Grizzly Bear wrote:
Ik zou zeggen dat The War on Drugs juist wel headliner zijn: ze hebben al een keer als sub gestaan, en DTRH geheadlined. Waarom zouden ze het voor minder doen?
Bjork zou ik wel heel gaaf vinden, hoewel ik niet alles van haar even goed vindt, is het wel een speciale act (en net terug van IJsland, en daar ook Bjork geluisterd). En als dan ook The National en Grizzly Bear komen is een hele goede editie in de maak!
Overigens: zou Julien Baker weer terugkomen? Nieuw, heel goed album! Zou nu ook in de 2 kunnen staan denk ik.
En zou Laura Marling nog gaan touren? Vorig jaar heeft ze het vaste land van Europa overgeslagen.
Ik hou van The War On Drugs hoor, liever hen dan The XX, LCD Soundsystem, Bjork,…
Maar ben ik de enige die TWOD nog een klasse lager vind dan Arcade Fire, Sigur Ros, Libertines, Pixies, Alt-J, Run The Jewels, Radiohead, Arctic Monkeys, Beck, Editors…
En zeker als er dit jaar zo veel mogelijkheden zijn (als we alle geruchten mogen geloven) The National, Bjork, The XX, Beck, LCD Soundsystem, Gorillaz, The Killers, Nick Cave,… Als er nu een tekort aan mogelijke headliners is oké maar dit is toch dit jaar zeker niet het geval?