoods wordt er wat geshuffeld tussen festivals.....Indian Summer of Tukkerland (of hoe heet dat countryfestival van Ilse de Lange ook alweer? -> geen zin om op te zoeken) wat minder, dan BKS wat meer.

Ik weet trouwens niet hoe dit werkt op organsatie-gebied trouwens, maar ik zou toch zeggen dat onderhandelingen met de 3e hoofdact al lang en breed onderweg zijn, sterker: al moeten zijn afgerond.

Als dat zo is, moet je dus gaan denken aan:
The XX
Arctic Monkeys
Bjork
The War on Drugs
of
Jack White (vliegt samen met de Yeah-Yeah-Yeahs naar APE London.....en dan een zomerfestival-toer in Europa)

<edit> OK, AM IT IS !
Dank je organisatie !</edit>
Van dit rijtje hierboven "la" Bjork ook "mar" dan.....
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
563
Arctic Monkeys is al lang niet alternatief genoeg meer voor BKS. Ze zouden ze vast boeken, mochten ze de kans krijgen, maar eigenlijk kan dat echt niet.
 

usthem

Campingartiest
11 jan 2018
66
0
Hmm niet mee eens... AM blijft toch wel de alternatieve band met een hele eigen sound
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.672
1.204
Arctic Monkeys is al lang niet alternatief genoeg meer voor BKS. Ze zouden ze vast boeken, mochten ze de kans krijgen, maar eigenlijk kan dat echt niet.

Hoezo al LANG niet meer?

In 2014 stonden ze er...
Toen waren ze wél alternatief genoeg? En 1 album daarna zijn ze ineens al LANG niet meer alternatief genoeg?


Denk het wel. Ik gok dat de laatste headliner een ‘ kleinere’ naam is dan de twee die al bekend zijn

LCD Soundsystem is al zeer klein hoor als headliner... Als ze nog een stap kleiner gaan ziet het er wel heel zwak uit.
De vorige 2 jaren was de laatste altijd een zwakke headliner. Maar ik denk nu dat het meer is dat ze het niet mogen bekend maken van de headliner.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.831
828
noid wrote:
Is AM nu zo veel duurder dan het eerste jaar BKS?

Denk het wel. Ik gok dat de laatste headliner een ‘ kleinere’ naam is dan de twee die al bekend zijn. En dan kan het eigenlijk alleen nog maar the War on Drugs zijn.

Gezien de prijs van een vrijdagkaart is de headliner minimaal net zo groot.
 

anachonda

Playlistbediener
28 nov 2017
17
0
Arctic Monkeys is al lang niet alternatief genoeg meer voor BKS. Ze zouden ze vast boeken, mochten ze de kans krijgen, maar eigenlijk kan dat echt niet.

En Radiohead wel? Of Franz Ferdinand of Arcade Fire? Ik denk dat het een prima afsluiter is voor de vrijdag.
 

usthem

Campingartiest
11 jan 2018
66
0
War on drugs is niet kleiner dan national/lcd soundsystem... verwacht iets groots voor de vrijdag. Gorillaz of tame impala zou ook zeer welkom zijn, maar AM op 1.
 

Grizzly Bear

Playlistbediener
26 jan 2017
35
0
Die clashfinder (https://clashfinder.com/s/betskeptsecret2018/) lijkt me wat optimistisch en niet echt realistisch:
Sampha staat op DTRH. Moses SUmney en First Aid Kit op Bonnaroo (zelfde weekend in VS). Lorde zou denk ik headlinen, en FJM ook later op de dag?

 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.072
8.717
LCD Soundsystem en The National vind ik allesbehalve kleine headliners voor Best Kept Secret hoor. Die eerste stond in 2016 nog op alle Lollapaloozas, Pukkelpop, Lowlands, Coachella, En dat was nog voordat ze officieus het 'album van 2016' hebben uitgebracht. Ook qua genre een match made in heaven, en een ideale dansbare afsluiter.

En The National zou wel eens één van de meest aangevraagde BKS acts kunnen zijn, zo vlak na Radiohead en Arcade Fire.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.399
5.127
Arctic Monkeys confirmed (door de band zelf op Instagram via de coördinaten) Edit: was een live insta, maar heeft er wel degelijk gestaan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken