Best Kept Secret 2018

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Gorillaz lijkt echt groter dan ooit met hun headliner boeking van RaR.

Ik ben bij zoiets wel benieuwd of het dan nog meehelpt dat Damon jaren geleden op DTRH stond en niet op BKS. Beide opties blijven open dus.
Doordat ik mijn geld op The National / LCD / The XX zet denk ik ook dat Gorillaz doorschuift.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Gorillaz lijkt echt groter dan ooit met hun headliner boeking van RaR.

Gorillaz is toch perfect RAR headliner-waardig?

Ik vind dat die alle festivals headliner waardig zijn (en dat al wel bijna een jaar of 10), altijd een zeer exclusieve, mysterieuze band geweest. Voor mij de meest boeiende/verassende headliner die een festival kan hebben... althans ik heb het gevoel dat dat minder en minder begint te worden met de verwachtingen van waar ze dit jaar allemaal spelen.
Jammer dat die laatste plaat echt niet goed is. Ben wel heel benieuwd naar hen live!

Gorillaz op Best Kept Secret zou ik geweldig vinden. Ik verwacht ze ook niet direct, maar op DTRH verwacht ik ze nog minder. Ik denk eerder dat het tussen Pinkpop of BKS zal gaan, maar Gorillaz kan toch ook niet dé reden zijn voor de prijsverhoging van Pinkpop of wel?
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
All Points East komt zo om 8 uur met namen, hierbij zouden o.a. LCD Soundsystem en Björk bijzitten.
Morgen start de dagkaartverkoop voor Northside en volgen er waarschijnlijk ook nieuwe namen.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.867
1.799
Met de site overhaul van vorige week verwacht ik toch echt deze week namen. Vrijdagochtend?
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Ben benieuwd, zo zomaar kunnen maar het zo ook zomaar kunnen dat we nog een hele tijd moeten wachten..
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
All Points East heeft toch wel een hele mooie line up tot nu toe!

Vrijdag:
LCD Soundsystem - Yeah Yeah Yeahs - Phoenix - Glass Animals - Richie Hawtin CLOSE - Dixon -George FitzGerald Live

Zaterdag:
The xx - Lorde - Sampha - Popcaan - Lykke Li - Rex Orange Country

Zondag:
Björk - Beck - Father John Misty - Flying Lotus 3D - Mashrou’ Leila - Sylvan Esso - Alexis Taylor - Agoria Live
 

Kobekes

Playlistbediener
8 jan 2015
47
3
Björk zou ik inderdaad wel eens willen zien op BKS.
Zou wel eens een magisch sfeertje kunnen worden.

 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Lekker hoor die All Points East...

The National
Beck
The War On Drugs
Phoenix
Father John Misty
Future Islands
Sampha
Lykke Li
Sylvan Esso
Warpaint
The Districts

Heel graag door naar BKS!
 

Obstacle 1

Campingartiest
21 mei 2017
56
0
Northside: A Perfect Circle, Tyler The Creater, Aurora & Sleaford Mods

Wat zouden jullie denken van Tyler op Best Kept Secret? Hij is groter dan RTJ maar ik zie hem in Nederland dan net niet headlinen, zou het zelf wel gaaf vinden
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Bjork en Nick Cave: allebei zou ik ze heel graag NIET willen zien. Dus ik ben stiekum aan het hopen dat die aan BKS18 voorbij gaan...
Tyler The Creator is heel erg BKS waardig, hij stond er al in 2013 namelijk. Ik denk alleen niet dat er weer zo maar een hiphop act als headliner gaat staan.

http://www.bestkeptsecret.nl/2017/faq/wie-hebben-er-allemaal-op-best-kept-secret-gespeeld/
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Misschien niet als headliner, maar Tyler, The Creator kan toch ook net zoals A$AP Rocky in 2015 stage 2 'headlinen'?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Nick Cave, LCD Soundsystem, The XX, Bjork zijn naar mijn mening ook niet bands waarop ik zit te wachten, maar zijn perfecte BKS namen en mogen er zeker staan.

Kan nog wel leuk zijn om even mee te nemen en daarna een kleiner podium opzoeken.
Zoals bij Radiohead helemaal niets anders laten spelen mogen ze dan wel niet meer doen :D
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.592
596
Die vrijdag van Northside is wel lekker zeg. Maar idd Björk kan nu bijna niet meer missen voor BKS schat ik zo in.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.925
6.156
Björk - LCD Soundsystem - The National
St. Vincent - Grizzly Bear - Father John Misty - Mogwai - Tyler, The Creator
Warpaint - Slowdive - Richie Hawtin 'CLOSE' - Flying Lotus 3D - Death From Above

Zoiets? :)
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Vast wel, maar geef mij dan maar liever wat vette namen voor het randprogramma. Ik sta nog niet meteen te springen van enthousiasme...#understatement
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.470
1.623
Met de grote vijver aan potentiële headliners zie ik Bjőrk op BKS eigenlijk niet gebeuren. Waarom een headliner boeken die voor minstens 90% van je publiek te obscuur is, als je ook een combinatie van the National/the War on Drugs/the xx/LCD Soundsystem/Nick Cave/Gorillaz kan boeken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken